-79 delta

Aloittaja Kaktus, 14 tammikuu, 2020, 14:05

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 18 toukokuu, 2021, 20:37Kiitos.  :D Sanotaanko näin, että tällä kokemuksella ja käytettävissä olleilla tiloilla olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Ensimmäinen kerta, kun mitään maaliruiskulla maalaan ja katos oli ainut suojapaikka. Välttämättä tuommoinen melko vahvakontrastinen metalliväri ei ole se helpoin aloittelijan valinta. Enkä minä nuita myllytyshommiakaan ole oikeastaan koskaan kerennyt oppia, kerran kokeillut aiemmin.
Varsin käypänen tulos. Ottaen huomioon, ettei ruiskuttelua tai myllytystä opi ihan vielä kolmellakaan kerralla. Väliin tuntuu, ettei kolmekymmentäkään riitä.
En varmasti oo.

Kaktus

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 toukokuu, 2021, 04:41Varsin käypänen tulos. Ottaen huomioon, ettei ruiskuttelua tai myllytystä opi ihan vielä kolmellakaan kerralla. Väliin tuntuu, ettei kolmekymmentäkään riitä.
Juuei opi. Pitäisi vielä päästä treenaamaan jatkuvasti, että saisi tuntumaa. Se on maalattava ja puunattava ruohonleikkureista lähtien kohta, että saa harjoittelukohteita.
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 19 toukokuu, 2021, 08:54Juuei opi. Pitäisi vielä päästä treenaamaan jatkuvasti, että saisi tuntumaa. Se on maalattava ja puunattava ruohonleikkureista lähtien kohta, että saa harjoittelukohteita.
Kyllä mun leluihin saa harjotella, jos tuollaista jälkeä edes syntyy! :o  8)
Montako tuon?! :iwantit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 toukokuu, 2021, 12:52Kyllä mun leluihin saa harjotella, jos tuollaista jälkeä edes syntyy! :o  8)
Montako tuon?! :iwantit:
mä voin sitten kans tuoda tarvittaessa pari harjottelukappaletta kun garyn ekat on tehty..
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-