Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 08 heinäkuu, 2020, 11:00Mikä motti tossa on?

On kyllä "lievästi" erilainen viisysi!  :))
Ei oo tullu missään vastaan tuo Cädi aiemmin. Olis kyllä mukava päästä vilkasemaan pellinkin alle.. :o  :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 heinäkuu, 2020, 11:02Ei oo tullu missään vastaan tuo Cädi aiemmin. Olis kyllä mukava päästä vilkasemaan pellinkin alle.. :o  :P

Jep.

Sääli kun myyjä ei kerro tekniikasta mitään tossa, joutuu pian lähtee varta vasten ajeleen vaikkei ostohousuja ookaan jalassa?  :hiphopcar:
Korjasitko sä sen rikki?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 08 heinäkuu, 2020, 10:59Aijai. No, toivottavasti menee osat hyvään käyttöön edes...

Muistaakseni sportti-furyyn.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 08 heinäkuu, 2020, 11:00Mikä motti tossa on?

On kyllä "lievästi" erilainen viisysi!  :))
Olikohan syksyllä myynnissä ja oli motistakin kuvia. Muistaakseni oli ihan orkkis 390 motti, eli enemmän Show kuin Go, jos tollasesta friikkisousta ny tykkää...

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 08 heinäkuu, 2020, 11:34Olikohan syksyllä myynnissä ja oli motistakin kuvia. Muistaakseni oli ihan orkkis 390 motti, eli enemmän Show kuin Go, jos tollasesta friikkisousta ny tykkää...

Hassua kyllä, taidan tykätä tommosesta "pilatusta" versiosta enemmän kuin viimesen päälle laitetusta viisysi käkkylästä. Voi johtua siitä, kun sitä pidetään yleisesti siipiautojen kuningattarena ja minä taas en niin piittaa yleisestä mielipiteestä  O:-)
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 08 heinäkuu, 2020, 11:51Hassua kyllä, taidan tykätä tommosesta "pilatusta" versiosta enemmän kuin viimesen päälle laitetusta viisysi käkkylästä. Voi johtua siitä, kun sitä pidetään yleisesti siipiautojen kuningattarena ja minä taas en niin piittaa yleisestä mielipiteestä  O:-)
Vähän samat tunnelmat mulle tuli tuosta..
Museoitu -59 Cädi ei herätä niin paljon(positiivisia) tunteita kuin tuo yksilö. Toki sitten kunnolla ylientisöity laite osaa olla varsin hieno.. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

ramman

Ei kyllä 59 cädi ole milläänlailla haluattava miustakaan ja tämä mattamusta vielä vähemmän  ::)

1320

Kyllä mulle kelpaisi '59 Cadillac erittäin hyvin. Laittaisin sen orkkiksen näköiseksi, mutta pellin alle tarttisi pudottaa Chevyn isolohko jossa runsaasti vääntöä. Toi auto olisi puhtaasti burniskäyttöön, siinä olisi monet ihmeissään kun '59 Cadillacilla tekee oikein savuiset burnikset jossain tapahtumassa. ;D
Tradition Never Goes Out of Style!

Dart 67

Ollut myynnissä jo ainakin kaksi vuotta sitten tuo -59 Caddy. Se oli Lohjalla rompetorin parkkipaikalla silloin, en tiedä oliko ajamalla tullut. Jos oli niin saattoi mennä turbot paskaksi, kun ne puhalsi ihan vapaasti atmosfääriin...
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

stonesour-094

mitä ehmettiä ton käkkylän konehuoneessa tapahtuu? turbot ja sit vielä kolmas ihan ku olis imusarjan päässä kanssa ilmansuodatin? turbot vaan for show?
kävellen olen monesti perillä.

Dart 67

Niin ne oli ainakin silloin kun mä sen näin. Piti vielä tsekata onko ne turbot tyhjennetty, mutta kyllä siellä siivet oli paikallaan...
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Kalu

Toisaalla olikin et toi on sellai vapaasti hengittävä turbomoottori...

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 08 heinäkuu, 2020, 11:05Jep.

Sääli kun myyjä ei kerro tekniikasta mitään tossa, joutuu pian lähtee varta vasten ajeleen vaikkei ostohousuja ookaan jalassa?  :hiphopcar:
On niitä autoja ennenkin lähetty "vaan kattoon". Siis enminä mutta...
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Se ylivieskan Keltainen Caddy on kyllä omaan makuun. Mutta taisi olla 60?
Tiukasti aisalinjalla.