Tämän vuosituhannen LS moottorit

Aloittaja rb, 14 helmikuu, 2020, 11:55

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2022, 15:47eli avaimesta käyntiin leimattu siisti ls-koneinen caprice á 2000€  O0
Juuri semmoinen, tai mieluummin buick...  ;D
En pidätä hengitystä kyllä odotuksen ajan.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Keme - 19 tammikuu, 2022, 13:50Taitaa niitä melko paljon vielä saada tulla Suomeen ennen kuin hintataso on toi. Muutama kuukausi takaperin mulle tuli kaksi complete drop out 5.3 mosaa ja kaikkien kulujen jälkeen niiden hinta oli oman tallin eteen kannettuna 1250e/kpl.

Mullekin??
All work and no play makes Jack a dull boy.

Mudracer

Lässytin on tungettu aika siroon kuoreen :+1: .

X

Keme


A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 19 tammikuu, 2022, 22:53Lässytin on tungettu aika siroon kuoreen :+1: .



Vois olla kova uistelumoottori... :thinking:

Mudracer

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 20 tammikuu, 2022, 19:13Vois olla kova uistelumoottori... :thinking:
Olishan toi ihan vitun hiano vaikka lastujärves uistelles.
X

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 19 tammikuu, 2022, 22:53Lässytin on tungettu aika siroon kuoreen :+1: .


Varmaan melko kiinnostava kulmavaihde tossa, kun kattoo koneen asemaa.

Ja sit aloinki jo miettii talveks liiteriin kantamista. Ku peräprutkuille tehään sillai.
En varmasti oo.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Therealsamppa

Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Jussi

En varmasti oo.

Mikkis83

Tossa kävin yhen urpottajan pakeilla.

Se oli lq4-moottorin joskus purkanu ja kasannu. Lähti tuo nokan irrotus yms puheeksi, niin onko lm7 sama, että ohuella rautatangolla saa lukittua nostajat ylös?

Ja entäs nokkaketju. Hää kehoitti, että laittaa laahaimet molemmin puolin kettinkiä, niin ei pääse tapahtumaan turhaa ketjun väpätystä?
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 28 helmikuu, 2022, 17:51Tossa kävin yhen urpottajan pakeilla.

Se oli lq4-moottorin joskus purkanu ja kasannu. Lähti tuo nokan irrotus yms puheeksi, niin onko lm7 sama, että ohuella rautatangolla saa lukittua nostajat ylös?

Ja entäs nokkaketju. Hää kehoitti, että laittaa laahaimet molemmin puolin kettinkiä, niin ei pääse tapahtumaan turhaa ketjun väpätystä?
Milläköhän rautatangolla? :o
Kun tönärit ottaa pois ja pyöräyttää koneen pari kierrosta ympäuri, niin nostajat pitäis jäädä roikkumaan niihin muoviohjureihin. :P

Nuo laahaimet ei välttis oliskaan huono homma. :thinking: LQ4:ssa oli joku laahain pyörien välissä, mutta tossa LM7:ssa ei ole mitään..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 helmikuu, 2022, 18:17Milläköhän rautatangolla? :o
Kun tönärit ottaa pois ja pyöräyttää koneen pari kierrosta ympäuri, niin nostajat pitäis jäädä roikkumaan niihin muoviohjureihin. :P

Sanokohan se, että 6 tai 8mm kierretanko sinne ois menny.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Stige

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 28 helmikuu, 2022, 17:51Tossa kävin yhen urpottajan pakeilla.

Se oli lq4-moottorin joskus purkanu ja kasannu. Lähti tuo nokan irrotus yms puheeksi, niin onko lm7 sama, että ohuella rautatangolla saa lukittua nostajat ylös?

Ja entäs nokkaketju. Hää kehoitti, että laittaa laahaimet molemmin puolin kettinkiä, niin ei pääse tapahtumaan turhaa ketjun väpätystä?
Kaikki kiristinhässäkät mäkee, turhia särkyviä osia.

En oo viel yhtää mottia purkanu missä ne ois ehjät ollu purettaes.

Gary Grand

Mihinkä @Stige oon pistäny imuilman lämpöanturin(MAT) kiinni trukki-imarissa? :o
Poraa kupeeseen ja liisterin kanssa kiinni? :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement