Wilburi härvää millo mitäkii

Aloittaja Wilburi, 16 tammikuu, 2020, 09:58

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Nonii taas kävin vatuloimassa vähän aikaa pärrän kimpussa

Sain iskarit huollettua ja uudet stefat ja pölysuojat paikalleen mutta joku uuvatti unohtanu ostaa haarukka ölpät  :(

Sit hetken töllättyä epätoivoisena tartuin rälläkkään  ::)





Lähti ylimääräset kiinnikkeet perästä pois  ;D

Saas nähä montako hitsaan takasin  :-[
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

Riipasee tosta takalokarista lippa pois, missä on kilpi ja valo, tai jonkin muunlainen takaloksu ;) vaikka ankanpyrstö ;D, ja noi tangonpää vilkut pois ja pienemmät tilalle? Vaikka t-kappaleisiin.
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 22 tammikuu, 2020, 21:17Riipasee tosta takalokarista lippa pois, missä on kilpi ja valo, tai jonkin muunlainen takaloksu ;) vaikka ankanpyrstö ;D, ja noi tangonpää vilkut pois ja pienemmät tilalle? Vaikka t-kappaleisiin.


Mistä sä arvasit mitä oon tekemässä  :o

Roskiin menneitä

Toi takalokari on kyl törkeen pitkä
Ja korkeella renkaasta jotain sille on tehtävä  >:D
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

Noi on kyl ihan roskis kamaa ;). Onko tarkoitus pitää se matkustajan penkki siinä takana??
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Vuppe

Olis helpompi riisua pre-84sta prätkää. Ei tarvita vilkkuja....

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 23 tammikuu, 2020, 18:04Noi on kyl ihan roskis kamaa ;). Onko tarkoitus pitää se matkustajan penkki siinä takana??

Ikävä kyllä
Ruova vaatii niin  :-[

Siksi miettiny kokonaan uutta penkkiä joka ois sliipatumpi kuin 2 erillistä
Vtu tää hymyily sattuu

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 23 tammikuu, 2020, 18:08Olis helpompi riisua pre-84sta prätkää. Ei tarvita vilkkuja....

Ei mua vilkut haittaa sinänsä

Opetteluahan mulla näiden kanssa on kaikki  ;D

Siksi onkin vähä tällee materiaalitkin halvemmasta päästä
Vtu tää hymyily sattuu

Sleepercooler

Katkaiset lokarin mahd.lyhyeks piiitkä hoijakka ja siihen takavalo ja kilpi kii :))
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Vuppe

Mulla taas ei tarvis sovelissa vilkkuja olla mutta en ota pois, orkkis nyrkinkokosilla mollukoilla mennään.

Sellaset sormenpäänkokoset vilkut ei kyllä näy päivänvalossa vaikka lailliset oliskin.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 23 tammikuu, 2020, 19:11Mulla taas ei tarvis sovelissa vilkkuja olla mutta en ota pois, orkkis nyrkinkokosilla mollukoilla mennään.

Sellaset sormenpäänkokoset vilkut ei kyllä näy päivänvalossa vaikka lailliset oliskin.
autoilijat keskimäärin havaitsee muutenkin prätkät niin hyvin jotta mitä sitä vilkuilla
Sinä vain

palontie

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 tammikuu, 2020, 18:37
Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 23 tammikuu, 2020, 18:04Noi on kyl ihan roskis kamaa ;). Onko tarkoitus pitää se matkustajan penkki siinä takana??

Ikävä kyllä
Ruova vaatii niin  :-[

Siksi miettiny kokonaan uutta penkkiä joka ois sliipatumpi kuin 2 erillistä

Tai sirompi kaksiosainen ::) ja takaloksu hiukka kevyemmän näköiseksi..Tuolta esim sirot tangonpäävilkut ja pienempi takavalo.
https://shop.mgm-bikes.com/aid-468-MGM-Bikes-LM-40-universal-verwendbar-mit-TUeV-Teilegutachten.html
Eniten vituttaa kaikki.

Wilburi

Juu suurinpiirtein samoilla visioilla mennään  ;D
Tossa vituttaa toi muovinen loksu kun rajoittaa muokattavuutta pahasti
Loksun ja renkaan väli on kaamea ni vähän ajattelin jos sais pienen sievän takajarrun sen alapintaan ja pienet vilkut sivuille
Kilpi sitten jommalle kummalle puolelle mutta mutta visiot tuppaa vielä päässä elämään pahasti ja valuutta puoli vielä pahemmin
Vtu tää hymyily sattuu

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Tai sitten teet esim tälläisen pienen runkomuutoksen,ja sokeripala sitsi imukuppikiinnitteisenä Rouvalle.
Eniten vituttaa kaikki.

Sleepercooler

Mulla on jotain lokarin aihioita ns jouten, jos tarvetta? Ja tietenkin hellwetin etullisesti ;D
Kaikki on maksettu, niillä mennään....