Plasmaleikkuri

Aloittaja A.Naali, 28 lokakuu, 2020, 22:02

« edellinen - seuraava »

dslcat

Vanha aihe onko joku merkki jo pa*skaksi osoittautunut?

Tänään turasin paksun raudan kanssa rälläkällä, eikä siitä oikein mitään tullut (paitsi kylmä). Sitten välähti (eiku sisälle lämmittelee) - mitens jos plasmalla..

Nyt olis mustaa-alea vielä - TIMCO NP60CUT MAx 30mm (3~) 349€. Olisko apuja?

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: dslcat - 29 marraskuu, 2022, 19:02Vanha aihe onko joku merkki jo pa*skaksi osoittautunut?

Tänään turasin paksun raudan kanssa rälläkällä, eikä siitä oikein mitään tullut (paitsi kylmä). Sitten välähti (eiku sisälle lämmittelee) - mitens jos plasmalla..

Nyt olis mustaa-alea vielä - TIMCO NP60CUT MAx 30mm (3~) 349€. Olisko apuja?

Kolmivaiheisena noi ainakin kannattaa juu hankkia. Useampi 1-vaihe kiinankone tullut vastaan jotka ottaa virtaa niin että ei 16a sulake kestä. Muuten noikin on kyllä toiminut.

palontie

Toi mun äskettäin hankkima Axxel cut40 on vielä koeponsistamatta kun selkä aivan jumissa.Käyttöohjetta ei tullut mukaan,paljonko noissa yleisesti ilmamäärä pitää olla?
Eniten vituttaa kaikki.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 toukokuu, 2024, 20:12Toi mun äskettäin hankkima Axxel cut40 on vielä koeponsistamatta kun selkä aivan jumissa.Käyttöohjetta ei tullut mukaan,paljonko noissa yleisesti ilmamäärä pitää olla?

Mun cut40 on 4-5 kg käyttöpaine kun leikkelee.
Vtu tää hymyily sattuu

Stige

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 toukokuu, 2024, 20:12Toi mun äskettäin hankkima Axxel cut40 on vielä koeponsistamatta kun selkä aivan jumissa.Käyttöohjetta ei tullut mukaan,paljonko noissa yleisesti ilmamäärä pitää olla?

5+ baria, Parksiden sisäsel kompural tekee joku 4-4.5baria tolle 40 amppeerin plasmalle mikä ehkä snadisti alakanttiin.

Ja todellakin pitää olla sitten kuivaa ja puhasta ilmaa tai sulaa käret samantien ja kaikki muuki ympäriltä sit, ei siedä yhtään kosteutta/öljyä yms.