Kiinan ilma ja vesi "webastot"

Aloittaja Kyrpov, 12 joulukuu, 2020, 10:17

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 tammikuu, 2024, 16:10Löytyyköhän näihin mitään ohjeistusta kirjallisessa muodossa?

Itse laitoksen kyljestä:


Ja ohjauspaneelin näytössä on samanlainen kuva kuin Karpovin sinireunaisessa palikassa mutta palikka on suorakaiteen muotoinen ja virtanappi oikealla keskellä ja sen molemminpuolin jotkut napit ja samaten näytön toisella puolen jotkut napit.
Vasemman puolen napeista saa kelloa ja ajastinta säädettyä ja noista muista kaikenlaista lukemaa vaihtuu mutta en tiedä mitä.

Ongelma on, että ei taas lähde käyntiin, virtanapista tulee ensin teksti on ja sitten E-03.

Toimi se syksyllä pari kertaa mutta akku meni tyhjäksi ja sen jälkeen ei ole herännyt, vaikka akkukin vaihdettu. Jossain näytössä näyttää 11.8V ja ihan sama onko laturissa, käynnissä vai pelkällä akulla tai maasähköllä.
Matkaransun lämmitin siis kyseessä.
Taitaa olla sama pömpeli mikä mulla. Siihen näkyi olevan erilaisia ohjaus"päätteitä" mutta mulla on eri näkönen kuin tuo.
E03 on muistaakseni liian matala jännite.. :thinking:
Ja ei passaa tippua hehkutulpan jännite alle 11V, on tullu kokeiltua useamman kerran.
E08 on muistaakseni koodi joka kertoo ettei sytytys onnistunut..

3 ja 8 tulee sattumanvaraisesti huonolla akulla.. :dontknow:

Eli ilmeisesti sulla nyt tippuu jännite hehkun linjassa.

Käyttöohjekirjanen tuli mulla pömpelin mukana. Voin siitä näpsiä kuvia..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2024, 17:33Taitaa olla sama pömpeli mikä mulla. Siihen näkyi olevan erilaisia ohjaus"päätteitä" mutta mulla on eri näkönen kuin tuo.
E03 on muistaakseni liian matala jännite.. :thinking:
Ja ei passaa tippua hehkutulpan jännite alle 11V, on tullu kokeiltua useamman kerran.
E08 on muistaakseni koodi joka kertoo ettei sytytys onnistunut..

3 ja 8 tulee sattumanvaraisesti huonolla akulla.. :dontknow:

Eli ilmeisesti sulla nyt tippuu jännite hehkun linjassa.

Käyttöohjekirjanen tuli mulla pömpelin mukana. Voin siitä näpsiä kuvia..
Jos jotain kuvia löytyisi.

Hehkun linjakin pitäisi löytää, miksi sinne ei mukamas mene kuin 11.8V
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 tammikuu, 2024, 17:54Jos jotain kuvia löytyisi.

Hehkun linjakin pitäisi löytää, miksi sinne ei mukamas mene kuin 11.8V
Löysä liitos? :thinking:  Ei kestä kuormaa..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Ootko saanut ilmat veke siitä ton sammumisen jälkeen? Tuleeko koodi heti vai yrittääkö startata/naputella polttoainetta? Hehkutulpan koodihan se on mutta ne ei aina ihan yksiin mene
Sinä vain

-weikko

12v version hehku taitaa olla 9 volttinen ja varmuudella voin sanoa että 24v versiossa on 18v. Että jos näyttää jännite alhaiselle hehkun johdossa niin ei siinä välttämättä ole vika.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 08 tammikuu, 2024, 18:23Ootko saanut ilmat veke siitä ton sammumisen jälkeen? Tuleeko koodi heti vai yrittääkö startata/naputella polttoainetta? Hehkutulpan koodihan se on mutta ne ei aina ihan yksiin mene
Koodi tulee heti, kun yrittää näpätä päälle.
Se on siis ihan napista sammutettu, ei itsekseen sammunut mutta akku oli sitten joutoajalla tiltannut itsekseen.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Bantam

Ei näytä olevan ainakaan paha rasti vaihtaa näissä hehkutulpan yhteydessä keraaminen poltinrengas, vanhoissa Transitin ilmawebastoissa joutui irrottamaan ja purkamaan laitteen, että sai sen polttimen huoparenkaan vaihdettua.

https://www.youtube.com/watch?v=6ItliU9CBbE

Eikä osat hinnan kiroissa. Aikoinaan Webaston edustajakorjaamot eivät halunneet myydä edes rahasta varaosia.

https://www.ebay.com/itm/375086803449