RIP OD -miitti, Syyskuu 2020 [PÄIVITETTY 17.08]

Aloittaja Stige, 27 toukokuu, 2020, 00:37

« edellinen - seuraava »

Aamupalahalukkaat?

La aamu
1 (7.7%)
Su aamu
1 (7.7%)
Molemmat aamut
11 (84.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: 27 syyskuu, 2020, 22:09

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 syyskuu, 2020, 22:39Mäkin oon vielä ihan epäselvä aikataulustani, mökkiraksalta pitäs vaihtaa lennosta miitti-modeen ja muijakin möksöttää ku eihän mua oo himassa näkyny.... Vaikka ihan iten tän raksan keksi.

Ei mee enää monta vuotta kun suosio sulaa olemattomiin.....nauti ny niistä rippeistä.

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 syyskuu, 2020, 22:39Mäkin oon vielä ihan epäselvä aikataulustani, mökkiraksalta pitäs vaihtaa lennosta miitti-modeen ja muijakin möksöttää ku eihän mua oo himassa näkyny.... Vaikka ihan iten tän raksan keksi.
Naiset 🤗
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

Miun aikataulu, saan koiran hoitoon kahden jälkeen lpr, siitä kotiin, riippuu kuinka kauan naisein kanssa tyydytämme toisiamme, nii sit pääsen lähtee 😎
Ehkä joskus kasin jälkeen 😂
Nojoo, neljältä koitan starttailla😬
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

cdi

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 23 syyskuu, 2020, 23:21Miun aikataulu, saan koiran hoitoon kahden jälkeen lpr, siitä kotiin, riippuu kuinka kauan naisein kanssa tyydytämme toisiamme, nii sit pääsen lähtee 😎
Ehkä joskus kasin jälkeen 😂
Nojoo, neljältä koitan starttailla😬

   Tuntuu että ootte koko porukka pahasti myöhässä.Siku osti porista tankillisen alkoholia luulen että ensimmäiset on tukevasti humalassa ja viimeisille jää köysi periin alle.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 syyskuu, 2020, 21:16Jätä edselin ovet auki ni kömmin sinne sammumaan ni en unohu matkasta minnekkää puskaan

Nii ja voit sit soitella puhelinlangoille, että terveisiä kaikille tutuille, täältä tullaan.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Gary Grand

On kyllä sellaset aikataulut että.. :o

Ottaisko aikasemman lähdön ykkösluokassa(itekseen), vai jäiskö iltavuoron pakettimatkakoneeseen.. :thinking:

Tai

Olishan se mukava ajella jonossakin Jkylästä :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 syyskuu, 2020, 08:17On kyllä sellaset aikataulut että.. :o

Ottaisko aikasemman lähdön ykkösluokassa(itekseen), vai jäiskö iltavuoron pakettimatkakoneeseen.. :thinking:

Tai

Olishan se mukava ajella jonossakin Jkylästä :))


Nii sehän oli vielä suunnittelemati että kuis me ajotetaan lähtö? Mulle passaa jos huomenna startataan välittömästi vaikka tästä mun duunin pihasta? Oltais jo viiden pintaan pelipaikoilla?  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 24 syyskuu, 2020, 09:29Nii sehän oli vielä suunnittelemati että kuis me ajotetaan lähtö? Mulle passaa jos huomenna startataan välittömästi vaikka tästä mun duunin pihasta? Oltais jo viiden pintaan pelipaikoilla?  :D
Tämä lukittu.. :hiphopcar:
Katotaan kivi-paperi-sakset kuka ajaa? :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Therealsamppa



3h ottais reissu jos ei Japanilainen auto välille jätä  ;D

Pitikin mennä kehumaan että puinti hommat hyvällä mallilla, eiköhän silloin puimuri päätä hajota  ;D Mutta huomenna saisi omat ohrat valmiiksi, lähtemään pääsen joskus 6 aikoihin illalla?
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 24 syyskuu, 2020, 10:39

3h ottais reissu jos ei Japanilainen auto välille jätä  ;D

Pitikin mennä kehumaan että puinti hommat hyvällä mallilla, eiköhän silloin puimuri päätä hajota  ;D Mutta huomenna saisi omat ohrat valmiiksi, lähtemään pääsen joskus 6 aikoihin illalla?
Ota yks Åkermanin luukun lukko mukaan.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

cdi

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 24 syyskuu, 2020, 10:39

3h ottais reissu jos ei Japanilainen auto välille jätä  ;D

Pitikin mennä kehumaan että puinti hommat hyvällä mallilla, eiköhän silloin puimuri päätä hajota  ;D Mutta huomenna saisi omat ohrat valmiiksi, lähtemään pääsen joskus 6 aikoihin illalla?

    Tuolta hirvaskanga -konnevesitieltä kääntyvä tie hankasalmelle oli melko huonoa ja mutkaista kun viimeksi ajoin läpi.

 ja lisäksi 3vko sitten kun tulin  niin konneveden jälkeen oli asfalttimiehet töissä  ja ruuhka ulottui suolahteen asti.

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 syyskuu, 2020, 10:46Ota yks Åkermanin luukun lukko mukaan.. ::)

Joo jos sen nyt muistais, täytyy tänää jo heittää patrollin perään  ;D
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Rotteni78

Mites mein alkoholin suurkuluttaja @Stige tai joku muu, onks kukaan la selvin päin hetkee, jos kaupassa pitää käydä?
Jos ton yhen lodjun saan pärrän selässä tuotuu, mut ei varmaa riitä lauantai iltapäivää pidemmälle?
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

Ja osuko vai eikö kukaan tälle reitille?


Siinä puol neljä neljä lähen suhaa!?
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Stige

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 24 syyskuu, 2020, 17:15Mites mein alkoholin suurkuluttaja @Stige tai joku muu, onks kukaan la selvin päin hetkee, jos kaupassa pitää käydä?
Jos ton yhen lodjun saan pärrän selässä tuotuu, mut ei varmaa riitä lauantai iltapäivää pidemmälle?

Jooh enköhä mää oo, kyytiäki kyl löytyy varmasti jos jotain kummaa ja poikkeavaa käy etten oliskaa.