Miitti kiertopalkinto.

Aloittaja cdi, 11 huhtikuu, 2021, 14:57

« edellinen - seuraava »

cdi

  Ensikertaa lanseerattu miitin kiertopalkinto joka on tarkoitettu saajan käyttöön seuraavaan miittin asti.
  Tämä ensimmäinen kerta meni diktaattorimaisesti minun päätöksellä.Seuraavat kerrat lippuäänestyksellä johon luovuttaja ei osallistu,muutakuin siinä tapauksessa että äänestys menee tasan luovuttaja ratkaisee saajan.
  Saaja toimittaa "pystin" seuraavaan miittiin vaikka ei itse saapuisikaan.
  Tällä kertaa ratkaisu oli projektikertomukset ja minun subjektiivinen näkemys siitä kelle se kuuluisi.  Se voi olla jokin muukin huomionarvoinen teko tai toiminta minkä miittiväki katsoo palkitsemisen arvoiseksi.
  Pystin voi saada kaksikertaa peräkkäin mutta kolmannella kerralla täytyy olla yksi saaja välissä.
   Jos miitit jostainsyystä loppuu pysti jää sille kelle se on viimeiseksi osoitettu.
   Käytön opastus ja rajoitukset on luovuttajan tehtävä paikalla tai etänä. arvonnan järjestää miitinjärjestäjä ja pystin luovuttaja.
  Onnittelut saajalle.

-cdi-

Camino79

Lainaus käyttäjältä: cdi - 11 huhtikuu, 2021, 14:57Ensikertaa lanseerattu miitin kiertopalkinto joka on tarkoitettu saajan käyttöön seuraavaan miittin asti.
  Tämä ensimmäinen kerta meni diktaattorimaisesti minun päätöksellä.Seuraavat kerrat lippuäänestyksellä johon luovuttaja ei osallistu,muutakuin siinä tapauksessa että äänestys menee tasan luovuttaja ratkaisee saajan.
  Saaja toimittaa "pystin" seuraavaan miittiin vaikka ei itse saapuisikaan.
  Tällä kertaa ratkaisu oli projektikertomukset ja minun subjektiivinen näkemys siitä kelle se kuuluisi.  Se voi olla jokin muukin huomionarvoinen teko tai toiminta minkä miittiväki katsoo palkitsemisen arvoiseksi.
  Pystin voi saada kaksikertaa peräkkäin mutta kolmannella kerralla täytyy olla yksi saaja välissä.
   Jos miitit jostainsyystä loppuu pysti jää sille kelle se on viimeiseksi osoitettu.
   Käytön opastus ja rajoitukset on luovuttajan tehtävä paikalla tai etänä.

-cdi-



Kuvia pystistä onnellisen voittajan kourassa?!  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Onko pakko ottaa vastaan jossei haluu?
Tiukasti aisalinjalla.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 huhtikuu, 2021, 15:02Onko pakko ottaa vastaan jossei haluu?

    Kyllä kaikki on tämänjälkeen miittiin osallistujien käsissä ,minulla ja muillakaan ei ole veetto oikeutta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 huhtikuu, 2021, 14:59Kuvia pystistä onnellisen voittajan kourassa?!  :))
Tää ketjuhan oli multa mennyt ihan kokonaan ohi!?! :o

Hyvä ettei sitä kukitusta ja varikkotyttöjen halailua(puristelua) kukaan tohtinut miitissä kuvata.. :-[
Koitetaas ottaa kuva pystistä ja saaneesta näin jälkeenpäin. :mosh:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 toukokuu, 2021, 07:01Tää ketjuhan oli multa mennyt ihan kokonaan ohi!?! :o

Hyvä ettei sitä kukitusta ja varikkotyttöjen halailua(puristelua) kukaan tohtinut miitissä kuvata.. :-[
Koitetaas ottaa kuva pystistä ja saaneesta näin jälkeenpäin. :mosh:

   No pystistän ei välttämättä kuvaa kaivata senhän näkee seuraavasssa miitissä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 10 toukokuu, 2021, 13:36No pystistän ei välttämättä kuvaa kaivata senhän näkee seuraavasssa miitissä.
:rotfl:
En mä tiedä haluaako kukaan mun naamaakaan nähdä joka paikassa näissä ketjuissa!

Ne varikkotytöt olis kyllä ollu kivat! :P  :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 toukokuu, 2021, 13:43:rotfl:
En mä tiedä haluaako kukaan mun naamaakaan nähdä joka paikassa näissä ketjuissa!

Ne varikkotytöt olis kyllä ollu kivat! :P  :))

   No onhan se mukava rekisteröidä uudet lovet ja onko partaan tullut uutta juurikasvua.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 toukokuu, 2021, 13:43:rotfl:
En mä tiedä haluaako kukaan mun naamaakaan nähdä joka paikassa näissä ketjuissa!

Ne varikkotytöt olis kyllä ollu kivat! :P  :))

Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 toukokuu, 2021, 18:49Sä kuvasit ne!?! :P

Oh, sorry, en hoksannu että ois pitäny kysyä cdi:n lupaa laittaa toi tänne, sehän oli ne paikalle järjestäny...  :panic:
Korjasitko sä sen rikki?