Ehdottomat inhokkiautot, joihin et halua käsiäsi sotkea

Aloittaja 1purehell, 03 maaliskuu, 2021, 15:36

« edellinen - seuraava »

1purehell

Pistetäänpä tämmöinen aihe pystyyn ainaisten haaveilujen sijaan.  ;D

Lueskelin tarinaa Range-Rovereista ja tuli mieleen, että sellaista en halua kyllä ikinä omistaa. Mitä uudempi, sen kamalampi laite. Joku classic-malli vois just ja just mennä, kunhan sitä ei tarvisi kunnostaa millään tavalla. Yhtä Range-Roveria jouduin kerran apuna korjaamaan ja totesin sen suunnitelluksi masokisteille.

Ylipäätään kaikki brittiautot on ihan ehdoton nou nou. Mulla oli 1998-2006 vuosina Triumphin Spitfirejä ja totesin ne, näennäisestä hauskuudestaan huolimatta, että ihan kuraahan ne on. Ainoastaan britti voi tehdä valurautaan hienokierteet ja Lucasin sähköt... oh dear.  ::)
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

rb

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 03 maaliskuu, 2021, 15:36Ylipäätään kaikki brittiautot on ihan ehdoton nou nou.
Se on vähän et Briteillä ja Ranskiksilla on ollut hetkensä,  mut sit jossain kohtaa kaikki lähti menemään päin persettä.

Eli mulla hiertää ne Ranskalaiset vaikka DS Sitikan keksivätkin,  mikä vuonna 55 oli helvetin edistyksellinen auto...

1purehell

Ranskalaiset ei kuvota läheskään yhtä paljon kuin britit. Se voi toki johtua siitä, että mulla ei ole ranskalaisista paljoakaan kokemusta. Briteissä on paljon ulkoisesti hienoja autoja, kuten mm. Jaguarit (erityisesti Mk10 ja E-type), Aston Martinit, mutta kun se niiden toteutus on ihan järkyttävää. Jotkut on ajaneet ranskalaisilla paljonkin, mutta britit on yleensä olleet loppu melko vähillä kilometreillä.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

pantera

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 03 maaliskuu, 2021, 15:51Ranskalaiset ei kuvota läheskään yhtä paljon kuin britit. Se voi toki johtua siitä, että mulla ei ole ranskalaisista paljoakaan kokemusta. Briteissä on paljon ulkoisesti hienoja autoja, kuten mm. Jaguarit (erityisesti Mk10 ja E-type), Aston Martinit, mutta kun se niiden toteutus on ihan järkyttävää. Jotkut on ajaneet ranskalaisilla paljonkin, mutta britit on yleensä olleet loppu melko vähillä kilometreillä.
Kaverilla on ID Break sitikka työnalla, ristus mikä katiska. Ranskis-insseillä on ollu varmaan punkkua rajattomasti käytössä kun ne on sen hydysysteemin suunnitellu.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: pantera - 03 maaliskuu, 2021, 15:58Kaverilla on ID Break sitikka työnalla, ristus mikä katiska. Ranskis-insseillä on ollu varmaan punkkua rajattomasti käytössä kun ne on sen hydysysteemin suunnitellu.

Mä pidän Concordea yhtenä maailman ihmeistä.  :))  Miten ne saikin ne lentämään, kun britit ja ranskikset eivät edes nimestä päässeet yksimielisyyteen. Concorde vs. Concord.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Toyopet

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

HendriXXX

Saksalaiset sylettää. Ranskikset ehkä kans, paitti rilliltä..

+ kaikki semmoset tietokoneita yms joutavaa hilavitkutinta täyteen ahdetut joille ei itse enää pysty tekee mitään ilman tietokonetta ja oikeita softia.. Eli varmaan kaikki v.2000 jälkeen valmistetut.  ;D

sössö

nykysin lähes kaikki ruisku ja diesel autot. ei jaksa, ei kiinnosta. Jonkun turbotuksen voisi tehdä ruiskulla mutta en kovin iso turbojenkaan ystävä ole.

Vuokralainen

Kaikki, paitsi pre '71 GM tuotteet. Poikkeuksina '58 Plymouth, '59 Imperial ja '57-'60 voortit.  :-[
GM poikkeuksina 2gen Camarot ja Firebirdit.

Edit: Het ku @P. Aholainen tykkäs, ni muistin lisää poikkeavuuksia: Squarebodyt. Takavetoset pitkälavat ja Suburbaanit.
?

P. Aholainen

Paalissa.

Janne-Pekka

En tiijä, aika kaikkiruokainen olen kotteroiden suhteen. Nykyautot ei oikein nappaa, siis tämän vuosituhannen pelit. Uusin omistamani auto on -98.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: P. Aholainen - 03 maaliskuu, 2021, 16:14Volvot. Paitsi 120, 140 ja duetit.
Kiitos, mietin pitkään enkä meinannut keksiä mitään.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Mä olen kaikkiruokaisin tähän mennessä.. :o
Mun raja tulee vasta n.2005 autoissa. :P ..todellinen suvakki siis! :o

Niin huonoon autoon en ole vielä törmännyt etteikö sillä vois ajaa..  :hiphopcar: 
Se, että mua nolottaa tulla joistakin autoista ulos yleisellä paikalla on vaan merkki siitä että olen herkkä ja tunteva ihminen.. :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 maaliskuu, 2021, 17:11Mä olen kaikkiruokaisin tähän mennessä.. :o
Mun raja tulee vasta n.2005 autoissa. :P ..todellinen suvakki siis! :o
Ai meinaat että Volvoja on enemmän kuin 2005 jälkeisiä?
Tiukasti aisalinjalla.

Asmo

Mustat lintahtavat 70-luvun full-size 4d jenkit. Kaikki Bemarit, paitsi vanhemmat E24:t joissa ei ole lumiauraa nokalla kuten uudemmissa.