VAG tilpehööriä 70-80-luvuilta + korjausoppaita + tuhkakuppi + muuta

Aloittaja Pande, 15 huhtikuu, 2023, 18:03

« edellinen - seuraava »

B-66

Minulle kelpaisi Golfin ja Polon korjausoppaat, sekä VAG jarruhihnat,postit ja pakkauskulut toki maksetaan,jatketaan yv:llä.
90030

Pande

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 lokakuu, 2023, 18:23Mulle, jos toikin on poistolistalla.
Hyvä, otan lauantaina mukaan. Hyödytöntä sitä on kaikkea kivaakaan tavaraa vuosikymmeniä säilytellä, ellei mitään käyttöä ole näköpiirissä.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 lokakuu, 2023, 22:08Hyvä, otan lauantaina mukaan. Hyödytöntä sitä on kaikkea kivaakaan tavaraa vuosikymmeniä säilytellä, ellei mitään käyttöä ole näköpiirissä.
Oikke hyvä, mulla on sille käyttö.
En varmasti oo.

Pande

Oletko kyllästynyt tallilla tai terassilla tunkemaan tumppeja ällöttävään kurkkupurkkiin? Tästä tyylikäs tuhkakuppi. Korkeus 58 cm, yläosa ruostumatonta terästä ja roskiksen sisältävä alaosa polttomaalattua terästä.

Olen tän työyhteyksien kautta saanut ja ollut parvekkeellani vieraita varten, mutta eihän meillä enää edes saa tupakoida parvekkeilla (itse vielä kannatin tupakointikieltoa  ;D ) eikä oikein ole nyt omaisissa tai lähellä asuvissa kavereissa tms. ketään tupakoivia. En tiedä kannattaako tuota lähettelemään ruveta, mutta säilyyhän tuo toisaalta minulla jos joku ilmoittaa tarvitsevansa ja sovitaan luovutus myöhemmin.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.