Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Valde

Männäviikolla sain luvan kanssa koeajaa maailman parhaan auton, eli Fiat Unon! Oikein 45 hevosvoimaisella mörkömoottorilla.

Muksujen kanssa ajoin pikkutietä ja ohitin kaksi daamia lastenvaunujen kanssa. Heitin uunon ynpäri ja takaspäin.

Molemmat daamit peukkua heristäen, toisen huutaessa "siisti pirssi!".

Kaveria vitutti, kun anastin hänen museouunon ensimmäiset peukut. :))

Aalto

Sen oon huomannu et jos haluaa autolla positiivista huomioo muijilta nii Fiatit on sielt parhaasta päästä. Nuorena tuli pyörittyy kylillä parillaki mustalla moparilla joita monetki muijat tuntu karsastavan. Eli ne oli siin mieles huono autovalinta. Ihan ehottomasti paras palaute tuli ku joskus ajelin kusiaisella.

Valde

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 29 syyskuu, 2025, 16:59Sen oon huomannu et jos haluaa autolla positiivista huomioo muijilta nii Fiatit on sielt parhaasta päästä. Nuorena tuli pyörittyy kylillä parillaki mustalla moparilla joita monetki muijat tuntu karsastavan. Eli ne oli siin mieles huono autovalinta. Ihan ehottomasti paras palaute tuli ku joskus ajelin kusiaisella.
Täytyypäs kysästä työkaverilta, ajelee puntolla...

1320

Lauantai-sunnuntai välisenä yönä käytiin huoltiksella tankkaamassa, kaveri oli kuskina Ramblerilla ja lisää kavereita ajeli perässä '64 Impalalla. Kun odoteltiin autoissa että viimeiset puliukot löytää takaisin autoille, huoltiksen kassatyttö, tai voi kai sen jo naiseksi luokitella, kiirehti pihalle, katseli hetken Rambleria ja katsoi autoon sisään kun mulla oli apparin ikkuna auki. Nainen oli hetken hiljaa ja sanoi jotenkin näin "Hitto kun oon työvuorossa, lähtisin muuten mukaan!".  :)) 
Ehdotin että pistää kassan kiinni ja hyppää jousille, mutta piti kuulemma jäädä pitämään huoltista pystyssä. :))

Hurtsi1

Mulla kävi hiukan toisinpäin. Joensuussa on sortavalankadun neste,minun ja muutaman muun seniilin kantahuoltis. Viime kesänä menin tytön skootterilla (50cc) käymään kahveella ja yksi keski ikäinen työntekijänainen näki kun kurvasin pihaan. Hän mainitsi ajopelini ja minä samalla hälle sanoin. Hyppää kyytiin ja jätä entinen elämä taaksesi,ajakaamme yhdessä kohti auringonlaskua. Eipä meinannut hänen ääneen hymyilystä loppua. Vieläkin muistuttaa tästä jos sattuu olemaan töissä kun menen kahvihommiin sinne. Olisi kuulemma lähtenyt mutta mattamusta avokypärä Blues brothers tyylisten aurinkolasien sekä musta helvetinkone(Keeway skootteri) olivat liian raaka yhdistelmä :custombike:  :panic:

Esmi

Kävin aamulla lääkärin kontrolli käynnillä, niin joku toinen lääkäri siellä käytävällä rupes juttelemaan ja sano että sä oot varmaan sellaisella beigellä Buick'lla,vähän ihmettelin, kunnes se jatko että oli parkkipaikalla ihastellut sitä ja sulla lukee takissa Buick, sanoin että hyvin päätelty,kaikkea se nainen siinä kyseli Buick'sta.  8)

Valde

Eilen mersulippis päässä, takissa "keski-suomen taksit" tjsp kommentoi volvoa
"Nyt on komean alkuperäisen näköinen volvo", enkä ehtinyt edes tervehtiä, niin kehuikin jo saabia.

Sitten nissania

Sitten mersua

Ei siinä, minulle ihan sama, kaikki autot on minusta mielenkiintoisia, mutta täydellisen katkeamaton tarinankerronta omaa asiantuntijuuttaan korostaen kyllä löi tajuntaan stereotyyppiset muistot taksikuskeista.