Bensa hinausauto?

Aloittaja redneck1, 20 lokakuu, 2020, 15:53

« edellinen - seuraava »

juko7

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 23 lokakuu, 2020, 06:35En mä vaan tajua että miksi nämä eri mieltä olevat ei sitten tarjoa mitään lähdettä ja faktaa tämän nimen muodostumisesta? Eihän paskajauhantaa ilman lähdettä tarvinnut uskoa. Eli ei mitään stetsoneista vedettyjä perusteluja.

No minä tarjosin yhden sanakirjalähteen. Voit itse katsoa, mitä sanahaulla tulee vastaan.

Mistä löytyy tietoa, että tuo oli erityisesti vetoautoksi suunniteltu?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 23 lokakuu, 2020, 06:35En mä vaan tajua että miksi nämä eri mieltä olevat ei sitten tarjoa mitään lähdettä ja faktaa tämän nimen muodostumisesta? Eihän paskajauhantaa ilman lähdettä tarvinnut uskoa. Eli ei mitään stetsoneista vedettyjä perusteluja.
Lähde vaatimattomasti suomi-englanti sanakirja.
Sinä vain

Gary Grand

Tuolle Trailerblazerille ilmotetaan vetopainoksi 2WD: 6400/2858kg; 4WD: 6200/2767kg

Ei kovin kummoinen vetoauto.

Lähde General Motors heritage center:
https://www.gmheritagecenter.com/docs/gm-heritage-archive/vehicle-information-kits/Trailblazer/2002-Chevrolet-Trailblazer.pdf
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 lokakuu, 2020, 10:00Tuolle Trailerblazerille ilmotetaan vetopainoksi 2WD: 6400/2858kg; 4WD: 6200/2767kg

Ei kovin kummoinen vetoauto.

Lähde General Motors heritage center:
https://www.gmheritagecenter.com/docs/gm-heritage-archive/vehicle-information-kits/Trailblazer/2002-Chevrolet-Trailblazer.pdf
vetää sillä enemmän kuin polkupyörällä
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 23 lokakuu, 2020, 10:05 vetää sillä enemmän kuin polkupyörällä
Jep.
Ja onhan se nyt selkeästi rajumpi vetoauto kuin -99 Blazer: 2WD 5500/2495 ja 4WD 5000/2268 (lb/kg) Suomessa vetopaino 4wd: 2018kg.. ::) Mihin hävisi 250kg?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 lokakuu, 2020, 10:09Jep.
Ja onhan se nyt selkeästi rajumpi vetoauto kuin -99 Blazer: 2WD 5500/2495 ja 4WD 5000/2268 (lb/kg) Suomessa vetopaino 4wd: 2018kg.. ::) Mihin hävisi 250kg?
mut eikös toi ton ikänen blazer ole pikkublazer? Omamassahan vaikutti vetopainoon myös jarruilla? Kun ei xj cherokeessakaan ole kun 2500kg vaan eipä se painakkaan kun 1500.
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 23 lokakuu, 2020, 10:12mut eikös toi ton ikänen blazer ole pikkublazer? Omamassahan vaikutti vetopainoon myös jarruilla? Kun ei xj cherokeessakaan ole kun 2500kg vaan eipä se painakkaan kun 1500.
Joo, S10 Blazer tuo on. Omamassa 1915kg ja Max. kok.massa 2427kg Trafin tiedoissa. Jarrutonta saa vetää kaikki 454kg.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

kuutio

Taas kerran.. tarpeeks vanha missä ei oo mitään painoja otteella.. saa käyt vetää sen mitä kuskin kortti sallii..
All work and no play makes Jack a dull boy.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 23 lokakuu, 2020, 11:46Taas kerran.. tarpeeks vanha missä ei oo mitään painoja otteella.. saa käyt vetää sen mitä kuskin kortti sallii..
Tuostapa tulikin imuriin..
Yögötissä ei ole erikseen mainittu perävaunumassaa. :o
Mä saan sillä vetää 750kg kortin takia(ABEC), mutta jos sen rekkaisinkin pakuksi, niin tuskinpa silti sillä saisin 3,5t kärryä hilata. :))

Kyllä ne massat on mallikohtaisesti olemassa Traficomilla, mutta otteelle ei välttämättä ole tulostuneet.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

1320

Mitä hittoa täällä tapahtuu, nyt täytyy kyllä sanoa et Punaniska on hieman pihalla... :o

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 23 lokakuu, 2020, 06:35En mä vaan tajua että miksi nämä eri mieltä olevat ei sitten tarjoa mitään lähdettä ja faktaa tämän nimen muodostumisesta? Eihän paskajauhantaa ilman lähdettä tarvinnut uskoa. Eli ei mitään stetsoneista vedettyjä perusteluja.

Eipä tuossa pahemmin perusteluja tarvii. Kun sillä Trailblazerin nimellä ei ole mitään tekemistä minkään vetokyvyn kanssa. Eihän Chevy Suburbanillakaan ole mitään tekemistä auringon kanssa, saahan senkin halutessaan lyhennettyä muotoon Suburban...

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 23 lokakuu, 2020, 06:30Mikään lehti ei ole ikinä virheetön, mutta onhan tuollaisissa tietoperäisissä lehdissä tavoitteena kirjoittaa faktaa toisin kuin monissa sanomalehdissä.

Joo, mikään lehti ei ole virheetön ja V8 ei tosiaan ole poikkeus. Kyllä siellä niitä virheitä riittää, kisajutuissakin monta kertaa itse on ollut kisan kulusta paljon paremmin perillä kuin lehteen kirjoittanut toimittaja kun katsoo niitä asiavirheiden määriä. Ja täytyy kuitenkin muistaa, että itse ollaan oltu ajamassa myös, niin ei siinä pahemmin ehdi muiden kisaa seuraamaan...

Ja on niitä virheitä siellä muuallakin.
Tradition Never Goes Out of Style!

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 lokakuu, 2020, 12:06Kyllä ne massat on mallikohtaisesti olemassa Traficomilla, mutta otteelle ei välttämättä ole tulostuneet.

No tänäpänä liikennettä valvovan ratahenkilöstön mobiilinetti on nopee.. niinpä, mutta ei taida ainakaan kuormavaunuiksi rekattuihin, juurikin näihin tarpeeksi vanhoihin löytyä mitään rajoitteita. Ei ainakaan tohon mun vanhaan Subbeen kun joskus kysyin. Eli todettiin että 3500/750kg Jos seriffien mielestä kytkentälaitteet tarpeeksi luotettavan näkösiä.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 23 lokakuu, 2020, 13:00No tänäpänä liikennettä valvovan ratahenkilöstön mobiilinetti on nopee.. niinpä, mutta ei taida ainakaan kuormavaunuiksi rekattuihin, juurikin näihin tarpeeksi vanhoihin löytyä mitään rajoitteita. Ei ainakaan tohon mun vanhaan Subbeen kun joskus kysyin. Eli todettiin että 3500/750kg Jos seriffien mielestä kytkentälaitteet tarpeeksi luotettavan näkösiä.
Tuon on kyllä totta. Vanhempien massat on arvottu hyvinkin konttorikohtaisesti ja vanhat paperiset otteet on syytä pitää tallessa, kun koneelle saattaakin päivittyä pienempiä massoja.. >:(

Konttorilla ne kyllä saa palautettua vanhojen otteelle tallennettujen mukaan, mutta jos ei näyttöä ole paperilla, niin on joissain tapauksissa jääneet väkisin pienemmiksi.

Mm. nuo vanhat 3500kg vetopainoilla olevat paperit on mukavat.. 8)
Tänä päivänä ei taida onnistua mihinkään pakuun enää?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

kuutio

Tuskin jos Nyt lähtee kyseleen.. Sama juttuhan se on vanhojen maastureiden kanssa.. Ei mitään logiikkaa joissain tuo 3.5t ja ihan samanlainen nii 2.2t..
All work and no play makes Jack a dull boy.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 lokakuu, 2020, 22:33äkkiä ajattelis että jos on blazer ja trailblazer, olisko se trailblazer pienempi blazer millä voi mennä sellasille poluille mihin ei blazerilla mahdu, ja saatu samalla hauska sanaleikki nimeen. vähän samanlainen hauska kun TransSport. Kaimma se hinaamiseenkin voi liittyä, voiko sillä hinata edes enempää mitä blazerilla?

vaikee tietää mitä gm markkinoijien päässä on liikkunu, tarttis kattoa netistä jenkkimainoksia niin tietäisi ehkä mitä asioita on korostettu autossa.
Tuon Trailblazerin nimi tainnut olla pakkoliike, kun Blazereita on ollu jo paria eri kokoluokkaa ja nyt tulis niiden väliin taas uusi. :))
Mä en tota S10-Blazeria pidä oikeana Blazerina. GMT400 Blazer oli vielä sitä K5:n jälkeen, mutta tuo kutistettu versio.. :(  Mitä niillä silloin liikku päässä? :(
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 lokakuu, 2020, 04:31Vähän nään noista lainauksista mitä reetu heittelee.
Vittu et voi joku olla pihalla.

Ne jotka jaksaa vääntää tuon trollin kans?
?