Mercedes SLC 350

Aloittaja jusssi, 04 joulukuu, 2021, 18:38

« edellinen - seuraava »

Voisiko nää molopäät edes yrittää olla paskomatta jokaista ketjua noilla "huumori"jutuillan?

Kyllä
3 (20%)
Ehdottomasti
3 (20%)
Olen molopää ja olen täällä foorumilla vain häiriköimässä.
9 (60%)

Äänestäjiä yhteensä: 15

Äänestys päättynyt: 08 joulukuu, 2021, 11:54

jusssi

Niinhän siinä sitten kävi, että Mersu tuli taloon. Uskomattoman hiljainen ja tasainen kyyti on tuon ikäiseksi. Kaikkee pientä sipistelyä on eikä korikaan ihan niin hyvä ole, kuin kuvissa näyttää, mutta aloitetaan niistä pikkujutuista.
You cannot view this attachment.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Hupeli

Vanhat mersut on tyylikkäitä. :+1:
Esa, yksi hitsaaja täällä laitteli tossa jokin aika sitten yhtä Padokaa. Sekin Mersu ja tyylikäs.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 04 joulukuu, 2021, 18:44Vanhat mersut on tyylikkäitä. :+1:
Esa, yksi hitsaaja täällä laitteli tossa jokin aika sitten yhtä Padokaa. Sekin Mersu ja tyylikäs.
Vai Pagoda?
Tiukasti aisalinjalla.

Hupeli


Pertti K

Ei mulla semmosta, kelpais kyllä. Mietin vaan että ihan uusi malli tuo Padoka. Mutta ei sotketa Jusssin topikkia enempää, mielenkiinnolla seuraan ex-laukaalaisen uutta tulemista.
Tiukasti aisalinjalla.

Rusty

Tervetuloa Kellarin Coupe Mercedes-kerhoon. Mää liityin viikko sitten.
Ah, ahtaita aikoja.

Antti

Komee Mersu :+1: Mitäs kaikkea sipistelyn tarvetta tässä on?

jusssi

Penkkejä en vielä uskaltanut suojien alta katsoa, mainitti heti, että ei hyvät.  ;D  Ovien lukoissa ois jotain, vänkyn ovi ei aukee ulkoa oikein ollenkaan. Sähköantenni jumii, mutta alkuperäinen Becker Mexico on mukana.  ^-^ 
Sitten olis tosi erikoinen varuste; tehdasasenteinen irrotettava Westfalia vetokoukku, SLC:ssä! Tai ainakin niin pääteltiin tarroista, että on se siinä uudesta ollut. No se miinuspuoli on se, että se itse koukku ei ole tllessa.  :(
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Gary Grand

Minkä vuotinen SLC? :P Tuo ON nätti auto.
Ja jostain syystä mulla on vielä joku fiksaatio noiden vihreiden Mersujen suhteen. :iwantit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jusssi

'76 on tämä. Ja väri, kyllä joko sininen tai vihreä se vanha mersu pitää olla!
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Rusty

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 04 joulukuu, 2021, 20:43Penkkejä en vielä uskaltanut suojien alta katsoa, mainitti heti, että ei hyvät.  ;D  Ovien lukoissa ois jotain, vänkyn ovi ei aukee ulkoa oikein ollenkaan. Sähköantenni jumii, mutta alkuperäinen Becker Mexico on mukana.  ^-^ 
Sitten olis tosi erikoinen varuste; tehdasasenteinen irrotettava Westfalia vetokoukku, SLC:ssä! Tai ainakin niin pääteltiin tarroista, että on se siinä uudesta ollut. No se miinuspuoli on se, että se itse koukku ei ole tllessa.  :(

Pitäiskö virta-avaimen sopia myös lukkoihin? Mää sain vain yhden avaimen ja ei se oikein tuntuisi sopivan ovien ja takaluukun lukkoihin..  :-\
Ah, ahtaita aikoja.

Rane 66

MILO. Mercedes i like own.

Sleepercooler

Nää 70-80 luvun meisselit on ihan luksusta :+1:
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Kyrpov

Sinä vain

pantera

Nyt sit pitää kasvattaa kunnon kasari takatukka