Mielestäni hyvän näköinen automalli

Aloittaja isalmela, 05 huhtikuu, 2021, 12:58

« edellinen - seuraava »

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Rotteni78

Ei jaksa laiskuuksissaan kuvaa linkata, jasitä enne ettii, ku 98% tietää mallit.

Elokuvista tutut,
Christine 58 fury
Eleanor fastback shelby mustang
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 05 huhtikuu, 2021, 13:48Äkkiseltään sen kummemmin miettimättä:

2d/coupe:




Jos olis aikaa (ja rahaa), niin tämän korimallin Eldorado muokattuna takavetoiseksi ja ahdetulla LS:llä.  :P  Mä en aluksi uskonut, että tuon takavetomuutos olis mahdollinen, mutta löysin joskus projektikertomuksen, missä Eldosta tehtiin takaveto käyttämällä takavedon etu- ja takarunkoa. Eikä se ollut edes kovin mahdoton savotta, niinkuin teoriassa.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

sössö

kyl se etuveto muakin siinä etoi/etoo.

CC

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 09 huhtikuu, 2021, 05:29Jos olis aikaa (ja rahaa), niin tämän korimallin Eldorado muokattuna takavetoiseksi ja ahdetulla LS:llä.  :P  Mä en aluksi uskonut, että tuon takavetomuutos olis mahdollinen, mutta löysin joskus projektikertomuksen, missä Eldosta tehtiin takaveto käyttämällä takavedon etu- ja takarunkoa. Eikä se ollut edes kovin mahdoton savotta, niinkuin teoriassa.
Samaa mallisarjaa kuin Olds Toronado ja Buick Riviera....ja Buickhan on takavetoinen....
Inspector

1purehell

Lainaus käyttäjältä: CC - 11 huhtikuu, 2021, 21:42Samaa mallisarjaa kuin Olds Toronado ja Buick Riviera....ja Buickhan on takavetoinen....


Tuossa tehdään sellaista. Mutta neekeröivät tuon sitten mm. vanteilla.  ::)
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Pertti K

Lenon pilattu Toro, hyvännäköinenhän se on edelleen.

Tiukasti aisalinjalla.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08 huhtikuu, 2021, 01:44Monet viiskasit.


Amen.

Ehkä onnistunein mallivuosi ikinä, kaikkia konserneja aatellen...
Korjasitko sä sen rikki?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 11 huhtikuu, 2021, 22:27Amen.

Ehkä onnistunein mallivuosi ikinä, kaikkia konserneja aatellen...


No juu, osaltaan olen samaa mieltä mutta kyllähän '55 on ollu se "kynnysvuosi" jolloin muotoilu lähti "kukkimaan", että sinällään '55 saa mun tunnepuolen pisteet  :D

Mutta sit taas jos mennään henk.koht. AUTOmaun puoleen, niin kyllähän '68-'69 on ne kultavuodet kun tehtiin ne linjakkaimmat kamppeet käytännössä konsernilta kuin konsernilta  8) 

Jopa "hyötyajoneuvo" saatiin näyttämään sporttiselta ja hyökkäävältä  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

palontie

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 huhtikuu, 2021, 22:46Mutta sit taas jos mennään henk.koht. AUTOmaun puoleen, niin kyllähän '68-'69 on ne kultavuodet kun tehtiin ne linjakkaimmat kamppeet käytännössä konsernilta kuin konsernilta  8) 

Jopa "hyötyajoneuvo" saatiin näyttämään sporttiselta ja hyökkäävältä  ;)

Jeap.
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 huhtikuu, 2021, 04:00Jeap.
Camino kyllä tarkotti Camino.

Mutta kyllä Ranchero melkeen ottas pisteet himaan tossa mainitussa.
En varmasti oo.

sössö

Noi vuoskymmenten loppujen autot on olleet aika komeita aikakautensa edustajia yleensä tai sueraavan vuoskymmenen ihan alun. Mun mielestän 40 luvun loppuun ja 50 luvun alkuun huipentu noi pyöreet autot, 50 luvun loppuun ja 60 luvun alkuun siivet, 60- luvun loppuun ja 70 luvun alkuun noi muskeliautot. Tässä kohtaa iso sääntely sekotti vähän kaikkea mutta jättilaivat huipentu joskus 70- luvun puolessa välissä ja lopussa, 80- luvulla oldsin kone huipentui mahtavimpaan muotoonsa olds 307 Y pyörrekansilla :)) 

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 12 huhtikuu, 2021, 04:05Camino kyllä tarkotti Camino.

Mutta kyllä Ranchero melkeen ottas pisteet himaan tossa mainitussa.



Minkä vuosimalli ranchero sulla iskee silmään?  :o  69 ainakin melko tylsä  caminoon verrattuna :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 12 huhtikuu, 2021, 07:03Minkä vuosimalli ranchero sulla iskee silmään?  :o  69 ainakin melko tylsä  caminoon verrattuna :thinking:
Siitä kun mennää 70-luvulle, niin parikin seuraavaa mallia.
En varmasti oo.

Camino79

Okei, mulle se keula ei henk.koht. uppoa mutta eniten mulla voiton caminolle kääntää ehdottomasti se sulava katto/lavalinja  8)
GM only 😉
+Pihatraktori :D