(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 06 huhtikuu, 2024, 16:19Nii ei taijja se erselin oma loota ja aaoodee olla saman mittasia?

Ei. Eikä tuo maha olla 390 ja 302 samanmittasia myöskään.

Siis tuo pakettihan mulla jo oli täysinään paikallaan siinä 59 ja arvelin, että eihä se oo ku nakata tohon, mut eipähän se tietenkään voi käyä niin.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

palontie

Äkkiäkös sä hitsaten kardaanin jatkat.
Eniten vituttaa kaikki.

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 06 huhtikuu, 2024, 18:55Ei. Eikä tuo maha olla 390 ja 302 samanmittasia myöskään.

Siis tuo pakettihan mulla jo oli täysinään paikallaan siinä 59 ja arvelin, että eihä se oo ku nakata tohon, mut eipähän se tietenkään voi käyä niin.

No ei tietenkään. Mitäs se semmonen olisi?
No se olis helppoo, ihan liian helppoo ja eihä semmonen nyt mitenkään käy päinsä.  :P
?

Vuokralainen

?

palontie

Mä kävin juotattamassa yhden osan eilen siellä.eli se nykyään Juotattomo Moilanen.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 06 huhtikuu, 2024, 19:19Mä kävin juotattamassa yhden osan eilen siellä.eli se nykyään Juotattomo Moilanen.
lähit kiireellä veke?  ;D
Sinä vain

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: palontie - 06 huhtikuu, 2024, 18:59Äkkiäkös sä hitsaten kardaanin jatkat.

Tohon 59 mie sen ite jatkoinkin.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

jariha

ei tosta mitään tuu... lässy sen pitäs olla ja kaikki toimis suoraan ilman sovituksia  :))
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: jariha - 06 huhtikuu, 2024, 22:57ei tosta mitään tuu... lässy sen pitäs olla ja kaikki toimis suoraan ilman sovituksia  :))

No eläpä muuta virka!  ;)

Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Mikkis83

Oon mie jo useempaan otteeseen avannu tän ilmon


Ja miettiny, mitä laittas lihoiks, mut mennään nyt ainaki toistaseks tolla 302, jos se vaan on toimiva.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 06 huhtikuu, 2024, 16:19Nii ei taijja se erselin oma loota ja aaoodee olla saman mittasia?
@Kalu voisi tietää?
Diesel on puhtaampi

Kalu

Ei tiiä. Joku tehdastekonen keppi ton AOD:n peräs kyl on ja lootan palkkia on siirretty johonkin suuntaan, en muista minne.

Mikkis83

Tossa on palkki omalla paikallaan, mut siihen on porattu yks reikä lissee, että sen kannatinkumi tuli saatua menemään omalle kohalleen.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Mikkis83

Voorteilut saa tältä osin jäähä. Eihä tossa ois ennee ku pakoputket turata ja rakennella alavesiletku uusiks. Eli parin päivän homma ainaki.

Tämmösen käyttöentisöinti pitää alottaa

Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 07 huhtikuu, 2024, 20:38Tossa on palkki omalla paikallaan, mut siihen on porattu yks reikä lissee, että sen kannatinkumi tuli saatua menemään omalle kohalleen.
Minkä auton kannakekumi siellä on?
Amerikan Mikkis on ton AOD:n naittamisen Y-Blockin perään turannut tuon lootan kiinnikkeen jotenki ihan päin pyllyä. En oo tutkinnu sen tarkemmin mitä siellä on, mut pitäis täs muuttaa se järkevämmäks. Nyt kun siis lootanpalkille on tehty jotai ja se kannakekumikin on joku turaus, niin että se käsijarrun vipstaakikin on alin kohta koko alustassa.