Mielestäni hyvän näköinen automalli

Aloittaja isalmela, 05 huhtikuu, 2021, 12:58

« edellinen - seuraava »

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Barfly

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 05 huhtikuu, 2021, 13:36Tää jakaa hyvin vahvasti mielipiteitä, mut minun mielestä tämä on uskomattoman hieno auto.  O0


Wheeler Dealerissa laittoiva takaspoileriin yhden "siiven" lisää.
Se oli tuon auton suunnitelleen insinöörin alkuperäinen idea.
Mutta dissattiin, koska maksoi liikaa.
No, teki 27 kg lisää downforcea taa.
Että mitähän vittua?

Barfly

Että mitähän vittua?

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Barfly

Että mitähän vittua?

tevo

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 07 huhtikuu, 2021, 17:04Dodge Challenger -73.



Mitehän mun humalanhuuruisissa muistoissa ´73 Challessa on erinäkönen maski?...
Born for Winter

Camino79

Lainaus käyttäjältä: tevo - 07 huhtikuu, 2021, 20:26Mitehän mun humalanhuuruisissa muistoissa ´73 Challessa on erinäkönen maski?...


Koska siinä on:




Edit. Barflyn linkkaama on 1970
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Dohc

Eipä pöllömpiä ole Lada Samara-mallitkaan!  :P
Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!

sössö

mulla on yhdessä saabissa tollaset ihan challngerin vanteiden näköset vanteet. Oli siinä kun ostin, aika metkan näköset saabissa.

Jussi

En varmasti oo.

palontie

Joo,esim Gm:llä -58 ilmeisesti Valiumia ei saanut inssit työaikana käyttää,mutta taas -59 sai..
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

70- luvun alussa kaikki oli hapoissa ja sen siivittämänä sävellettiin päheintä musiikkia ja tehtiin päheimpiä autoja. Sitte alko war against drugs GMmän suunnitteliusastolla ja tehtiin laatikoita parikytvuotta, kunnes 90 luvulla ruvettiin antamaan oxykodonia kipuihin insseille ja synty cadillac fleetwood ja sämpylä caprice sekä pontiac trans sport. Huumeiden käyttö vaan kiihty ja kulminoitui pontiac azteciin.

tämä tarina voisi olla totta.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 huhtikuu, 2021, 04:08Joo,esim Gm:llä -58 ilmeisesti Valiumia ei saanut inssit työaikana käyttää,mutta taas -59 sai..
Sehän on rauhottava, ei ehkä syyllinen.
En varmasti oo.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Dohc

Mää tykkäisin tommosesta! Ja mikä parhainta, otollinen virityskohde itselleni, mekaaninen Kuularuisku johon kolme iskua/kierros tekisin ja turbottaisin sitten! Noin 800 heppaa kepiästi! Mukava olisi lipua Hangon rantabulevardia kuumana kesäpäivänä vähäpukeisia kauniita naisia zoomaillen! :P

Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!