Bemmin kytkinsetti

Aloittaja Sleepercooler, 05 maaliskuu, 2021, 18:34

« edellinen - seuraava »

Sleepercooler

Pitäis ostaa bemmin riisseli 6v GS6-37BZ laatikkoon sopiva kytkin setti, moparin pikkulohkon jatkeeksi...

Ihan perus pakettia saapi mekon edullisesti, ja luusis sen kestävän  tossa setupista...

Onko jotain muita kytkin settejä mitä vois/kannatais käyttää?



Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 05 maaliskuu, 2021, 18:34Pitäis ostaa bemmin riisseli 6v GS6-37BZ laatikkoon sopiva kytkin setti, moparin pikkulohkon jatkeeksi...

Ihan perus pakettia saapi mekon edullisesti, ja luusis sen kestävän  tossa setupista...

Onko jotain muita kytkin settejä mitä vois/kannatais käyttää?


saschin sre asetelmia ite oon käyttäny jos tarttee kestää tehojakin, Mun mielestä tolle laatikolle on sit kahtaa eri kytkinlevyäkin, jossain 2010vm dieselissä oli eri booritus mitä muissa ni ei meinannu levyä löytyä kovin helposti

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 05 maaliskuu, 2021, 21:41saschin sre asetelmia ite oon käyttäny jos tarttee kestää tehojakin, Mun mielestä tolle laatikolle on sit kahtaa eri kytkinlevyäkin, jossain 2010vm dieselissä oli eri booritus mitä muissa ni ei meinannu levyä löytyä kovin helposti
Käsittääkseni levyn booritus on tässä 22!!

Toi sre:n asetelma on vaan jotenkin julmetun kallis 300€ ja siihen,riipuen
kytkinlevystä +laakeri niin ollaan jo 500-600€
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

jariha

? se on hyvä minkä sinne laittaaa ;)  en lähe vääntämään kytkimestä ja varsinkaan sen ilmauksesta? sprintterin työ-ja pääsylkyt sekä pajeron asetelma itellä nykyään... tosin slantin perässä ;D
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle