Ihmeellisiä myyjiä

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:35

« edellinen - seuraava »

Kaarne

Sattumalta näin koneliikkeen pihalla vene trailerin ja sitä kyselemään, oli kuulemma lentokapteenin entinen. Jäi ostamatta, totesin että olisi edes ollut lentomekaanikon entinen. Taidan ostaa uuden.

manha

Ilmeisesti joku kellaristi soitteli eilen ja tiedusteli,mulla jo jonkin aikaa myynnissä ollutta Astroa.
En ole oikein tottunut noita omia romuja kehumaan,niin saattoi hänelle jäädä sellainen kuva tuosta kulkineesta,ettei sillä mitään tee... Aininkin tuli maininneeksi minut "ihmeelliseksi myyjäksi" pelkästään sen perusteella,etten suostunut varailemaan erikseen hänelle autoa johonkin hamaan tulevaisuuteen,jolloin hänellä olisi "ehkä" aikaa tulla edes vilkaisemaan kulkinetta.Lisäksi hintapyynnin lasku autollani 50€/vrk,ei kuulemma anna hyvää kuvaa autostani tai että olen hinnoitellut sen nettiauton halvimmaksi.. Saatoin kyllä itsekkin hiukan provosoitua tuosta ja tulla kysyneeksi häneltä,että eikös tällä tavoin hänenkin varallisuutensa jossain vaiheessa viellä kohtaisi pyynnin kanssa.Vastausta en kuitenkaan saanut,mutta lupasi avautua tänne kaupankäyntitavoistani. Itseäni hiukan jäi askarruttamaan,että minne topicciin hän meinasi tunteitaan purkaa...
Toistaiseksi en ole viellä mitään tästä casesta löytänyt ja samalla pähkäilin,että olisiko "vastasin tuntemattomaan numeroon" -osiolle tarvetta..?
Ajettavaksihan ne on tehty !!

signet

Lainaus käyttäjältä: manha - 17 marraskuu, 2022, 10:02Ilmeisesti joku kellaristi soitteli eilen ja tiedusteli,mulla jo jonkin aikaa myynnissä ollutta Astroa.
En ole oikein tottunut noita omia romuja kehumaan,niin saattoi hänelle jäädä sellainen kuva tuosta kulkineesta,ettei sillä mitään tee... Aininkin tuli maininneeksi minut "ihmeelliseksi myyjäksi" pelkästään sen perusteella,etten suostunut varailemaan erikseen hänelle autoa johonkin hamaan tulevaisuuteen,jolloin hänellä olisi "ehkä" aikaa tulla edes vilkaisemaan kulkinetta.Lisäksi hintapyynnin lasku autollani 50€/vrk,ei kuulemma anna hyvää kuvaa autostani tai että olen hinnoitellut sen nettiauton halvimmaksi.. Saatoin kyllä itsekkin hiukan provosoitua tuosta ja tulla kysyneeksi häneltä,että eikös tällä tavoin hänenkin varallisuutensa jossain vaiheessa viellä kohtaisi pyynnin kanssa.Vastausta en kuitenkaan saanut,mutta lupasi avautua tänne kaupankäyntitavoistani. Itseäni hiukan jäi askarruttamaan,että minne topicciin hän meinasi tunteitaan purkaa...
Toistaiseksi en ole viellä mitään tästä casesta löytänyt ja samalla pähkäilin,että olisiko "vastasin tuntemattomaan numeroon" -osiolle tarvetta..?
rednek?
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

manha

Lainaus käyttäjältä: signet - 17 marraskuu, 2022, 23:56rednek?

No tuo pyydetty varausaika kyllä täsmäisi,länsirannikolta pyöräilyyn kuluvaan aikaan ja lukutietoutta kyselijällä tuntui olevan juurikin samaan malliin,kuin punakalla...
 Mutta olen antanut itseni ymmärtää,että varsinais-suomen tissiposken mieltymykset ovat enemmän etuveto mopsien ja lavallisten pässinpäiden puoleen,ei niinkään matattujen alle parin tonnin pikkupakujen...siksi poissulkisin tuon vänkääjän tässä tapauksessa.
Ajettavaksihan ne on tehty !!

redneck1

Jos se olisin ollut minä niin tulisin soittamis ajankohdasta riippuen hakemaan (jos kyseessä olisi jo kuvien perusteella ja myyjän sanojen mukaan hyväkuntoinen auto) heti samana päivänä tai sitten vasta seuraavana. Jos se olisi jotain muuta kuin mitä myyjä on kertonut asia erikseen. Niin ei vain ikinä ole käynyt.

Ettei soittaja ollut vaan joku OD:ltä?

Muoks. En tiedä missä kohtaa olen erityisesti puhunut etuveto mopseista ja pässeistä, mutta ei kai niistä puhuminen tarkoita sitä että sellaisia pitäisi ikinä omistaa tai niistä olisi erityisesti kiinnostunut. No joo, keskiviikkona bongausketjussa puhuin.  Olen käsitellyt kyllä matattuja Astrojakin vaikka en sellaista ikinä ostaisi.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

manha

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 18 marraskuu, 2022, 07:53Niin ei vain ikinä ole käynyt.

Pakko myöntää,että vaikkei kovin paljoa kirjoittelusi kiinnosta muutoin kuin viihde mielessä,niin innolla odottelen kuitenkin sitten esittelyä ostamastasi ensiautosta...
Ajettavaksihan ne on tehty !!

redneck1

Lainaus käyttäjältä: manha - 18 marraskuu, 2022, 08:06Pakko myöntää,että vaikkei kovin paljoa kirjoittelusi kiinnosta muutoin kuin viihde mielessä,niin innolla odottelen kuitenkin sitten esittelyä ostamastasi ensiautosta...

En halua esitellä sitä mulkkujen foorumilla. ;D (siitäkin huolimatta ettei läheskään kaikki täällä sellaisia ole)
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

stonesour-094

Mulkkujen foorumi?!  :o
Kerrankin paikka mihin sovin varsin mainiosti! Ihmeellisesti saan näin koronassa rommipullon kulkeutumaan luokseni poistumatta itse ovesta laisinkaan, katsotaan huoliiko tuo edes rahaa, jos ei niin täten en ole kovinkaan ihmeellinen ostaja, voi vttu ihan väärä topic ja töykeä offsellainen tuli nyt tähän ladottua. Terveisin:Mulkkufoorumilta!
kävellen olen monesti perillä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 18 marraskuu, 2022, 16:49Mulkkujen foorumi?!  :o
Kerrankin paikka mihin sovin varsin mainiosti! Ihmeellisesti saan näin koronassa rommipullon kulkeutumaan luokseni poistumatta itse ovesta laisinkaan, katsotaan huoliiko tuo edes rahaa, jos ei niin täten en ole kovinkaan ihmeellinen ostaja, voi vttu ihan väärä topic ja töykeä offsellainen tuli nyt tähän ladottua. Terveisin:Mulkkufoorumilta!
Taas hyvää matskua takalasitarraan.
Vielä on eilinen jossain.