Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien Aarteet...

Aloittaja 1320, 04 maaliskuu, 2020, 21:04

« edellinen - seuraava »

jariha

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 toukokuu, 2021, 16:12Tänään sain äijän puhelinnumeron,pitää joku päivä soitaa sille,tevon näin tänään niin jo hiukka uteli että missäs tämä laani on,mutten vielä kertonut :)) .

Oliko siellä mun kotipaikan suunnalla? Siellä ois ykslaani mikä pitäs käyä kattoo kun ei oo tullu käytyä kun matkaakin on kaikki 5km...
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

tevo

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 07 toukokuu, 2021, 16:29Tuo mahdollinen '64 Letukka kiinnostais kyllä.  8)

..Sen takia kun siinä on se naminamibjurtsrömH-runko?...
Born for Winter

Vuokralainen

H-runkone on jo tallissa. XXX-runkoja lissääääääää
?

palontie

Lainaus käyttäjältä: jariha - 07 toukokuu, 2021, 17:56Oliko siellä mun kotipaikan suunnalla? Siellä ois ykslaani mikä pitäs käyä kattoo kun ei oo tullu käytyä kun matkaakin on kaikki 5km...
Olitkos sä Korholanmäen suunnalta?Ei ole tämä paikka siellä.
Eniten vituttaa kaikki.

MJF

Someoliot näitä kuvia on jo nähneetkin, viime viikonlopun kuvasaldoa.

67 Chevy Biscayne 2d tolppa, kasilla ollut. Motti ja loota on nostettu pois, muuten aika kokonainen auto. Mitä nyt on hieman ruosteessa  ::)





Mopar on parsa

jariha

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 toukokuu, 2021, 18:26Olitkos sä Korholanmäen suunnalta?Ei ole tämä paikka siellä.

juu, k-mäki eli sieltä vielä puutteenperän kasvatti
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: ramman - 11 heinäkuu, 2020, 11:47Laitoin tämän saman tuonne yt-ketjuunkin, mutta ehkä tänne enemmän kuuluu .

Vielä on suomessakin näitä paikkoja jäljellä :

Tuolla on ollut meininki mennä käymään jo monta vuotta, on vaan jäänyt. Taitaa olla vaan ryhmille.

Mutta miten minä olen missanut tämän ketjun kokonaisen vuoden?  :o
Tiukasti aisalinjalla.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 toukokuu, 2021, 15:43Tuolla on ollut meininki mennä käymään jo monta vuotta, on vaan jäänyt. Taitaa olla vaan ryhmille.

Mutta miten minä olen missanut tämän ketjun kokonaisen vuoden?  :o

Sä keskityit tekemään latolöytöjä rapakon takaa ja yks löytyikin...
Korjasitko sä sen rikki?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 10 toukokuu, 2021, 17:12Sä keskityit tekemään latolöytöjä rapakon takaa ja yks löytyikin...
Sinähän sen löysit!  :+1:
Tiukasti aisalinjalla.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 toukokuu, 2021, 17:35Sinähän sen löysit!  :+1:

No mutta sä pistit mut ettimään, eikö se sillon oo liki sama asia?  O:-)
Korjasitko sä sen rikki?

MJF










Olihan tuolla Biscaynen kanssa samassa rivissä muutakin katseltavaa
Mopar on parsa

Marklin


Pande

^ 7 hengen tila-auto vähän mennyt tärviölle.

Vuosimallia en sen tarkemmin lähde arvailemaan kuin että 1960-64 se on. -59 olisi kaappariovet ja -65 tuli pitkä keula.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Jarona

Minä näen tuossa 1952 Chevyn.
Siis näen, pikku hiprakassa.
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato