Linkkolnin rotisko

Aloittaja jamba, 31 joulukuu, 2021, 08:22

« edellinen - seuraava »

jamba

Käytiin kylän kaupalla, paluumatkalla bensamittarin viisari tipahti tyhjälle ja bensavalo sytty. Piti oikeen pysäyttää kattoon, et valuuko bensaa. Kotona tsekkasin homman, tankissa anturi näky lilluvan pohjalla (on siis varres edelleen kii). Eli pitäs ottaa irti ja kolvata. Ei nyt kiinnosta, tankki viel puolillaan.
Mittarvaijerin pyöritinratas tuli kuitenki taas liimailtua, ehkä kestää taas jonkun aikaa. Tuossa kuva. On 18 hampainen (muistiksi itelle)
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Smirkelimies

https://www.ikh.fi/fi/laakerilukite-erikoisvahva-648-5ml-hk31417

Iltikseen ois vastaavaa liimoomista. Tuommosta suosittelivat, liekö hyvä.

jamba

Tänään hinkkasin joutessani renkaista rumat maalinjämät. Joku siis suojannu huonosti joskus roiskiessaan.
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

jamba

Olin puuliiteris korvia lepuuttamas... Silmiin osu joku listanpätkä. Apparin puolelta puuttui kromilistan sisus. Maalasin mustaks ja sikaliimalla paikalleen. -Nyt on vaan maalattava loputkin listansisukset, ku niistä on maalit vähän kadonnu hö.


Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

jamba

Pihan perällä mulla on Pontiacin raato, joka toimii lähinnä jeepin osien varastona. Silpasin siitä kattotelineen, jota vähän lyhensin. Täs muutama mallailukuva raadille.


Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

jamba

No en mä telinettä laita. Kaverille mallailin. Ja jos vielä maalais mattavihreeks, parit kiekot korin ja rungon väliin ja mutikat alle. Pääsis kuulemma pussihousumobilistien top 10 tappolistalle 😂😂😂
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jamba - 15 heinäkuu, 2022, 09:03No en mä telinettä laita. Kaverille mallailin. Ja jos vielä maalais mattavihreeks, parit kiekot korin ja rungon väliin ja mutikat alle. Pääsis kuulemma pussihousumobilistien top 10 tappolistalle 😂😂😂
Tervetuloa vaan listalle! :))
Sun mahdollista sijoitusta listalla noilla tempuilla en uskalla arvailla.. :rotfl:  :rotfl: ..mutta hyvältä kuulostais!
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jamba

Hieman modattuna sain rakenneltua huuvan Pontiacin jäämistöstä
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

jamba

Parin viikon päästä vien maalarille, siihen asti kaupan. Maalauksen jälkeen pidän itellä, on se senverta kallis operaatio🤔
Edit...
Tää lähtikin etelään
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Aasi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 24 heinäkuu, 2022, 15:18Parin viikon päästä vien maalarille, siihen asti kaupan. Maalauksen jälkeen pidän itellä, on se senverta kallis operaatio🤔
Edit...
Tää lähtikin etelään

No niin minä kahtelin että Heinävedellä on myynnissä. Tuliko jotain jännää tilalle?
"you know it's bad when the homeless guy wishes you good luck after he takes one look at your automobile"
-Mike Finnegan, Roadkill

jamba

Jeeppi tuli tlalle, mettästyski alkaa sopivasti😁
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...