Rakennemuutosmääräysten soveltaminen

Aloittaja Gary Grand, 27 tammikuu, 2021, 14:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 tammikuu, 2021, 23:09on perversio, toki tekisi turbotuksesta fiksumman operaation kun jollain 200hp tehoillakin etupää pomppii ja on ihan holtiton kiihdytettäessä, t3/4 turbo mulla jo oliskin tohon.


monelle riittäis 200hv kuuppaan vaan onse hurja kun vielä lisää hamuaaa
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 tammikuu, 2021, 23:34Jep..
KE-jetronic

Hienoakin hienostuneempi systeemi.. :P
Mutta todella syvältä! :shitfan:
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 tammikuu, 2021, 23:34Jep..
KE-jetronic

Hienoakin hienostuneempi systeemi.. :P
Mutta todella syvältä! :shitfan:
Se ei ollu mun ymmärtääkseni KE-jetronic, vaan k-jetronic lambdalla.

Eli ihan oma systeeminsä vielä, ei yhtä "hienostunut" mitä KE mutta "hienostuneempi" mitä normi K. Siinä KE jetronicissa on kai joku ECU tietokone mutta tossa ei ole sellasta. Tossa oli sen tilalla joku vahvistintoosa mikä muutti lambdan jänniteheilunnan solenoidille sopivaan "päälle-pois" signaaliin ja se solenoidi kai pätki jotain bensalinjaa ja sääsi siten bensapainetta ja bensan määrää mikä menee moottoriin :o  :))  :panic:

Mulla oli semmonen 300 auton erään kuulunu köyhän miehen aero mihin tollanen hienous oli sitte vuonna 89 jostain varastoromuista lätkästy. Volvolla kai ollut samaa joskus 80 luvun alussa.

Ei toiminu kunnolla koskaan, nypytti 80kmh ja 100kmh nopeudessa, välillä kiihty helkatisti, välillä ei menny mihinkään. Tyhmä systeemi, ei rahkeet riittäny eikä kiinnostuskaan paneutua siihen.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 27 tammikuu, 2021, 23:59monelle riittäis 200hv kuuppaan vaan onse hurja kun vielä lisää hamuaaa
nyt puhutaan ysiysistä. Kuuppa varmaan handlaisi edes jotenkin senkin tehon kun siinä moottori on paremmin kiinni eikä heitä volttia

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 tammikuu, 2021, 00:02nyt puhutaan ysiysistä. Kuuppa varmaan handlaisi edes jotenkin senkin tehon kun siinä moottori on paremmin kiinni eikä heitä volttia
se olikin vitsi
Sinä vain

sössö

no hahaa perkele olipa hauskaa saabismi ei ole mikää vitsailunaihe.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 tammikuu, 2021, 00:01Se ei ollu mun ymmärtääkseni KE-jetronic, vaan k-jetronic lambdalla.

Eli ihan oma systeeminsä vielä, ei yhtä "hienostunut" mitä KE mutta "hienostuneempi" mitä normi K. Siinä KE jetronicissa on kai joku ECU tietokone mutta tossa ei ole sellasta. Tossa oli sen tilalla joku vahvistintoosa mikä muutti lambdan jänniteheilunnan solenoidille sopivaan "päälle-pois" signaaliin ja se solenoidi kai pätki jotain bensalinjaa ja sääsi siten bensapainetta ja bensan määrää mikä menee moottoriin :o  :))  :panic:

Mulla oli semmonen 300 auton erään kuulunu köyhän miehen aero mihin tollanen hienous oli sitte vuonna 89 jostain varastoromuista lätkästy. Volvolla kai ollut samaa joskus 80 luvun alussa.

Ei toiminu kunnolla koskaan, nypytti 80kmh ja 100kmh nopeudessa, välillä kiihty helkatisti, välillä ei menny mihinkään. Tyhmä systeemi, ei rahkeet riittäny eikä kiinnostuskaan paneutua siihen.

Onneksi, ONNEKSI, olen jo unohtanut suurimman osan noista..
Meillä oli semonen pervo opettaja amiksessa, joka vaati että kaikki K-Jetronicciin liittyvä piti osata ulkoa. :o  Ja sitten niitä päntättiin ja käytiin ihmettelemässä luonnossa. :panic:

Nuo KE-johdannaiset on kyllä ihan sieltä syvimmästä helvetistä.
Ihan toimiva mekaaninen ruisku piti mennä pilaamaan sähköllä.. :-\
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

kuuppaan takavetopitäs toteuttaa takamoottorilla kun se silee lattia on hyvä juttu, ysiysissä senkin tuhosivat.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 tammikuu, 2021, 00:06kuuppaan takavetopitäs toteuttaa takamoottorilla kun se silee lattia on hyvä juttu, ysiysissä senkin tuhosivat.
kuuppa on viiminen oikee saab
Sinä vain

Gary Grand

Niin..
Oli meillä siellä toinenkin pervo ope.. ::)
Se rakensi nelivetoisen 96 Saapikkaan.. :o
Kone oli Fiatin 1600 TC ja loppu tekniikka jotain ihan ihmeellistä. Saattoi olla Subarua.. :thinking:
Koneeseenkin oli survottu jotkut Audin männät..

Tuo kone siirtyi sittemmin mun enon jääräta-Ladaan.. Paukkua oli melkosesti. :o  Siis melkoisesti liikaa Ladaan. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 tammikuu, 2021, 00:05Onneksi, ONNEKSI, olen jo unohtanut suurimman osan noista..
Meillä oli semonen pervo opettaja amiksessa, joka vaati että kaikki K-Jetronicciin liittyvä piti osata ulkoa. :o  Ja sitten niitä päntättiin ja käytiin ihmettelemässä luonnossa. :panic:

Nuo KE-johdannaiset on kyllä ihan sieltä syvimmästä helvetistä.
Ihan toimiva mekaaninen ruisku piti mennä pilaamaan sähköllä.. :-\
Alan parantumaan ton sekohimmelin tuottamista traumoista. Olen sen jälkeen ollu hyvinki ilonen näitten vapari kaasari autojen kanssa. Ei ole tehoja muttei mitään pähkähulluja ongelmiakaan.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 28 tammikuu, 2021, 00:08kuuppa on viiminen oikee saab
iso tykkäys, kuupassa voi tuntea saabismin kulkevan kehonsa läpi. On se niin ihme laite kaikkine istuma asentoineen, vinossa olevine ovien sisäosineen sun muine kummallisuuksineen.

sen jälkee laimensivat saabismia asteittain.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 tammikuu, 2021, 00:12iso tykkäys, kuupassa voi tuntea saabismin kulkevan kehonsa läpi. On se niin ihme laite kaikkine istuma asentoineen, vinossa olevine ovien sisäosineen sun muine kummallisuuksineen.

sen jälkee laimensivat saabismia asteittain.
kävi kuin keskikaljalle muinoin
Sinä vain

Ragnar Ök

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 tammikuu, 2021, 21:12saabista voi siis tehä takavetosen

Tarkoittaako toi pykälä sitä, että kardaaniin pitäisi tehdä 180 asteen mutka?

3.8.6 Moottorin sijainnin muuttaminen
Muutos- tai rekisteröintikatsastuksessa voidaan hyväksyä ajoneuvon moottorin si- jainnin vähäinen, kiinnikkeillä tehtävä pituus- ja pystysuuntainen muuttaminen, jos asennussuuntaa ei muuteta.
Don't start what you can't finish.

sössö

saisko muutoskatsastettua jostain toisesta autosta otetun, käännetyn saabin moottorin jollei alkuperästä saa kääntää :D

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 tammikuu, 2021, 00:05Meillä oli semonen pervo opettaja amiksessa, joka vaati että kaikki K-Jetronicciin liittyvä piti osata ulkoa. :o  Ja sitten niitä päntättiin ja käytiin ihmettelemässä luonnossa.

Taisit käydä Viitaniemen... ;)
Ajettavaksihan ne on tehty !!