Valoumpion peili surkeassa kunnossa

Aloittaja WBBC, 30 lokakuu, 2021, 14:30

« edellinen - seuraava »

WBBC

Vuosimallin 1989 Audin varsinkin toinen umpion peili on niin huonossa hapessa, ettei se muodosta enää kunnon valokuviota, eli ei kelpaa katsastuksessa. Voiko nuo jotenkin kotikonstein pinnoittaa uudelleen jollain kromimaalilla yms?

Ongelma on siinä, että tämän vuosimallin coupe quattroon ei ole lamppuja juurikaan saatavilla...
Sedanissa ja farmarissa on erilaiset.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 30 lokakuu, 2021, 14:30Vuosimallin 1989 Audin varsinkin toinen umpion peili on niin huonossa hapessa, ettei se muodosta enää kunnon valokuviota, eli ei kelpaa katsastuksessa. Voiko nuo jotenkin kotikonstein pinnoittaa uudelleen jollain kromimaalilla yms?

Ongelma on siinä, että tämän vuosimallin coupe quattroon ei ole lamppuja juurikaan saatavilla...
Sedanissa ja farmarissa on erilaiset.
Jotkut tainneet alumiiniteipilläkin onnistua
Sinä vain

NonSenCe

joo.. alumiiniteippiä vois kokeilla ens hätään sinne sisälle laittaa. on heijastavampi kuin suurin osa "kromimaaleista" ja kestää vähän enemmän lämpöäkin (+150c tms) kuin esim sellanen kromivinyyli.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

WBBC

Ok, kiitos ideasta. Täytyypä kokeilla.

Camino79

Mitenkähän nää nykyset dippaus-palvelut? Kun niillähän tuntuu olevan aika melleviä eri metallihohto/kromivärejäkin, niin kestäisköhän ne tommosessa paikassa  :thinking:

Pitäskin melkeen kysellä  ???
GM only 😉
+Pihatraktori :D

juko7

Alumiiniteippiä olen itse asentanutkötöstänyt -96 Lincoln Markin jo suunnittelultaankin surkeisiin ja hengenvaarallisiin hautakynttilöihin. Kannattaa koota pienistä paloista niin ei kurttaannu niin pahasti. Keittiökaapista lainattu silikoninen kaavin oli aika toimiva työkalu. Parani kyllä mutta ei siitä uudenveroista tullut.. tai ehkä tuli ::)

Tuota kromimaalausta vois itsekin kysellä

B-66

90030

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 01 marraskuu, 2021, 08:17B3 farmia ei ole olemassa ja Audi 90:ssä on samat valot kuin coupessa, oikea puoli löytyisi:

https://www.ebay.de/itm/174864200912?fits=Model%3A90%7CMake%3AAudi&hash=item28b6b7f4d0:g:CGcAAOSwSc9hB7kA
Tuossa myydään ilmeisesti kunnostusta, eli pitää lähettää omat Liettuaan ja saa kunnostettuna takaisin

Therealsamppa

Oliko @Pertti K lla jotain kokemuksia Liettuaan lähettämisestä?  ;D
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Jarde440


B-66

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 01 marraskuu, 2021, 09:20Tuossa myydään ilmeisesti kunnostusta, eli pitää lähettää omat Liettuaan ja saa kunnostettuna takaisin

Oho,niinpäs olikin :-X
90030

NonSenCe

voi se siellä lietuvassa olla silti halvempaa kuin suomessa.. kukahan täällä suomessa mahtaa metallisoida muoveja.. vacmet? oras?
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

sössö

mulla olisi sellanen ehdotus että saako sinne sovitettua jonkun toisen auton peilin? Esimeriksi volvo 240 ainakin joskus sai vielä uutta peiliä, menisikö sellanen?

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 01 marraskuu, 2021, 09:32Oliko @Pertti K lla jotain kokemuksia Liettuaan lähettämisestä?  ;D
JA takaisin saamisesta...
All work and no play makes Jack a dull boy.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: sössö - 02 marraskuu, 2021, 00:30mulla olisi sellanen ehdotus että saako sinne sovitettua jonkun toisen auton peilin? Esimeriksi volvo 240 ainakin joskus sai vielä uutta peiliä, menisikö sellanen?
Kaveri oli just kyselly ettei 200-srj volvoihinkaan enää helposti löydä uusia heijastimia, jos jostain löytyy nin mulle kans vinkkiä/linkkiä
All work and no play makes Jack a dull boy.