Englannin pyörä

Aloittaja Kaarne, 29 joulukuu, 2020, 21:18

« edellinen - seuraava »

Kaarne

Mistä saisi edullisimmin englanninpyörän joka olis jo hyvä. Nova merkkinen noin 600 e ei vakuuttanut yhtään.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement



Jussi

Olisko se otsikossakin yhdyssana?
En varmasti oo.

Pete

Tuosta englanninpyörän tukevuudesta, kaikilla tuntuu olevan hirvee hinku vahvistella runkoa.
Mulla on Nova 710mm kidalla ja ihan onnellisena olen sillä rullaillut, tosin aika vähän.

Mikäli runko hieman antaa periksi niin mitä se aiheuttaa siihen tekeleeseen, tätä olen miettinyt siinä rullailessa.
Jaa mää vai?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pete - 30 joulukuu, 2020, 07:33Tuosta englanninpyörän tukevuudesta, kaikilla tuntuu olevan hirvee hinku vahvistella runkoa.
Mulla on Nova 710mm kidalla ja ihan onnellisena olen sillä rullaillut, tosin aika vähän.

Mikäli runko hieman antaa periksi niin mitä se aiheuttaa siihen tekeleeseen, tätä olen miettinyt siinä rullailessa.

Mulla ei pyörää(kään vielä) ole, mutta mitä vähän kokeillut, niin onkohan oikeastaan edes ongelma, että runko joustaa?
Toki silloin ei saa kirurgin tarkkoja "viiltoja", mutta jos rullien laakeroinnit on asialliset, niin aika pientä on rungosta tuleva heitto.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 30 joulukuu, 2020, 03:46Olisko se otsikossakin yhdyssana?
eikös english wheel ole englannin pyörä.

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 joulukuu, 2020, 22:02Tekemällä itse?

voi olla helpoin saada kohtuullinen. 100*100*6 neliöputkea olisi muutama kymmentä metriä.

HendriXXX

Joskus vuosia sitte ebayssa oli niitä kittejä mihin kuulu kaikki muu paitti runko.. eikä olleet ees kalliita muistaakseni.


Rusty

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 30 joulukuu, 2020, 19:16eikös english wheel ole englannin pyörä.

Englanninkielessä ei ole yhdyssanoja, suomenkielessä on.
Ah, ahtaita aikoja.