Chrysler 300m-99

Aloittaja NV-550, 27 tammikuu, 2022, 13:36

« edellinen - seuraava »

NV-550

Tuommonen olis tulossa kotia,katsastettu ja ihan toimivakin..vielä. oon kuullu kauhutarinoita näistä,mutta 2 oon vuosien varrella omistanu eikä mun mielestä mitään ihan hirveitä ollu. Vai onko vaan hyvää tuuria? Sillä kyselen mielipiteitä kun täällä on varmasti jollakin enempi kokemusta noista ku mulla.🙂

Pertti K

Hyvin oli minusta rahalle vastinetta jo 10 v sitten kun tuommoisesta(kin) haaveilin, haaveeksi tosin jäi. Rotken sisarmalli minusta vähän paremman näköinen, Visionkossenytoli?

Täthän ei kyllä kysystty.  :-*

Vai taisi olla paremminkin melkeen 20 v sitten kun tarkemmin räknäilee....
Tiukasti aisalinjalla.

sössö

en uskaltanu ekaksi vastata mitään mutta kun ei ole mitään oikeeta tietoa, mutta nyt ei kukaan muukaan oikeen ole vastannut niin mun muistaakseni niissä diisseleissä oli ainakin jotain nivelhäikkää aika paljon. Muistaakseni ne diisselit ei muutenkaan olleet ihan sata... Pensakoneiset olikin harvinaisempia, nykysin saattaa olla jo yleisempiä kun diisseleistä on aika jättänyt?

Muistelisin että vähän samalla lailla mitä jossain vojagereissa ne diisselit tuntu keräävän kaikki mahdolliset viat.

Kustom STW

Eihän niitä ole kai riisselinä valmistettu.

sössö

Ai, no sitten olen varmaan ihan väärässä mallissa.

Springer


sössö

joo, olin väärässä mallissa, siinä uudemmassa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 02 helmikuu, 2022, 17:48joo, olin väärässä mallissa, siinä uudemmassa.
300cssä oli/on mersun dieselit ja ei ne bensiinikoneetkaan kovin harvinaisia edes uutena olleet
Sinä vain

NV-550

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 helmikuu, 2022, 18:28300cssä oli/on mersun dieselit ja ei ne bensiinikoneetkaan kovin harvinaisia edes uutena olleet
Just tuommonen diisseli oli 1.5v enkä tykänny. Oli meleko kankia auto ajella,pitkillä matkoilla kuitenki ihan hyvä peli. Tuttu osti syksyllä multa veneen ja eikä  pystykkään maksamaan. Tyrkyttää mulle osamaksuna tuommosta vanhempaa -99 300M. Sillä kyselen kokemuksia noista.

Pertti K

Minä justiin tykkäsin tuosta raskaudesta mitä paria Ctä käynyt tyyppäämässä. M:ssä en huomannut samaa.
Tiukasti aisalinjalla.

-tl-

7 vuotta ollut. Vain alatukivarret ja raidetangon päät edestä joutunut uusimaan. Ei muita vikoja.

jariha

kaverilla ollu kohta 20vuotta... ja pelkät jarrulevyt/palat ajamisen vähyyden takia...
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle