Oldsmobile Cutlass coupe 1978-80 keulapala.

Aloittaja NonSenCe, 18 tammikuu, 2020, 21:35

« edellinen - seuraava »

NonSenCe

kyl te tän tieätte, ODltä tuttu vanha epätoivoinen ostoilmotus.

Oldsmobile Cutlass 2 ovinen coupe mallisen auton keulaosat ja muutkin korin osat kiinnostaisi, vuosimallit 78-80 on samalla "vanhalla" korilla mutta jokainen vuosi ja varustelumalli on erilaisen näköinen.

itsellä on vm 1980 Calais malli eli siitä kelpaa kaikki irto osatkin. Auton keula on kolaroitu joskus joten ehjempiä osia siihen olisi kiva saada tilalle. (lampun kehykset taitaa mulla olla jo ehjemmät) 

muista vaihtoehdoista, vm 78, 79 tai 80 coupe mallit, pitäisikin sitten saada se kokonaisena se etummaisin keulapala (eli lokareista eteenpäin oleva osa, jossa on kaikki osat, lamput ja maskit kiinni). uudemman Cutlass korimallin (81->) osat ei sovi, käsittääkseni ei sovi myöskään eri korimallien osat, eli luiskaperä eikä nelioviset vaikka olisivat oikealta vuodelta.

jos on muitakin korin tai koriste osia tuon ikäseen coupe cutlassiin.. saa niitäkin tarjota. voihan niillekin osille tulla tarvetta. (odeella joskus ollut vihreän cuttyn osien myyjä ei ole koskaan vastaillut mulle joten ei tarvi siitä autosta mulle mainita, neljä kertaa oon tainnut siitä kysellä jo.)
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

jamba

Onko oikeesti noin, ettei käy kun coupen keulaosat. Mä oon ollu luulossa, että käy vaikka Caminosta
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

NonSenCe

juu ei käy. muodot ja linjat erilaisia.

ja joo, jonkun caminon keulaksi tota jokku usein näemmä kuvitteleekin. :)
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Jussi

Mulla on jotain ihka uusia listoja vielä tallessa, kun en oo hennonu heittää roskiin. On niitä ollu myynti-ilmoissakin, mutta en muista enää mitä. Kun jaksas taas kaivella numerot esiin.
En varmasti oo.