Chevy MC

Aloittaja aric-z, 10 marraskuu, 2021, 18:40

« edellinen - seuraava »

aric-z

laatikon palkkia työstetty, 8x50 lattaa ja 30x50 putkea 3mm seinämällä.
laatikko ilmeisesti vaihdettu, kun sen kyljessä on kuvan lätkä. vetolevykin näyttää tuoreelta.

You cannot view this attachment.

You cannot view this attachment.

Hupeli

Heräsi ajatus onko "arto" keskisestä suomesta?
Enkä kerro miksi
Makee palkki

aric-z

puskurit ja tankki saatu irti.
takapuskurin alaosa ja sisäpalkki melko rapsakat. osa pulteista millä nuo on yhdessä vaatinevat rälläkkää, ainakaan ei vielä mopolla liikahtanut.
tankin kunto vielä arvoitus, kun on paksu massa ja kurakerros päällä.

You cannot view this attachment.

You cannot view this attachment.

You cannot view this attachment.

aric-z

tämmöinen palkista lopulta tuli, maalia vielä päälle.

You cannot view this attachment.

aric-z

ilmastoinnin kotelo paloiteltu, kuivaimen pussi olikin jo vaihtokunnossa. ;D
rikkalapiollinen ryönää jäi tuostakin hommasta.
tuo pitäisi vielä elvyttää toimivaksi.

aric-z

joulutauko ohi. laatikon otin pois alakautta, kun auto oli jäänyt pukkien päällä.
nyt se pitäisi laskea, että saisi koneen pois.
isommat rasvat pesin pois.

You cannot view this attachment.

aric-z

konekin saatu irti ja viety laatikon kanssa varastoon.
You cannot view this attachment.
You cannot view this attachment.

aric-z

aloittelin etupuskurin muljaamisen, tarkoitus siirtää lähemmäs koria.
sain sen aika hyvin kohdalleen, 75mm siirtyi. ero entiseen melkoinen uuden hyväksi.
samalla kevensin bumber supportin.
You cannot view this attachment.

You cannot view this attachment.

You cannot view this attachment.

Hupeli

Olisit laittanut kuvan millain oli ennen siirtoa,minäkin ajatellut samaa..

aric-z

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 06 tammikuu, 2022, 14:22Olisit laittanut kuvan millain oli ennen siirtoa,minäkin ajatellut samaa..
Edellisellä sivulla.

Hupeli

Hiukan vaikea hahmottaa mutta aikalailla lähemmäksi olet ne saanut.
Tällain ne minustakin on paremmat

aric-z

poistin puskurin kiinnikkeistä "jousto-osat" ja hitsasin kiinnikkeet suoraan runkoaisojen päähän. hitsaus vielä paremmin takapuolelta, kun saa korin irti rungosta. shimmilevyillä saa hyvin säädettyä kohdalleen.
kuttaperkaiset täytepalat leikattu sopivaksi molemmille puolille, puskurin päistä vielä 3"pois.
takapäähän sama operaatio, siellä vaikeuksia tiedossa sillä puskuri ja takarauta ovat läpimätiä.

You cannot view this attachment.

edit:lisäsin vielä kuvan ennen modausta

You cannot view this attachment.

1320

Vaihteiston palkista tuli hieno! Mahtuu pakosarjat/putket paremmin, eikä tarvitse tehdä turhia mutkia putkiin että ne saa sopimaan alkuperäisen palkin kanssa. 8)

Itsellehän nämä tehdään, mut minä harmittelen että siirsit puskureita lähemmäksi koria. Näistä turvapuskuriautoista tulee mun mielestä todella hölmön näköisiä kun puskurit siirtää sisäänpäin, ehkä siksi kun on tottunut näkemään ne kauempana korista. Yhtään onnistunutta puskurien siirtoa en ole vielä nähnyt... Mutta niinhän se menee, että millään muulla ei ole väliä, kuin että omistaja on autoonsa tyytyväinen. :)
Tradition Never Goes Out of Style!

Pertti K

Hyvä oli ennen mutta hyvä on jälkeenkin, vaikea sanoa kummasta ite tykään paremmin. Mahtuu ainakin ahtaampaan väliin taskuparkkiin.
Tiukasti aisalinjalla.

A.Naali

Kyllä tuo minusta on paljon parempi kun puskurit ei sojota korista irti.