Volvo xc-sarja

Aloittaja jariha, 10 huhtikuu, 2022, 08:38

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Se vois olla munkin valinta noista kahdesta tai sitten se xc mikä tuttavalla on oli vaan erityisen kova
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 10 huhtikuu, 2022, 13:18Yamahan 4,4 litrainen kasi.  :P
millanens toi kone on ominaisuuksiltaan? onko ihan pommi? Pensa varmaan maistuu.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 huhtikuu, 2022, 16:36millanens toi kone on ominaisuuksiltaan? onko ihan pommi? Pensa varmaan maistuu.
Yamaha ja pommi...

Eikös tuo johonkin perämoottorin koneeseen perustu.  ::)
Vai oliko se toisinpäin. :D
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Rusty

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 huhtikuu, 2022, 16:36millanens toi kone on ominaisuuksiltaan? onko ihan pommi? Pensa varmaan maistuu.

Ei ole omia kokemuksia mutta ei se voi ihan paska olla. @Camino79 varmaan osaa antaa valistuneen arvion. Ite ainakin uskaltaisin ostaa.
Ah, ahtaita aikoja.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 10 huhtikuu, 2022, 18:05Ei ole omia kokemuksia mutta ei se voi ihan paska olla. @Camino79 varmaan osaa antaa valistuneen arvion. Ite ainakin uskaltaisin ostaa.


Pakko myöntää että en edes koeajolle ole päässyt moisella  :o

Ei näillä leveysasteilla oo kellään ollu varaa moisella ajella  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

sössö

Välillä niitä näkee. harvoin, mutta näkee. Moni kaveri on niitä kattellut mutta ovat menneet aina puihin.

Mikaa7146

Mulla mökkiautona, S malli mutta 2,5T koneella, automaattihaku. Tekniikan puolesta ei ole ollut ikinä mitään ongelmia. Ajettu kohta 400tkm. Kävin koeajolla vanhemmalla XC 70 ja aika mukavan oloinen keksintö.

sössö

No tänään mut ohitti kasikoneinen volvo ja eiken turussa oli yks mun edesaä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 huhtikuu, 2022, 18:10No tänään mut ohitti kasikoneinen volvo ja eiken turussa oli yks mun edesaä.
mikset laittanut kampoihin
Sinä vain

sössö


jariha

edelleen on haku mutta oon vissiin ronkeli :))  taian ostaa crv:een
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

jariha

xc-hinnat nousee niinkuin hiasessa... pitänee tyytyä pappanelivetoon... tarjouksia on pyydelty ;D
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mikaa7146 - 13 huhtikuu, 2022, 17:34Mulla mökkiautona, S malli mutta 2,5T koneella, automaattihaku. Tekniikan puolesta ei ole ollut ikinä mitään ongelmia. Ajettu kohta 400tkm. Kävin koeajolla vanhemmalla XC 70 ja aika mukavan oloinen keksintö.
Tilasit niinku poiston yhteystiedoista...
En varmasti oo.

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 syyskuu, 2022, 05:09Tilasit niinku poiston yhteystiedoista...
...Volvo närästää? kyllä minä nyt mieleni pahoitin.. vein sen pois silmistäni ja on nyt ainaki tarpeeksi kaukana 1182km välimatkaa pihasta pihaan.

signet

Kaveri vaihtoi VW crafterin näkemättä XC90:n.Volvosta piti tulla saareen mökkiauto kun on neliveto.Hoidettiin kuljetukset,ja kaupan osapuolilla oli vähän pieniä näkemyseroja,kun Volvosta puuttui takapäästä veto kokonaan.Eikä ollut kyse siitä että  holkki olisi paskana ja ei vedä kuin etupäästä.Myyjä myi nelivetona,mutta ei ollut kattonut alle ollenkaan.Molemmat osapuolet luulivat,että nää on kaikki nelikkoja.Ei näköjään ole.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...