Millä kaksipyöräisellä mennään

Aloittaja rb, 13 tammikuu, 2020, 15:10

« edellinen - seuraava »

Rusty

Ens kesä on 20. kesä kun olen ajokortin omistanut, ja myös ensimmäinen kesä kun alla ei ole amerikkalaista autoa. MUTTA, amerikkalainen konepyörä on.  8)
Eli '97 Sportster. Jännää.
Ah, ahtaita aikoja.

Zuinula

Pikkunelari- jamasakilla päristellään enduroa, enimmäkseen talvella. Mukavaa kuntoilua ilman turhaa vakavuutta.
Huomenna taas töitten päälle mettään, parin xenonin turvin ;D
Sileellä olen toisinaan kurvaillut lainapyörällä, omaan ei ole ollut kiinnostusta täällä arktisella vyöhykkeellä ::)

Teippi-Mikko

Pari jytäriä ja kawa sekä kolme rautakantista harrikkaa, joista kaksi urheilumallia on vaimon. Kaikissa reilusti prosentteja.

Jarde440

1980 mallin Shovel ollut pian kymmenen vuotta

sössö


Wilburi

Vtu tää hymyily sattuu

sössö


mitzi

BMW 1100R



Lisäksi tallissa on jo vuosikymmeniä seissyt Ariel 600 VB.

Ensimmäinen länsipyörä oli 250 Jammu DS7. Sitä ennen oli IC 350 Jupiter ja Jawa-CZ 175.
Oli "cetti" alla, mutta taskussa ei ollut vielä "zettiä". Eipä niitä Korpilahdella turhia kyselty.





mitzi

Tuli tosta "mennään minne" mieleen joskus 70-luvun havinoissa Suomen telkkarissa pyörinyt sarja "Bronson", jota tuli pikkupoikana tarkkaan vahdattua. Siinä aina joka jakson alussa tuli pätkä missä Bronson pysähtyy Sportsterillaan liikennevaloihin ja vieressä oleva autoilija kysyy:

"Minne matka"? - Bronson vastaa: "Sinne minne tie vie".
Autoilija jää haaveilemaan kuin ajatellen - "voisinpa minäkin..".

Kohtaus tulee tässä pätkässä n. 1.10 kohdalla:



.

rb


Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 tammikuu, 2020, 13:02Tää oli mun innostus:

Kyllä tuo jäi väkevästi mieleen kun pikkukloppina jonkun isomman pojan luona porukalla kahottiin.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

palontie

Mun innostus oli Broidin easyrider juliste ja se kun broidi osti mulle Triumph chopper t-paidan samoihin aikoihin.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Löyty googlehaulla kuva samanlaisesta paidasta.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

rb

Mad Max leffa lisäsi poltetta, mut kylhän se sillon kymmen kesäisenä kun näki tämän esitteen:



Niin tiesin, mitä isona haluan.

Kesti tonkin hommaaminen 90- luvulle, mutta tolla sitten käytännössä mentiin seuraavat 15 vuotta huhtikuun ekasta syyskuun viimeiseen.

Satoi tai paistoi..