Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 heinäkuu, 2020, 09:11Sä oot kyllä.. :o  :panic:

Tuo moottori kestää rattorissa jotain 20.000h turvesuolla ilman ongelmia niin eiköhän se henkilöautossa menis eläkkeelle saakka  ;D

speksit

Kyrpov

Ei halkea runkopukit ym...
Sinä vain

palontie

Ei sattana lähdetä tuolle tielle :smashhead:
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 heinäkuu, 2020, 10:00Ei sattana lähdetä tuolle tielle :smashhead:
Joo, ei!
Joku 565:n kone Suburbanissa tai Jeepissä.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

ramman

Kappas kaverin vanha vani. Ilmossa lukee, että nyt ekan kerran hitsattu  ;D kyllä sitä "pikkusen" hitsattiin ennenku muuttu ruskeesta punaseksi. Olen tuota ollu purkamassa ja kasaamassa maalausta varten  ;D

Konekin oli ainakin sillon yhden toisen tutun caminosta ylijäänyt 305. Voihan se tietysti olla uudestaan vaihdettu, kilometrilukema on kyllä ihan piposta vedetty.
Orkkiskone oli ihan loppuunajettu, että kertonee jotain kopan kilometrimäärästä  ;D

Tuolla on aika legendaarisia venäjän reissuja tullu heitettyä  ;D

Pirun siisti oli kyllä sillon ku Terolta lähti ja siistinä on näköjään pysynytkin  :)

https://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/11443972

ramman

edelliseen viitaten löyty kuvakin tosta vanista orkkisvärissä. Tai oli sitä jenkeissäkin jo vissiin kerran väritelty enne tota kultaa  ::)


Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 03 heinäkuu, 2020, 09:11Tuo moottori kestää rattorissa jotain 20.000h turvesuolla ilman ongelmia niin eiköhän se henkilöautossa menis eläkkeelle saakka  ;D

speksit

Tosin eiköhän tuo moottori ole sen turvesuosavotan kerennyt tekemään ennen kuin eksynyt tuon pellin alle  :)

Pande

V8-Transit oudolla lavarakennelmalla mutta katsokaa kuvia, ihan hieno avara säilytystalli näyttää olevan verhoineen kaikkineen. Saattaa toki olla jonkun mobilistikerhon kimppatalli.

Ford Transit 3,5 l avolava 1971

Tosin tuossa on mun mielestä käsitteiden sekaannusta kun ilmoituksessa sanotaan possunokaksi. Olen luullut että possunokka tarkoittaa kärsä-Transitia eli saman korimallin dieseliä missä on keula eri mallinen "kärsän" kera.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Kyrpov

Lava kyllä aika wtf, muuten ihan jeed
Sinä vain

stonesour-094

kävellen olen monesti perillä.

Vuokralainen

'73 eka tuota koria. Ja '73 mallien valmistushan on alotettu jo '72 syksyllä. Että onhan tuo voinu keretä tulla sovjet-finlandiaan ennen '73.
Ja suomalaiset rekisteröintikäytännöt tuskin oli kuumalla seitkytluvulla kovin kummoset, että voi olla hyvinki suomi-papereiltaan '72.
?

palontie

Tollasen siistin tipunkeltaisen Caminon näin tänään Kökkelissä.
Ja eilen Iisalmessa hemmetin upeesti patinoituneen vanhempikoppaisen.
Eniten vituttaa kaikki.

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 04 heinäkuu, 2020, 19:42'73 eka tuota koria. Ja '73 mallien valmistushan on alotettu jo '72 syksyllä. Että onhan tuo voinu keretä tulla sovjet-finlandiaan ennen '73.
Ja suomalaiset rekisteröintikäytännöt tuskin oli kuumalla seitkytluvulla kovin kummoset, että voi olla hyvinki suomi-papereiltaan '72.
kävi joo sama mielessä, eiköhän noitakin ole jo 72vuoden lopussa linjalta ulos rullannut.
kävellen olen monesti perillä.

Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?