4l60 lootan lattiashifterin kaapelin reikä ja sen paikka?

Aloittaja 1purehell, 02 lokakuu, 2022, 00:39

« edellinen - seuraava »

1purehell

Bel Airiin pitäs laittaa toi lattiashifteri. Mulla on jonkun 90-luvun Camaron keppi, vaijeri ja jalusta. Mihin kohti osaan porata kaapelille sen tarvitseman läpivientireijän? Vaikkapa suhteessa laatikkoon nähden. Tuleeko hännän kohdalle vai mihinkä? Oletettavasti vaijerin pitäs olla aika suora. Jos olis kellään kuvaa tms. niin olisipa kiva.  :P
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Jussi

Ei nyt kyllä vastaa kysymykseen, mutta tuli mieleen tuosta "suora vaijeri" kohdasta.
Mulla kun oli se vähän tuoreempi -97 pikappi 4l80e lootalla, niin siinähän olivatten jo rattikepillekin siirtyneet vaijeriin. Ihmettelin ku penkkien vaihdon jälkeen ei enää keppi liikkunu.
No se helvatan vaijerihan lähtee sieltä rattitolpalta alaspäin maton alla penkin alta takajalkatilan puolelle ja sieltä kurvaa 180 astetta eteenpäin kardaanitunnelin viereen hipoen penkin jalustaa. Josta sit vasta sukeltaa pohjapellin läpi lootalle. Ja saihan sen penkin jalan ruuvattua vaijerin päälle.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 lokakuu, 2022, 01:00Ei nyt kyllä vastaa kysymykseen, mutta tuli mieleen tuosta "suora vaijeri" kohdasta.
Mulla kun oli se vähän tuoreempi -97 pikappi 4l80e lootalla, niin siinähän olivatten jo rattikepillekin siirtyneet vaijeriin. Ihmettelin ku penkkien vaihdon jälkeen ei enää keppi liikkunu.
No se helvatan vaijerihan lähtee sieltä rattitolpalta alaspäin maton alla penkin alta takajalkatilan puolelle ja sieltä kurvaa 180 astetta eteenpäin kardaanitunnelin viereen hipoen penkin jalustaa. Josta sit vasta sukeltaa pohjapellin läpi lootalle. Ja saihan sen penkin jalan ruuvattua vaijerin päälle.
Käyttävät samaa vaijeria kaikissa korimalleissa?
Eli vanin.. ::)
Sillä on kyllä mittaa ihan kiitettävästi. :o
Lutkaan meinasin sillä tehdä vedon, mutta vetäydyin ideasta, kun hetken kattelin sitä vaijeria.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement