Bonukset katoaa kun hylsy on pois liikennekäytöstä?

Aloittaja Mudracer, 26 elokuu, 2021, 11:06

« edellinen - seuraava »

Mudracer

Ihmettelin isoa liikennevakuutuslaskua ja huomasin että bonusta vain 10% . Kyselin vakuutusyhtiöltä että mitä vittua niin vastaus oli että auto ollut niin kauan pois käytöstä että bonukset lähti sen takia.
LainaaMoikka,

Sain nyt selvyyttä tuohon bonusasiaan. Ajoneuvo ollut alun alkaen 0% bonuksella ja ilmeisesti ollut niin kauan liikennekäytöstä poistolla, että bonus ei ole ehtinyt nousta sillä käyttöpäivät olleet niin vähäiset. Jos kuitenkin olet käyttänyt ajoneuvoa ja bonuksen pitäisi olla isompi, voit tehdä reklamaation verkkopalvelun kautta ja tehdä selvennyksen asiasta niin tutkimme asiaa tarkemmin.

Tässä hylsyssä tai siis mulla on kuitenkin ihan täydet boonukset eli mitä VITTUA >:D .
X

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon

Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?

Kyrpov

Eikös tuo oo ollut voimassa aina? Ykskin autoliikkeen työntekijä piti aina sillon tällön ettei bonukset häviä koska ajeli talon autoilla. Mutta eikös bonukset nykyään ole henkilökohtaiset? Ainakin mulla joka autossa täydet eikä niitä tarvi enää siirrellä autosta toiseen kuten vajaa 10v sitten
Sinä vain

Mudracer

Muissa vehkeissä mulla on 83% boonuksia mutta tässä kuorkissa siis vain 10% . Vastasin tohon että jos boonuksia ei löydy niin vaihtuu vakuutusyhtiö.
X

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 26 elokuu, 2021, 12:14Eikös tuo oo ollut voimassa aina? Ykskin autoliikkeen työntekijä piti aina sillon tällön ettei bonukset häviä koska ajeli talon autoilla. Mutta eikös bonukset nykyään ole henkilökohtaiset? Ainakin mulla joka autossa täydet eikä niitä tarvi enää siirrellä autosta toiseen kuten vajaa 10v sitten
Juuri näin. Mutta onko sitten niin ovat ajoneuvolajikohtaiset?
Tiukasti aisalinjalla.

redneck1

Kuorma-autoissa vakuutukset alkaa alusta. (jos ei ole ennen omistanut ja laittaa vakuutukseen) Ainoastaan henkilöautoissa ne pysyy normaalina.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

WBBC

Tapiolassa säilyi täydet bonukset vuosikausia, vaikka mulla ei ollut tuolloin minkäänlaista autoa nimissäni.

redneck1

Ja eiköhän bonusten loppumisesta pitäisi tulla kirje kotiin, jos niin käy. Meillä piti olla että 5-vuoden seisonnan jälkeen tulee kirje kotiin, mutta mitään ei näkynyt eikä kuulunut. Ilmeisesti jäi voimaan edelleen.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

signet

Eu kielsi bonusjärjestelmän (joka oli kaikissa yhtiöissä sama),sekä valtion hintasääntelyn liikennevakuutuksissa.Nykyään alennukset on neuvoteltavissa.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Bantam

Ainakin Ifillä onnistui silloin lakimuutoksen tullessa 2017 alusta saada henkilökohtaisten bonusten piiriin kaikki ajoneuvot.

Nyt käytäntö on ilmeisesti muuttunut sielläkin. Veli kertoi keväällä, että ei enää saanut henkilökohtaisia bonuksia moottoripyörälle vaan ne on vanhentumisen jälkeen nollattu ja pitää aloittaa sieltä.

signet

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 26 elokuu, 2021, 23:30Ainakin Ifillä onnistui silloin lakimuutoksen tullessa 2017 alusta saada henkilökohtaisten bonusten piiriin kaikki ajoneuvot.

Nyt käytäntö on ilmeisesti muuttunut sielläkin. Veli kertoi keväällä, että ei enää saanut henkilökohtaisia bonuksia moottoripyörälle vaan ne on vanhentumisen jälkeen nollattu ja pitää aloittaa sieltä.
Kyllähän ne sieltä palautuu kun vaihtaa yhtiötä...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 26 elokuu, 2021, 14:21Kuorma-autoissa vakuutukset alkaa alusta. (jos ei ole ennen omistanut ja laittaa vakuutukseen) Ainoastaan henkilöautoissa ne pysyy normaalina.
Kyllä mä ainakin sain keväällä täydet bonukset kuorma-autoon. Enkä ole ennen KA:a omistanut.
Vai mitä tarkoitit?

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Chevyman - 29 elokuu, 2021, 02:01Kyllä mä ainakin sain keväällä täydet bonukset kuorma-autoon. Enkä ole ennen KA:a omistanut.
Vai mitä tarkoitit?
Juuri tuota tarkoitin.

Mutta mitä häh, miksi meille on tullut väärää tietoa. :thinking:
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

signet

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 29 elokuu, 2021, 07:45Juuri tuota tarkoitin.

Mutta mitä häh, miksi meille on tullut väärää tietoa. :thinking:
Siksi että bonusjärjestelmää ei enää ole, siinä mielessä kuin ennen.Ennen liikennevakuutuksien hinnat määräsi sosiaali ja terveysministeriö,  ja bonusjärjestelmä oli kaikilla yhtiöillä sama.Nyt joka  yhtiöllä on omat alennusjärjestelmänsä,ne saavat antaa vaikka 100% alennusta tai olla antamatta yhtään.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...