Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

palontie

Aamulla jo tuota kuolasin.
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 heinäkuu, 2020, 21:09V8-Transit oudolla lavarakennelmalla mutta katsokaa kuvia, ihan hieno avara säilytystalli näyttää olevan verhoineen kaikkineen. Saattaa toki olla jonkun mobilistikerhon kimppatalli.

Ford Transit 3,5 l avolava 1971

Tosin tuossa on mun mielestä käsitteiden sekaannusta kun ilmoituksessa sanotaan possunokaksi. Olen luullut että possunokka tarkoittaa kärsä-Transitia eli saman korimallin dieseliä missä on keula eri mallinen "kärsän" kera.
Woiskohan olla Wanhoissa Wehkeissä. En ole "hetkeen" käynyt niin en tiedä millaiset verhot siellä nykyään on.
Tiukasti aisalinjalla.

lottovoittaja

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 03 heinäkuu, 2020, 09:11Tuo moottori kestää rattorissa jotain 20.000h turvesuolla ilman ongelmia niin eiköhän se henkilöautossa menis eläkkeelle saakka  ;D

speksit
175heppaa, 750Newtonia vääntöä ja painoa 390 kg.
Äänimaailma ehkä vähän eri mitä odottaa auton ulkonäöstä. Vaikka aika rouskutuksen se 6.5TD:kin pitää.
4 oikein
:D

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: lottovoittaja - 06 heinäkuu, 2020, 09:15175heppaa, 750Newtonia vääntöä ja painoa 390 kg.
Äänimaailma ehkä vähän eri mitä odottaa auton ulkonäöstä. Vaikka aika rouskutuksen se 6.5TD:kin pitää.
puolella sylintereitä hyvin hakkaa 6.5:n väännössä ja kai tota sisuakin saa kutiteltua?
Sinä vain

puu

Hieno avo Dart, poistettu myynnistä tänään

https://www.nettiauto.com/dodge/dart/11436260


Erikoista on se jotta autorekisteriluettelo 67 kertoo silloin rekisterinumerolla
BFL-82 olleen rekisterissä Dodge Dart 66 om. Oy Toivo Asp Ab.

Onkohan tää nyt sellainen korinvaihto?
tai moottorin?

Tai sitten on vain ajan saatossa sattunut sama kilpi eri vuosimalleihin.
Tai 64 tuotu maahan 66.

Pande

Lainaus käyttäjältä: puu - 06 heinäkuu, 2020, 20:12Tai sitten on vain ajan saatossa sattunut sama kilpi eri vuosimalleihin.
Tai sitten joku on nostalgiahöyryissään ostanut avo-Dartiin saman kilven joka hänellä tai kaverilla on aikanaan ollut Dartissa, vaikkakin eri vuosimallissa.

En tiedä, kunhan arvailen. Toisaalla internetissähän oli joskus hämmästelyä jostakin Chrysleristä ja ilmeni että joku oli ostanut uustuontiautoon samat kilvet jotka olivat olleet hänellä nuorena olleessa hiukan erilaisessa Chrysyssä.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pande

Tämmöinen jäi Suomessa varsin vieraaksi, mutta eipä ihme kun uutena maksoi saman kuin kaksilitrainen Taunus tai halvin Passat ja toisaalta käytännössä saman tuotteen sai Volkkarina halvemmalla. Tosin itse asiassa Audin versio tuli myyntiin ennen VW Poloa.

Audi 50 GL

Itse olen kyllä tuollaisella ajanutkin, kun kaverilla oli 80-luvulla tuommoinen.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 06 heinäkuu, 2020, 21:48Tämmöinen jäi Suomessa varsin vieraaksi, mutta eipä ihme kun uutena maksoi saman kuin kaksilitrainen Taunus tai halvin Passat ja toisaalta käytännössä saman tuotteen sai Volkkarina halvemmalla. Tosin itse asiassa Audin versio tuli myyntiin ennen VW Poloa.

Audi 50 GL

Itse olen kyllä tuollaisella ajanutkin, kun kaverilla oli 80-luvulla tuommoinen.
on hieno!
Sinä vain


Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 07 heinäkuu, 2020, 23:29@FuryIII 71 !

Onkos tuo sun vanha rauta?

https://www.nettiauto.com/plymouth/fury/11457406

Ei oo.

Joku kk sit laitoin kuvan yhteen facen ryhmään mun vanhasta, paljastui että on nykyään varaosa-autona jossain pohjoisen suunnilla, muistaakseni Simossa (siis paikkakunta)...
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

HendriXXX


Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 08 heinäkuu, 2020, 07:24Ei oo.

Joku kk sit laitoin kuvan yhteen facen ryhmään mun vanhasta, paljastui että on nykyään varaosa-autona jossain pohjoisen suunnilla, muistaakseni Simossa (siis paikkakunta)...

Aijai. No, toivottavasti menee osat hyvään käyttöön edes...
Korjasitko sä sen rikki?

Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?