SMS Autofabrics

Aloittaja BB Coronet 500, 16 helmikuu, 2021, 10:07

« edellinen - seuraava »

1320

LainaaOnko tiedossa joku hyvä verhoilija?
Ei varsinaisesti oo mitään tiettyä päätetty, täytyy kysellä tarjouksia kunhan kangas saapuu. Ja sitä ennen pitää saada Impala ajoon niin pääsee liikkumaan sillä välin kun penkki on verhoilijalla.

Eli siis jos jollain on tiedossa hyvän hinta/laatusuhteen omaava verhoilija, niin saa vinkata.
Tradition Never Goes Out of Style!

Chrysy300

Älkää ihmeessä käyttäkö tuota firmaa, ellette halua rahojanne menettää. Tilasin ja maksoin 2.5.2018 uudet ovipaneelit autooni, eikä niitä ole vieläkään tullut. Kyselyihin, mitä olen vajaan neljän vuoden aikana lähettänyt, ovat kyllä vastanneet kaikenlaisin tekosyin ja valhein. Kaksi ja puoli vuotta sitten he vastasivat ovipaneelien olevan tuotantolinjan loppupäässä. Olen jo menettänyt toivoni, vaikka eilen taas kyselyn lähetinkin.

juko7

Lainaus käyttäjältä: Chrysy300 - 01 helmikuu, 2022, 13:10Älkää ihmeessä käyttäkö tuota firmaa, ellette halua rahojanne menettää. Tilasin ja maksoin 2.5.2018 uudet ovipaneelit autooni, eikä niitä ole vieläkään tullut. Kyselyihin, mitä olen vajaan neljän vuoden aikana lähettänyt, ovat kyllä vastanneet kaikenlaisin tekosyin ja valhein. Kaksi ja puoli vuotta sitten he vastasivat ovipaneelien olevan tuotantolinjan loppupäässä. Olen jo menettänyt toivoni, vaikka eilen taas kyselyn lähetinkin.

Jotain kankaita olen tuolta hankkinut. Joillakin yhteydenotto luottokorttiyhtiöön on kiihdyttänyt firman omistajan tuohtumusta entisestään (omasta mielestäni tämä on  poikkeuksellisen helposti ärsyyntyvä tyyppi) ja nopeuttanut toimitusta.