Rengas keskustelu. eli Miten sulla pyörii?

Aloittaja NonSenCe, 23 maaliskuu, 2020, 22:26

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 02 lokakuu, 2022, 18:55lokakuussa on katsastus, kattotaan sen jälkeen. Poljintuntuma on kyllä ihan kummallinen ollut aina, mitään vuotoja en ole löytäny mistään, kengät kehitty jne. Tässä on kyllä ollu mun mielestäni etupainoset jarrut kun koko auto niiaa pienissäkin jarrutuksissa. Alustakin on kyllä ihan vetelä.

Alan epäilemään tota sure-track abs- yksikköä. Se on taas vilkutellut valoa. Alipaineet katkasin siltä jo kun oli välillä ihan hullu, sähköä sinne vielä menee ja toki ne jarrunesteet sen yksikön sisälle. Ei mitään hajua miten toi sure-track toimii, pitäisi varmaan lukea kirjasta. Ajattelin ottaa pois.
tuo niiaus nyt ihan perus fullsize juttuja jos mellevä alusta ::)
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 lokakuu, 2022, 19:09tuo niiaus nyt ihan perus fullsize juttuja jos mellevä alusta ::)
juu, luulen kanssa. Mutta katsastuksessa lopulta selviää onko siellä takana mitään.

koska oot muuten porissa? voidaan käydä tyyppäämässä alusta O0 ei ole enää yhtä hyvä kun ennen kaasutusta kun piti laittaa gabrielin kovat iskarit taakse kun perä makasi kaasusäiliön asennuksen jälkeen.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 02 lokakuu, 2022, 19:15juu, luulen kanssa. Mutta katsastuksessa lopulta selviää onko siellä takana mitään.

koska oot muuten porissa? voidaan käydä tyyppäämässä alusta O0 ei ole enää yhtä hyvä kun ennen kaasutusta kun piti laittaa gabrielin kovat iskarit taakse kun perä makasi kaasusäiliön asennuksen jälkeen.
sasse ko tietäs..

Mikses laittanu ilmaiskareita vai eikö saanu?
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 lokakuu, 2022, 20:00sasse ko tietäs..

Mikses laittanu ilmaiskareita vai eikö saanu?
noitten coil over gaabrielien lisäkantavuus meni just yks yhteen kaasusäiliön painon kanssa, joten valitsin ne. Monroelta ei saanut muistaakseni mitään muuta kun vakio iskareita.

Vakio iskarit olisi voinut mennä jos olisi tehny jousten alle koropalat.

isalmela



No perhana kaikkea sitä. Olin eilen lähdössä hakemaan tyttöjä päiväkodista niin Mersun nurkka oli maassa. Onneksi olin kotona. Soitto päiväkotiin "emäntä hakee kun ehtii", kurkkaus Mersun takaluukkuun. No eihän siellä mitään renkaanvaihtotyökaluja ollut. Naapurin tunkki lainaan, toisen naapurin pumppu lainaan. Hallitunkki ei mahtunut helman alle, pari naapuria nostamaan helmasta. Halkeama kulutuspinnassa, roskiin tuo menee. Siinä kiireessä muu auttanut kun hieroa talvirenkaat alle. No kyllähän se talvi sieltä kohta saapunee vaan kyllähän menee ohjaustunto höpöksi. Onneksi ei Mersussa nastojen jollotus isosti haittaa
Diesel on puhtaampi

LPR

Hyvään aikaan sattui. Talvirenkaat kuitenkin jo kohtpuoleen olis pitänyt vaihtaa ja ainakin täällä on ensimmäiset yöpakkaset olleet, niin poliisillakaan ei sanomista ole. Ja ainakin tuosta kuvasta näyttää, että ei noita ensi kesänä olis enää alle tointanut laittaa.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Pitäs varmaan ruuvata vielä noi hankinnat alle täs ennen talvirenkaita, niin selviäis siirtykö tarve tulevaisuuteen... Pinnan puolesta kyllä.
En varmasti oo.

LPR

Ostin reilu kuukaus sitten ens kesäks uudet kumit Volvoon. Uudet Kokriitin kumit Volvon orkkis aluilla 200 e.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 lokakuu, 2022, 01:03Ostin reilu kuukaus sitten ens kesäks uudet kumit Volvoon. Uudet Kokriitin kumit Volvon orkkis aluilla 200 e.
Halpoja ovat. Mulla meni noihin käytettyihinkin paaaaljon enemmän.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 lokakuu, 2022, 14:09

No perhana kaikkea sitä. Olin eilen lähdössä hakemaan tyttöjä päiväkodista niin Mersun nurkka oli maassa. Onneksi olin kotona. Soitto päiväkotiin "emäntä hakee kun ehtii", kurkkaus Mersun takaluukkuun. No eihän siellä mitään renkaanvaihtotyökaluja ollut. Naapurin tunkki lainaan, toisen naapurin pumppu lainaan. Hallitunkki ei mahtunut helman alle, pari naapuria nostamaan helmasta. Halkeama kulutuspinnassa, roskiin tuo menee. Siinä kiireessä muu auttanut kun hieroa talvirenkaat alle. No kyllähän se talvi sieltä kohta saapunee vaan kyllähän menee ohjaustunto höpöksi. Onneksi ei Mersussa nastojen jollotus isosti haittaa
tuon voisi saada kamelinpaskalla paikattua, mutta vaihtoon taitaa jo kuluneisuutensakkin puolesta mennä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 lokakuu, 2022, 01:27tuon voisi saada kamelinpaskalla paikattua, mutta vaihtoon taitaa jo kuluneisuutensakkin puolesta mennä.
Eipä taida noin pitkulainen mennä sillä.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 lokakuu, 2022, 01:28Eipä taida noin pitkulainen mennä sillä.
kuva voi hämätä mutta näytti mun mielestäni aika pieneltä vekiltä. Raspilla se pyöristyisi ja sitte paikka siihen.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 lokakuu, 2022, 01:49kuva voi hämätä mutta näytti mun mielestäni aika pieneltä vekiltä. Raspilla se pyöristyisi ja sitte paikka siihen.
Pari koiranpaskaa tai tiptoppi sisälle. Loppuunajettujahan nuo alkaa olla, niin ei toinna.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 lokakuu, 2022, 01:22Halpoja ovat. Mulla meni noihin käytettyihinkin paaaaljon enemmän.
No ei uudet, mutta melkein ajamattomat. Oli ostanu käytetyn auton, jossa oli uudet vakiokoon kumet. Helsingistä oli ajanu Kotkaan ja tilannu jotkut isot litteät tilalle. Ehkä viikon oli noilla ajanu ja nakannu autotalliin. Nyt siivos tallia ja hävitti pois, autokin on jo myyty. Olikohan nuo dot 17 tai jotain, mutta ei paljoa kesäkumissa vaikuta.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 lokakuu, 2022, 01:49kuva voi hämätä mutta näytti mun mielestäni aika pieneltä vekiltä. Raspilla se pyöristyisi ja sitte paikka siihen.
Aika samannäkönen viilto tuli muijalle cadin ihan uusiin kumeksiin yhteen. Kun pisti ilmaa, niin levis komeeksi kirkkoveneeksi ja ihan ammattimies sano et ei kannata edes yrittää. Sen ammamiehen osaamisen tiesin, joten uskoin. Kun yleensä en usko.
En varmasti oo.