Hyväkuntoinen harrasteauto

Aloittaja Pertti K, 04 helmikuu, 2020, 10:13

« edellinen - seuraava »

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 15 helmikuu, 2020, 19:58No mietin mää jo saunassa että minkä väriseksi nuo "mahongit" teippais tai maalais...


Dcfix  8)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

palontie

Mä tossa kattelin noita kuvia niin itseasiassa noi sopii tohon laivaan samperin hyvin.
Eniten vituttaa kaikki.

rane58

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

Camino79

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 helmikuu, 2020, 02:39Mä tossa kattelin noita kuvia niin itseasiassa noi sopii tohon laivaan samperin hyvin.


Kyllähän tuo huutaa ral9005sta semi flattina koko auto  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 helmikuu, 2020, 02:39Mä tossa kattelin noita kuvia niin itseasiassa noi sopii tohon laivaan samperin hyvin.
Älä yritä!
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 16 helmikuu, 2020, 08:55Kyllähän tuo huutaa ral9005sta semi flattina koko auto  ;)

Kyllä noi sopii aikakautensa autoon kuin nenu päähän.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Ärsyttää vieläkin kun poika ei sitten loppupeleissään tota ostanut.
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Nätti peli, mutta itsellekään tuo vihreä ei oikeen iske.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Toi vihreähän on parhautta.
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Minua ärsyttää etten ostanut reilu 10 v sitten naapuripitäjässä kaupan ollutta minttikuntoista Imperialia. Oli halpa jo silloin ja rahetkin olis ollu, mutta matkaa kumminkin yli 20 km.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Persetti! Taaskaan ei ollut tuo Vista Kruiseri Nettiauton hakuagentin lähettämissä päiväkoosteissa eilen eikä tänään. Vaikka eilen on ilmo jätetty ja menee hakukrittereihin sekä näkyy ko. hakuagentin tuloksissa. Laitoin kivapostia ylläpidolle.

Eli vinkkailla saa edelleen, kiitos tähänastisista!
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.


palontie

Hiukka pikkasen hintaa ja harmittavasti nekrumalli ilman kattoa.
https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/11153134
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Ei oo avoautot mun juttu, tai jos jotain niin pitää letotukialusluokasta, joku tämmöne: https://www.nettiauto.com/chrysler/300/10639713 Oldsiin tommosta tarjottiin vaihdossa (ei sama mutta melko vastaava). Se nyt jäi kumminkin vähän vaiheeseen sillä kertaa.
Tiukasti aisalinjalla.