Vetoakselin lyhennys ja uudet spoorit

Aloittaja Dart 67, 15 tammikuu, 2020, 20:30

« edellinen - seuraava »

365 Street Racing

Itse aikoinaan koitin löytää jotain kuka näitä tekee, yks äijä sanoi että ei ongelmaa kaikki hoituu, mut katosi.

Toinen oli Karpiola, joka tekee lyhentämällä ja hitsaamalla uudet ei houkutellut sekä ei ollut halukas oikein koko juttuun

Muuta en sit tiedäkään.

Stangelta mittatilausvetarit tai yokonin cut to lenght. Moserilla kait oli ehkä myös jotain.

Saa uudet ei 50 v vanhoja.

Vaniukko

Kuopiossa on semmonen paja missä uskosin onnistuvan jos vaan ruppeevat tekemään.ovat kilpureihin tehneet vetareita,volvon periin.
Valurauta basso ja pystymoottori??

pantera

Mulla meni molemmat takavetarit booreista sileeks tossa Ojanoita lusikkahaarukassa,, siinä on dana 80 akselit. Molemmat akselit on ohjaavat ja ulommainen boori  pyörähti sileeks ristikon yoken sisällä.
Sain kaverilta  pickupin romuvetarit jossa oli booripää ehjä, panin keskeltä poikki, ohjuritappi keskelle  ja hitsasin.
Kumma kyllä ovat kestäneet, ovat tosi lyhyet mutta aika lujalla ne on tossa koneessa kun sepelikasaan työntää kauhaa kaasu pohjassa.

Anza

Toi voiskin olla kokeilemisen arvoinen vetarinmuutos. Jos vetari ei oo läpikarkaistu, luulis sitä voivan hitsata. Pistäis keskeltä poikki, sopivat viisteet ja hitsaa yhteen. Sujauttaa päälle sopivan kokoisen putken tueksi ja sulattelee senkin kiinni. Luulis kestävän.

Dart 67

Tänään viety Hiacen vetarit lyhennykseen ja spoorien tekoon, nyt vaan odotellaan että pääsee keväällä asentamaan kavennettua perää Valianttiin...tää kaveri oli jo tehnyt itselleen moiset omaan katuraaseriinsa. Mulla on nyt jigi Hiacen banjon kavennukseen.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

RKK

Missä dart 67 vaikuttaa, olisi tarve kaventaa hiacen akselia ja vetareita kanssa

Dart 67

Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Dart 67

No niin, vetarit saatu takas! Kiva että löytyi tekijä tälle "mahdottomalle" hommalle.

Laitoin kuvan tonne mun a-body topikkiin, kun tähän ei sitä saa suoraan koneelta laitettua.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Mmrinne


No niin, vetarit saatu takas! Kiva että löytyi tekijä tälle "mahdottomalle" hommalle.

Voitko neuvoa kenen sait tekemään?
Mulla on myös vetareiden lyhentäjä etsinnässä

Dart 67

Ei ole tämä tekijä innokas muille tekemään...
Laitetaan siihen kuplan kaasari!