-87 Thunderbird

Aloittaja Soini, 23 heinäkuu, 2023, 18:38

« edellinen - seuraava »

Camino79

Se pehmonen ja laadukas pakkeli on kaiken a ja o.

Varsinkin jos ekoja kertoja tekee niin sillä saa sen tuskaisen vitutuksen viimeistään kun alkaa jotain paklan paskaa lääppimään  :))

Leviää helvetin huonosti ja jää huokoiseksi, on minuuttipeliä että millon on märkää ja millon kääntyy niin kovaksi hioa että ei mee kuin järki  :))

Itellä ollu soudalin soft muovipakkeli viimemmäks ja wurthin muovipakkeli käytössä ja molemmat on valehtelematta/liioittelematta sen 50krt mukavampia käsitellä ja työstää kuin perus marketin pakla.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Markok

Joo pakla kannattaa jättää ostamatta, car system pakkelit on hyviä ja mukavia myös.

juhapih

Wurthin kiteille ääni. Jo kasarilta asti niitä levitelly...

Soini

Eipä mitään mullistavaa oo tapahtunut, välillä tietty koko paskaa koittanut myydä... Noita paklauksia koittanut vähän tasotella ja tänään olikin vähän nätimpi ilma nii lykkäsin kopan ulos ni mukavampi tehdä...

Oon nyt pelkästään epäkeskolla hionut noita pahimpia kohtia. Ovien alareunat on oikeestaan pahimmat enää,niin kun tosta zoomatusta alimmasta kuvastakin ehkä näkee ;D  Hain toisen purkin vielä tuota pakkelia,mut ei sitä nyt enää voi koko kiloa mennä...
Oisko tossa nyt parempi et vetäis jonkun ohuen pohjamaalin ni näkis vielä paremmin noita epäkohtia?
 Itelle oikeestaan se ja sama miltä pinta tulee näyttämään kun ei siitä kuitenkaan ikinä saa täydellistä näillä taidoilla ja isä-ukon apua en meinannut nyt käyttää :))




Janne-Pekka

Voihan siihen suhauttaa, kahtoo märkänä miten peilailee.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 31 maaliskuu, 2024, 17:45No mun viimeisimmistä pakkeloinneista taitaa olla jotain +10v. mutta mielestäni kannattaa vetää sellaisia kohtuu järjellisen paksuja (tai siis ohkaisia) kerroksia. Koska jos lääpit siihen pintaan kerralla parin sentin "mutakakun", ni sinne saattaa jäädä ilmakuplia sisään, mitkä sitten paljastuu hioessa = lisää duunia.

Viisaammat varmaan kertoo jos olen hakoteillä.  ;D
Paikkahan sen homman vähän ohjaa. Mut siitä lähetään, et kerrosta kasvatetaan "tiukkana". Aika paksunkin saa sillai tehtyä kerralla, mutta tavaraa pitää olla lastassa reilusti ja osoite selvillä jo ennen sekottelua. Ja levityslastalla painetaan se kitti pintaan kunnolla kiinni. Montaa vetoa ei ole aikaa harjotella, eli sekin vaan tulee näppiin sit tehdessä.
Yleisin alkuvirhe on se, et alotetaan ihan liian pieneltä alalta se kittaus. Toinen virhe on sit liian hieno paperi hiontaan. Sillai saa niitä laineita, mitä paljon näkyy...
En varmasti oo.

Soini

Jotain taas nysväilty... Heitin koneen vielä paikoilleen jotta näki miten noi sarjat istuu ja huonostihan ne...pienen loven joutu kovertamaan palkkiin hantin puolelle. Kuskinpuolelta yritin tuota etumaista primääriä muuttaa fiksummin kulkemaan,mutta ei sille oikein enää oo parempaa reittiä,ois pitänyt eri järjestyksiä viedä putket kollektorille, no sain sitä kuitenkin edes vähän vanhasta reitistä madallettua niin sai jo sillä omaan silmään jotenkin paremman näköiseksi. Kollektorille hitsasin pienet jatkot ja niihin laipat,jos vaikka jotkut putket haluaa joskus rakentaa

Soini

Pohjia koittanut kans vähän hieroa ja tänään vielä tasottelin muutamia kohtia. Kävin litran ostamassa pohjamaalia, oli ajatuksena että sen ois vielä tällä viikolla saanut suihkuttaa mut katotaan kerkeekö,pitäs etukelkkakin repiä irti ja perä että sais nekin maalattua....hommaa on