Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Tänään tankilla (pahoittelen osittaista OT:ta, mutta jätän nyt omat vuorosanat edes pois): Moi. Hieno auto. Ai siinä on tankki tuolla. Paljonko makso? Ai sää käänsit tuon rekisterikilven niin tankki on siinä. Oliko tämä tämän värinen vai maalasitko? Lähteekö katto pois? Yleensä jenkeissä on vaan etuovet, mun ukilla on jenkki niin siinä on vaan etuovet. (Kysyttyäni minkälainen) Siinä on vihreetä tuossa ja ruskeeta tuossa (saatan muistaa tuon ruskean väärin). Onko teillä lapsia? Onko niillä maastopyöriä? Pyöriikö tuo kun autolla ajaa (osoittaa spinneriä)? Moi.

Ja tämä kaikki tankkauksen aikana about tokaluokkalaiselta pojalta joka pyörällä pölähti siihen. En hoksannut edes himmailla lopussa niin tuli puoli litraa bensaa maahan (laitoin 120 e sijasta 200 rajaksi).
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 heinäkuu, 2021, 22:24Tänään tankilla (pahoittelen osittaista OT:ta, mutta jätän nyt omat vuorosanat edes pois): Moi. Hieno auto. Ai siinä on tankki tuolla. Paljonko makso? Ai sää käänsit tuon rekisterikilven niin tankki on siinä. Oliko tämä tämän värinen vai maalasitko? Lähteekö katto pois? Yleensä jenkeissä on vaan etuovet, mun ukilla on jenkki niin siinä on vaan etuovet. (Kysyttyäni minkälainen) Siinä on vihreetä tuossa ja ruskeeta tuossa (saatan muistaa tuon ruskean väärin). Onko teillä lapsia? Onko niillä maastopyöriä? Pyöriikö tuo kun autolla ajaa (osoittaa spinneriä)? Moi.

Ja tämä kaikki tankkauksen aikana about tokaluokkalaiselta pojalta joka pyörällä pölähti siihen. En hoksannut edes himmailla lopussa niin tuli puoli litraa bensaa maahan (laitoin 120 e sijasta 200 rajaksi).
tapasit siis redneckin  :+1:
Sinä vain

sössö

On päässy palstan jenkkimoraali repsahtamaan pahemman kerran kun ei ole reetu ylläpitämässä sitä

Murikka

Lainaus käyttäjältä: sössö - 16 heinäkuu, 2021, 22:50On päässy palstan jenkkimoraali repsahtamaan pahemman kerran kun ei ole reetu ylläpitämässä sitä
No äläppä mitää! Kato nyt mitä kävi just tämän takia.


Nyt näitä on minulla ja emännällä. Suunniteltiin jo että pitää etsiä farmari vielä ja ostaa se yhteiseksi.  :o  :o

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 17 heinäkuu, 2021, 01:17No äläppä mitää! Kato nyt mitä kävi just tämän takia.


Nyt näitä on minulla ja emännällä. Suunniteltiin jo että pitää etsiä farmari vielä ja ostaa se yhteiseksi.  :o  :o
Nyt on yritystä. Taivaspaikka aika varma.
En varmasti oo.

NonSenCe

oldsista tänä kesänä ainakin:

alle 10v itämaalaisen (kiina tai thai) näköinen pikkulikka polkupyörällään kun ajoin ohi.. "heiii wauuu.."

känninen 30kymppinen äijä kaverilleen notkuessaan taksijonossa "no nyt on. toi on selvästi parempi ääninen ku se aiempi" (aiempi oli joku viritetty pärinäputkinen japsisportti)

pikkupoika noin 10v huikkasi pyörätieltä kun pysäsin liikennevaloihin. "meekkö vielä uudestaan ympäri et saan kuvan edestäkinpäin" -tottakai kiersin korttelin siis.

sähkömopolla ollut vanhempi mies: "on kyllä hienossa kunnossa tuo" minä: kiitoksia, mutta ei se oikeasti ole. "on se silti hienompi kun nää kaikki muut autot täällä kaupan pihassa."

nelikymppinen nainen puhuu puhelimeen kaupan pihassa mun auton vieressä mennessään omaan autoonsa.. "cutlass siinä luki. emmä tiedä mikä se sitten on."

isä pikkupojalleen.. "tules kattoo mikäs tuolta nurkan takaa tulla pörisee" "auto" "jenkkiauto" "joo jenkiauto"

"oot taas tolla" joo kuukauden jo oikeestaan pelkästään ajanut sillä kaikki ajot. "ihan totta, kui?" koska se tuo hyvän mielen kun sillä ajelee, miksi mä omistaisin  ajokuntoisen harraste-auton jota en aja aina silloin kun voin ja on hyvä keli. "no niin, onhan se niinkin".

työkaveri "on tuo kyllä.." minä: mitä? "on tuo kyllä hyvän näköne täältä katsoes,  kivasti muista erottuva."

toinen työkaveri. "mikä se olikaan" oldsmobile. "juu juu vanha auto, mutta mikä sen oikee valmistajan nimi on" oldsmobile. "ootko tosissas" joo. "**mutinaa**" räpeltää puhelintaan hetken, sitten nostaa katseensa ja sanoo.. "siis sellanen olds on oikeasti ollu olemassa". joo tossa pihassa on edelleen ihan todistekin siitä. (toinen tällänen nuori kaveri joka ei tiennyt koko automerkin olemassaolosta, lähes sama keskustelu oli viime vuonnakin näes. luulivatkohan mun ihan aina vaan vittuilevan ja vastaan mitä sattuu kysymyksiin höynäättäkseni heitä.)

ja

kaverini kun sen kadettini näki.. "miksi?" "siis oikeesti miksi?"
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 kesäkuu, 2021, 17:07Ja olikos ysärillä joossain jotta vaati jarrua, että sai p:ltä veke?
Meiän Jeepissä ei lähde kepakko p:ltä pois jos ei oo jarru pohjassa.

Poju

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 21 heinäkuu, 2021, 05:36Meiän Jeepissä ei lähde kepakko p:ltä pois jos ei oo jarru pohjassa.

Sama ominaisuus löytyy myös puikulamallin Sebringistä.

Asmo

Eikös tuo ole kaiken maailman automaattvaihteisisa ollut vakiovaruste jo neljännesvuosisadan ajan?

TopoT/A

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 21 heinäkuu, 2021, 05:36Meiän Jeepissä ei lähde kepakko p:ltä pois jos ei oo jarru pohjassa.
T/Assa sama.
Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

MJF

En tiiä kuin kauan ja missä on ollut, mutta 90-luvun Audeissa kans sama homma.
Mopar on parsa

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: MJF - 22 heinäkuu, 2021, 18:12En tiiä kuin kauan ja missä on ollut, mutta 90-luvun Audeissa kans sama homma.
Lähes kaikissa nykytötteröissä ja monessakin on niinkin, että pitää olla jarrun lisäks myös käynnissä

Jussi

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 31 heinäkuu, 2021, 22:47Lähes kaikissa nykytötteröissä ja monessakin on niinkin, että pitää olla jarrun lisäks myös käynnissä
90-luvun GM tuotteissa ei ole ongelmaa, kun ei laita edes virtoja päälle. Kepin saa mihin vaan... Jarruun koskematta.
En varmasti oo.

Kyrpov

Ja euro ja japsivehkeissä kepukankin saa eri asentoihin edes ilman avainta virtalukossa
Sinä vain

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 31 heinäkuu, 2021, 23:2890-luvun GM tuotteissa ei ole ongelmaa, kun ei laita edes virtoja päälle. Kepin saa mihin vaan... Jarruun koskematta.
Riippuu mallista...