Heinäkoneet/ruohonleikkurit, jyrsimet

Aloittaja Gary Grand, 29 kesäkuu, 2020, 13:18

« edellinen - seuraava »

juko7

No nyt tuo mun Gutbrod-pikkutraktori syttyi tuleen. Alkaa ottaa kupoliin koko moottorin osalta jatkuvasti reistaava kapistus.

Mikä täyttäisi seuraavat speksit pikkutraktorille:
1) pieni (puutarha- kokoluokkaa tai vähän isompi, esim. harmaa Fergu on jo liian iso)
2) hydrauliikka tai helposti lisättävissä
3) jaksaa vetää muutaman sadan kilon perävaunua
4) siihen saa varaosia

Bolens? Kubota? Joku muu, mikä? Mistä kannattaisi kysellä, aika vähän näitä ilmoitellaan?

Lerssinen

Toria selaamaan ja joku kiinalainen xingtai tai sitten mitsu, kubota jne pikkukoneet.

Tää olis sellaisella naamatutulla :
https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Xingtai_traktori_102712571.htm?ca=2&w=3&last=1

rb

Lainaus käyttäjältä: juko7 - 29 syyskuu, 2022, 19:59Mikä täyttäisi seuraavat speksit pikkutraktorille:
https://www.nettikone.com/iseki/landhope-130/2131941

Iseki Landhope 130



Kattelin ittekkin vähän sillä silmällä, mut mun käyttöön sais olla numeroa isompi.

Jussi

Täällä saaressa olis kyl käyttöö otsikon vehkeille. Olepa kesä pois, niin joka paikka kasvaa jotain ei-sopivaa ihan määrissä. Tarvii vissiin taas traktorin ja piennarmurskaimen.
En varmasti oo.

Joona.S


pantera


Jussi

En varmasti oo.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: juko7 - 29 syyskuu, 2022, 19:59No nyt tuo mun Gutbrod-pikkutraktori syttyi tuleen. Alkaa ottaa kupoliin koko moottorin osalta jatkuvasti reistaava kapistus.

Mikä täyttäisi seuraavat speksit pikkutraktorille:
1) pieni (puutarha- kokoluokkaa tai vähän isompi, esim. harmaa Fergu on jo liian iso)
2) hydrauliikka tai helposti lisättävissä
3) jaksaa vetää muutaman sadan kilon perävaunua
4) siihen saa varaosia

Bolens? Kubota? Joku muu, mikä? Mistä kannattaisi kysellä, aika vähän näitä ilmoitellaan?

Miten nii harmikki jo liian iso? Osia saa helposti ja melko edukkaasti. Ja luultavasti helpommin ja halvemmalla kun japseihin. Helppo rakentaa just niin paljo hydyä kun tarvii. Yksinkertaista jämerää rautaa
All work and no play makes Jack a dull boy.

pantera


pantera

Kamulla olis tollanen Hakomatikki kaupan ..


Jussi

Lainaus käyttäjältä: pantera - 08 tammikuu, 2023, 21:56Kamulla olis tollanen Hakomatikki kaupan ..


Aika hilpeen näkönen mittasuhteiltaan.
En varmasti oo.

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Joona.S - 07 tammikuu, 2023, 22:47Ohan miulla tuommonenki.





Ja mulle kaveri vittuili, että toi mun simplicity zt3000 on iso omakotitalon pihan leikkuuseen.  :o

Joona.S

Lainaus käyttäjältä: pantera - 07 tammikuu, 2023, 23:01Aika iso öljytankki  :o

Joo kun se tuli tuo leikkuupöytä muutettua hydrauliseti pyöriväks nii sille on öljysäiliö , työkierroksilla tulee just 50 litraa öljyä pikaliittimistä nii tarvii säiliöön pinta-alaa jäähtytykseen kun ei oo erillistä öljynjäähytintä.

Joona.S

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 09 tammikuu, 2023, 23:10Ja mulle kaveri vittuili, että toi mun simplicity zt3000 on iso omakotitalon pihan leikkuuseen.  :o

Leikkuuleveys on 74 banaania ja meijän kielellä 187cm.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Joona.S - 07 tammikuu, 2023, 22:47Ohan miulla tuommonenki.




öljytankki näyttää samalta kuin palaxin klapikoneessa.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39