Olssin rotisko

Aloittaja jamba, 05 elokuu, 2023, 15:53

« edellinen - seuraava »

jamba

Puretaan ja kasataan
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

jamba

Paisuntasäiliö meni vaihtoon

Romulaarista "uus"
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

isalmela

Diesel on puhtaampi

jariha

-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

jamba

Pissapoikaa en o saanu toimimaan. Pyyhkijät kyllä toimii ja palauttaakin nätisti. Jos tämmönen joltain löytyy ehjä, ni saa tarjota...

Siihen asti kun orkkismallista ei oo ni mennään volkkarin pissipojalla..

Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jamba - 21 elokuu, 2023, 08:47Pissapoikaa en o saanu toimimaan. Pyyhkijät kyllä toimii ja palauttaakin nätisti. Jos tämmönen joltain löytyy ehjä, ni saa tarjota...

Siihen asti kun orkkismallista ei oo
Onko pumpussa sähköistä vai mekaanista vikaa? :thinking:
Noihin pumppuihin saa Rockista korjaussarjaa mekaanisiin ongelmiin..

Sähköiset taitaa vaatia tarttumista kolviin. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Yhtä rikkinäistä moottoria tutkin, kun capricessa on pysähtymätön moottori eikä siinäkään nyt enää toimi pissapoika.

Minun mielestä, kun tuo härveli on aika suojaamaton, sinne kertyy pölyä, talvella myös tiesuolaa ja virta alkaa sitten kulkemaan johtojen sijaan siinä kuramössössä. Ainakin osassa tapauksissa, ja sen takia se ei pysähdt, saa sen verran ohivuotovirtaa ja jää päälle.
Siellä on kaksi suojaamatonta kelaa, toinen pissapojalle ja tihkulle se piirilevy ja toinen kela sille moottorin pyörimisille, mihin ei pääse käsiksi ilman koko moottorin nippeleiksi laittamista.

Tihkulle kuulemma auttaa monesti, kun tinaa piirilevyn tinaukset uusiksi.

Tai tilaa uuden.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 21 elokuu, 2023, 08:47Pissapoikaa en o saanu toimimaan. Pyyhkijät kyllä toimii ja palauttaakin nätisti. Jos tämmönen joltain löytyy ehjä, ni saa tarjota
Mulla pitäs olla tollanen tihkuton yksi. Kauan ollu koskematta, pitäs kokeilla ettei oo juminu.
En varmasti oo.

palontie

 :)) Meinasin Jamban kyssäriin jo vastata että Jussilta löytyy,ja oikeasa olin :))
Eniten vituttaa kaikki.

jamba

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 21 elokuu, 2023, 16:12Mulla pitäs olla tollanen tihkuton yksi. Kauan ollu koskematta, pitäs kokeilla ettei oo juminu.
Jos toimii, ni myy mulle!
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 22 elokuu, 2023, 00:52Jos toimii, ni myy mulle!
Meen huomenna himaan täältä mökiltä, niin yritän muistaa kattoo sen kuntoo. Joolillekin olis kateltavaa, mutta muistuta säkin jollain viestillä, niin ei jää hoitamati. Hyvän näkönen se on, ja lyhästi käyny paikallaan. Oli vaan sen aikaa ku sain tihkullisen korjattua, muuten se oli uusi.
En varmasti oo.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 22 elokuu, 2023, 00:52Jos toimii, ni myy mulle!
Oli tuolla yks, mutta ei se liki uus minkä muistin... Mutta vaikutti toimivalta kuitenkin.
En varmasti oo.

jamba

Vaihoin uudet iskarit joka kulmaan. Kyllä on nyt ajoltaan mukava!👌
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

jamba

Kitos Jussin, pissapoika taas pelittää!
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 01 syyskuu, 2023, 09:33Kitos Jussin, pissapoika taas pelittää!
Hyvä homma. Ja sait sen kopankin nyt siihen päälle.
En varmasti oo.