Mutarenkaat

Aloittaja palontie, 22 maaliskuu, 2022, 17:40

« edellinen - seuraava »

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

'59 Kingswood

Ei kokemuksia, mutta vannetukulla kolmisenkymppiä/kpl halvempi  :rolleyes:

palontie

Mä saisin 600e satsin alle asennettuna.
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Just sen näkönen kuvio, jolla menee hermot tiellä ajaessa. Äänissä löytyy.
En varmasti oo.

palontie

Sitäpä juuri mietin.
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 maaliskuu, 2022, 03:34Sitäpä juuri mietin.
Mulla oli kerran Platserissa M/T:t. Pakko oli maantiereisuille vaihtaa toiset renkaat. Ei noita mudiksia kestä kuunnella.
En varmasti oo.

palontie

On mullakin ollut yhdet enkä pitänyt yhtään.Kattelin mä jo hiukka maltillisempi kuvioista rengasta,ja hintakin tippuis satasella,Sailun terramax a/t.

Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Olis mukava tietää, onko Bfg:n laatu pysyny. Noi mun AT:t on tehty -99 ja edelleen ajettavat, pinta vaan alkaa loppumaan, eikä ne nyt ihan pyöreetkään enää ole.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 maaliskuu, 2022, 17:40Onkos kellään kokemuksia Nangang n889 owl renkaista?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/nankang-n-889-mudstar-m-t-265-70-17-white-letters-winter
Offipalstalta käyttäjäkokemus:
LainaaNyt ovat pyörineet parisatkua oman raaserin alla.

Asfaltilla ainakin huutavat kuin syötävät -> verrokkina edelliset Insa turbo super special track:it. toki Insat olivat kapeammat. (12.5 -> 10.5).

Kevyttä offailua hiekkamontulla harrastettuna tuntuivat kuitenkin kohtuullisen pidokkailta.
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 maaliskuu, 2022, 04:54Olis mukava tietää, onko Bfg:n laatu pysyny. Noi mun AT:t on tehty -99 ja edelleen ajettavat, pinta vaan alkaa loppumaan, eikä ne nyt ihan pyöreetkään enää ole.
Laatu lienee sama(hyvine ja huonoine puolineen), mutta kulutuskestävyys tippui jo 2005 aika rajusti.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Se on vähän mitä hakee. Omaan jeeppiinkin mutarenkaita mieti vaan haitat voitti hyödyt. Haittoina melu, kulutuksen lisääntyminen ja pito jäällä. Hyötyinä joku coolius ja hyvä eteneminen lumessa tai lällissä.

Australiassa muutama tuhat km istuin mk1 suzuki vitarassa (lyhyt malli vielä) ja vaikka siellä onkin asvalttitiet eri kunnossa kun täällä pohjolassa niin välillä herään vieläkin yöllä siihen jollotukseen  ;D
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 23 maaliskuu, 2022, 07:06Australiassa muutama tuhat km istuin mk1 suzuki vitarassa (lyhyt malli vielä) ja vaikka siellä onkin asvalttitiet eri kunnossa kun täällä pohjolassa niin välillä herään vieläkin yöllä siihen jollotukseen  ;D
:rotfl:  :rotfl:

Noissa M/T-kumeissa on ihan älyttömiä eroja melun suhteen. Joku vanha BFG MT oli hiljanen ja mukava yleisrengas(jolla ei kannattanu eksyä jäälle), mutta uudemmat KM2 tai 3 onkin yllättävän meluisia.

Cooper STT sitten ihan omaa luokkaansa.. ::) Alkaa olla jo SS Boggerin luokkaa melu ja tärinät. :oushit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 maaliskuu, 2022, 08:34:rotfl:  :rotfl:

Noissa M/T-kumeissa on ihan älyttömiä eroja melun suhteen. Joku vanha BFG MT oli hiljanen ja mukava yleisrengas(jolla ei kannattanu eksyä jäälle), mutta uudemmat KM2 tai 3 onkin yllättävän meluisia.

Cooper STT sitten ihan omaa luokkaansa.. ::) Alkaa olla jo SS Boggerin luokkaa melu ja tärinät. :oushit:

Joku valmistaja kun tekis karkeakuvioisen lamelloidun renkaan mahdollisesti nastoituksella niin kelpais talvella mennä. Nyt vähän taitaa jään/liukkauden tai sitten lumessa etenemisen välillä mennä kompromissit.
Sinä vain

palontie

Mulle han renkaat nyt tulee kesäkumeiksi.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 maaliskuu, 2022, 09:12Mulle han renkaat nyt tulee kesäkumeiksi.
Meinaatko ajella lällissä? Muutenhan at ois varmaan fiksumpi.
Sinä vain

palontie

Ajelen mä myös lällissä ym, mutta kyllä enempi tarvetta a/t  renkaille, joten sellaiset varmaan hankin.
Eniten vituttaa kaikki.