Savon radan päivä 1.10.2022

Aloittaja LPR, 16 syyskuu, 2022, 01:00

« edellinen - seuraava »

LPR

Taas on Savon radan päivä tulossa 1.10. Kalvitsan ja Haukivuoren asemien facebookissa on kuulemma tietoja tarkemmin. Itse en ole facessa, niin en tiedä mitä on kerrottu.

Aiemmin on ollut lättähattujunaliikennettä Otavan-Mikkelin-Pieksämäen välillä. Suljetuilla yksityisomistuksessa olevilla vanhoilla asemilla on ollut avoimet ovet ja tapahtumia. Juna pysähtyy niillä. Mikkelin Mobilistit on olleet autoineen asemilla mukana tapahtumassa. Mulle tuo on ollut kesän lopetusreissu harrasteautolla.

Tarkennan ohjelmaa kunhan tiedän tarkemmin.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 syyskuu, 2022, 01:00Taas on Savon radan päivä tulossa 1.10. Kalvitsan ja Haukivuoren asemien facebookissa on kuulemma tietoja tarkemmin. Itse en ole facessa, niin en tiedä mitä on kerrottu.

Aiemmin on ollut lättähattujunaliikennettä Otavan-Mikkelin-Pieksämäen välillä. Suljetuilla yksityisomistuksessa olevilla vanhoilla asemilla on ollut avoimet ovet ja tapahtumia. Juna pysähtyy niillä. Mikkelin Mobilistit on olleet autoineen asemilla mukana tapahtumassa. Mulle tuo on ollut kesän lopetusreissu harrasteautolla.

Tarkennan ohjelmaa kunhan tiedän tarkemmin.

Kalvitsan aseman Facebookissa ei ollut vielä tarkempaa ohjelmaa, vaan että lättähattu ajaa kaksi edestakaista vuoroa...
Melkein vois Hiirolasta lättähatun kyytiin hypätä, kun en oo vielä päässy.

LPR

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 16 syyskuu, 2022, 13:25Kalvitsan aseman Facebookissa ei ollut vielä tarkempaa ohjelmaa, vaan että lättähattu ajaa kaksi edestakaista vuoroa...
Melkein vois Hiirolasta lättähatun kyytiin hypätä, kun en oo vielä päässy.
Moottoripäähän kuuntelemaan Valmetin 12-litraisen rivikasin ääntä...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Vähän lisätietoa. Lättäjunan aikataulu ei vielä ole varmistunut. Mikkelin Mobilisteilla ei ole tänä vuonna virallista osuutta tapahtumassa, mutta harrasteautoja toivotaan asemille näytille, eli saattaa jokunen autokin olla.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Eipä tullut valitettavasti käytyä  :( .

Kerrankin kun sai kuokan tontille, niin piti olla itse toisen Britin ohjaksissa ja kotimainen 7 t Weckmannin tuote  oli britin perässä. Eräitä kymmeniä kuutioita maa-ainesta liikkui eri paikkaan...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton