Tampere Cruising

Aloittaja Marklin, 26 huhtikuu, 2021, 20:45

« edellinen - seuraava »

Marklin

Elokuista iltaa yritti Esteri osallistumisellaan hiukan häiritä, mutta jonkun verran sentään oli porukkaa paikalle saapunut:
https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/Tampere+Cruising+30.8.2025/

Ismoskosmos

Miten mulla on semmonen hytinä, jotta joskus tuo '59 Ranch Wagon on Ismoksen pihassa. Ei välttämättä tänä vuonna eikä ens vuonnakaan van joskus... En sillä, jotta rehvastelisin mitenkään, mutta ku nuin oon sanonu niin toiveet on toteutunu autojen suhteen, joskus pitemmälläkin aikajanalla. Kannattaahan se höpötellä ainakin..... seleveästä päästä.
Polta huumeita, älä autoja

Marklin

Tänään perinteinen Halloween Cruising.
Enemmänkin olisi porukkaa paikalle mahtunut, mutta ehkä hiukan sumuinen sää karsi osallistujia.

https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/Tampere+Cruising+25.10.2025/

Kustom STW

Miks näitä ei voi lukea esim Wheels tapahtumakalenterissa.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 25 lokakuu, 2025, 22:30Miks näitä ei voi lukea esim Wheels tapahtumakalenterissa.

Sitä tiedä minä en....
Aika pitkälti näkyy tiedottaminen painottuvan Facebookiin kuten monen muunkin tapahtuman osalta.
Sieltä kopioituna päivämäärät löytyy edelliseltä sivulta. Ehkä ensi vuonna parannan tapani ja ilmoittelen myös tuonne Wheelsiin vaikkei tapahtuman järjestämisen kanssa mulla mitään tekemistä olekaan.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 25 lokakuu, 2025, 23:01Sitä tiedä minä en....
Aika pitkälti näkyy tiedottaminen painottuvan Facebookiin kuten monen muunkin tapahtuman osalta.
Sieltä kopioituna päivämäärät löytyy edelliseltä sivulta. Ehkä ensi vuonna parannan tapani ja ilmoittelen myös tuonne Wheelsiin vaikkei tapahtuman järjestämisen kanssa mulla mitään tekemistä olekaan.
En missään nimessä sinnuu tästä syytä vaan yleisesti tällainen huomio.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 25 lokakuu, 2025, 23:09En missään nimessä sinnuu tästä syytä vaan yleisesti tällainen huomio.

Juu ei, en itteeni ottanut, mutta hyvä huomio.
Vähissä näyttää nykyään olevan tapahtumat joista tänne tai OD:lle ilmoitetaan.

manha

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 25 lokakuu, 2025, 21:23Tänään perinteinen Halloween Cruising.
Enemmänkin olisi porukkaa paikalle mahtunut, mutta ehkä hiukan sumuinen sää karsi osallistujia.

https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/Tampere+Cruising+25.10.2025/

Meidän osalta letka-ajelu päättyi Nokia Areenan nurkilla,kun jäätiin liikennevaloissa porukasta eroon.Sitä kun ei täältä metsän keskeltä tulleet oikein tunne vierasta kaupunkia,niin useasti ennenkin ollaan jouduttu,"seuraa johtajaa" tyylillä ajelemaan muiden mukana.Nyt vain loppui itseltä kantti kesken työntää punaisia päin(kolme edellä mennyttä autoa kyllä uskalsivat sen tehdä),jotta oltaisiin pysytty letkan kannassa.
 Muutoinkin hiukan ihmetyttää,miksi nämä ajelut pitää viedä keskelle kaupunkia.Jostain joskus luin,että Nääswilleläiset haluavat esitellä kalustoaan muillekkin kaupungilla,mutta jotenkin epäilen ettei niitä peukun näyttäjiä tuolla sateisessa ja pimeässä kelissä ehkä kuitenkaan kovin paljoa ollut...
Ajettavaksihan ne on tehty !!