Rengas keskustelu. eli Miten sulla pyörii?

Aloittaja NonSenCe, 23 maaliskuu, 2020, 22:26

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 huhtikuu, 2022, 22:48no just. Ja minä kun ajattelin ostavani italialaiset, pirelli, laaturenkaat ja sainkin brasiliassa tehdyt :))
Eli sun piti ostaa kolmet eri renkaat mutta joku anto sulle sitten brasilialaiset?  :+1:
Sinä vain

pekka karvonen

Säilyyköhän nuo talvikumit oikein säilytettynä pitkäänkin? Nelisen vuotta sitten hankin talouteen kakkosautoksi -07 Jazzin, kesää elettiin tuolloin. Pikaisesti vilkaisin takakonttiin että kovasti on pintaa ja nastoja talvisissa siitä plussaa. Kotona varastoon nostellessa hokasin että nehän taitaa olla auton alkuperäiset talvikumet. Paistoajankohta oli vko 48 vuodelta -06  ;D olikohan ihan Hakkapeliitta 5:t? Ei ole kyljet kuivat ja on nuilla hyvin pärjätty. Jopa 2 ajo-opetuslupalaista ajatettu  :-[
Ai mää vai? Näillä ripuliranteilla kö?

Kyrpov

Mulla ransetissa pari vuotta uudemmat talvikkaina ja hyvin menee. Toki nokialaisten elinajanodote on yleensä talvirengaspuolella ollut muita heikompi.
Sinä vain

Anza

Renkaat ja muutkin kumit ja muovit säilyy pimeässä. Jos säilyttelee auringossa niin uv säteily alkaa jäsentää takaisin alkutilaan.

kuutio

No eipä nuo nordexit mitkään erityisen hiljaset oo..
Ei taida mitkään halpikset ollakaan
All work and no play makes Jack a dull boy.

Dohc

Auton mukana tulleet Trianglet pyörivät nimensä mukaisesti kolmikulmaisesti! ;D
Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!

kuutio

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 07 toukokuu, 2022, 13:18No eipä nuo nordexit mitkään erityisen hiljaset oo..
Ei taida mitkään halpikset ollakaan

Ja muuten näkyvät sulavan ihan silmissä.
Ja värisevät.
Onneks en oo ostamalla ostanu saattas alkaa v#tuttaan.
Tulivat kilpurin mukana.

En suosittele.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Jussi

Vähän pistää ihmetteleen, kun joku General Grabber koossa 33/12,5-15 maksaa 360€ halpakaupassa. Yksi. Ja joku Maxxis mutarengas vielä enemmän. Varmaan kauppa käy vauhdilla. Sentään mun mieltymys BfgAt ei vielä oo ihan kolmeesataakaan... :smashhead:
En varmasti oo.

sössö

Mun mielestäni bfgt on koko mun autoiluajan olleet ihan hurjan kalliit renkaat.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 elokuu, 2022, 23:27Mun mielestäni bfgt on koko mun autoiluajan olleet ihan hurjan kalliit renkaat.
No jos noita omia vieläkin alla olevia ajattelee, niin olis sille hinnalle katettakin. Noi on paistettu -99 ja nyt vasta alkaa tosissaan vaatimaan vaihtoa. Oon ajanu jo niillä 21 vuoden kesät.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 elokuu, 2022, 23:32No jos noita omia vieläkin alla olevia ajattelee, niin olis sille hinnalle katettakin. Noi on paistettu -99 ja nyt vasta alkaa tosissaan vaatimaan vaihtoa. Oon ajanu jo niillä 21 vuoden kesät.
onko ne pyöreät?

Jussi

En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 elokuu, 2022, 23:49Ei enää.
ok, ehkä sillä rahalla sitte saa tai on ainakin saanut pyöreitä ja kestäviä renkaita.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 elokuu, 2022, 23:50ok, ehkä sillä rahalla sitte saa tai on ainakin saanut pyöreitä ja kestäviä renkaita.
Oli noi kuitenkin 17 vuotta ihan suht pyöreet. Siitä ne pikkuhiljaa alko vemppaamaan.
En varmasti oo.

Invicta

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24 elokuu, 2022, 02:43Vähän pistää ihmetteleen, kun joku General Grabber koossa 33/12,5-15 maksaa 360€ halpakaupassa. Yksi. Ja joku Maxxis mutarengas vielä enemmän. Varmaan kauppa käy vauhdilla. Sentään mun mieltymys BfgAt ei vielä oo ihan kolmeesataakaan... :smashhead:

Jos ei tarvii olla general grapper vaan hinnat alkaen mallia ja ei paistopäivä paljon merkkaa niin minulta löytyy muutama 33/12.5-15 rengas alkaen 150€/kpl. Jokunen 31/10.5-15 löytyy myös. Uusia ajamattomia, mutta paistopäivä voi olla 2015 tms.