Ruma® Jeeppi

Aloittaja Gary Grand, 10 marraskuu, 2020, 18:49

« edellinen - seuraava »

P. Aholainen

No nyt tulee komeeta settiä. Tee kerralla takaveto niin ei tarvii jakiksia ym. miettiä.
Paalissa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: P. Aholainen - 12 toukokuu, 2021, 11:47No nyt tulee komeeta settiä. Tee kerralla takaveto niin ei tarvii jakiksia ym. miettiä.
Haluan olla erilainen.. :o
Kaikillahan noita chopattuja ja madallettuja full size Jeeppejä näkyy olevan, mutta kenelläkään ei ole vielä näkynyt nelivetoisena! :oushit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

P. Aholainen

Ymmärrän. Ei oo ainakaan toisilla.
Paalissa.

palontie

Mulla ois sulle ruosteinen subun takapuskuri :))
Eniten vituttaa kaikki.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 toukokuu, 2021, 11:37Jep.. Samaa ideaa pyörittelin omassa päässä heti kun tota puskuria tarjottiin.
On vaan onnettoman pieni tuo reikä.. ~15 senttiä.

Eikös siihen sitten mahdu standardi 5 3/4" umpio?

Tietysti tuo imperialin puskuri niin ylös, että tuolle keskireiälle pitää tehdä konepeltiin pyöreä, muotoa jatkava korotus.
Ja noiden takavalojen viiruihin kun saisi ajovalot upotettua mutta tuo vaatii jo e-hyväksytyt tuikut, niin sitten ne led-drl:t sinne...

Olisi flashgordon henkeä. :)
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Camino79

Kyllä se prochargerin imuaukkoa huutaa  :rolleyes:


GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 12 toukokuu, 2021, 20:33Kyllä se prochargerin imuaukkoa huutaa  :rolleyes:



Sitä onkin kiva kuunnella ku edellä ajava sutii sinne sepelisuihkun tiensivusta.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 toukokuu, 2021, 17:17Mulla ois sulle ruosteinen subun takapuskuri :))
Mulla olis ollu kolhuset squaren puskurit.. :P Niitä kyllä ensin suunnittelin käyttäväni.
Sitten muistin että mulla on Capricen etupuskinkin.. Sais vähän muotoa, :P

Ja, ja, ja...

Siitä se sitten taas lähti. :-[ Mopo keuli jonnekin kaukaisuuteen ja minä putosin kyydistä.

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 12 toukokuu, 2021, 23:48Sitä onkin kiva kuunnella ku edellä ajava sutii sinne sepelisuihkun tiensivusta.
Olis ROUHEAT äänet.. :shitfan:  :panic:

Tuohon Imperialin peräreikään ajattelin laittavani ruosteisesta pellistä rutatun kehyksen.. ::)  Sitten vaan tajusin, että se mokomahan sopiikin Jeeppiin paremmin eteen, kuin taakse. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 toukokuu, 2021, 09:28Niistä puskimista..
Tämmöisistä on nyt koitettu kauppoja hieroa.
Eteen:



Ja taakse:



Saiskohan noilla vähän poikkeavaa tuohon vakio-Jeepin muotoiluun? :thinking:  :rotfl:
Tuo Imperialin puskin meinas saada silmät tippumaan multa päästä.. En arvannu että ostoilmoituksen kuvalla sattuis saamaan just sen mukaista tavaraa. :oushit:  :mosh:

Ilmoitus..



Kaupat noista olis jo sovittuna, kun vaan keksisi kyytejä niille. Ei jaksaisi millään ajella vaan noiden takia ympäri Suomea.. :o
Ei tainneet olla Järvenpäässä päinkään? Olisin voinut osallistua pa-kuluihin.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 toukokuu, 2021, 07:19Ei tainneet olla Järvenpäässä päinkään? Olisin voinut osallistua pa-kuluihin.
Tavallaan siellä päin.. ::)  Etelässä kun ovat.
Haminassa ja Säkylässä.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 toukokuu, 2021, 07:22Tavallaan siellä päin.. ::)  Etelässä kun ovat.
Haminassa ja Säkylässä.
No sunnuntaina Vetelä-Suomen turnee?
Tiukasti aisalinjalla.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 toukokuu, 2021, 11:56Haluan olla erilainen.. :o
Kaikillahan noita chopattuja ja madallettuja full size Jeeppejä näkyy olevan, mutta kenelläkään ei ole vielä näkynyt nelivetoisena! :oushit:

Mä laitoin sulle parikin yksityisviestiä niistä meidän navoista (heh  ;D ) mutta tulikohan sekään läpi? Mulla näkyy tuo viimeksi lähetetty yv 3 kappaleena luonnoksissa ja sitä edellinen 2 kappaleena.  ???   Ne on kuitenkin maksettu sun tilille.  :+1: 
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 16 toukokuu, 2021, 12:04Mä laitoin sulle parikin yksityisviestiä niistä meidän navoista (heh  ;D ) mutta tulikohan sekään läpi? Mulla näkyy tuo viimeksi lähetetty yv 3 kappaleena luonnoksissa ja sitä edellinen 2 kappaleena.  ???   Ne on kuitenkin maksettu sun tilille.  :+1: 
Joo!
Yhen kerran vaan tuli molemmat. :))  :o
Vastasinkin jo..

Just äsken napaa tuijottelin..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 toukokuu, 2021, 14:34Omaa?
Vähän siinä ja siinä.. :thinking:
Kun siitä on jo maksettukin. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement