Minimiitti ACS lauantai.?

Aloittaja Teesi, 10 maaliskuu, 2023, 22:43

« edellinen - seuraava »

Teesi

Olisi mukava saada uusia naamoja nimimerkkien taakse. Tulijoita?
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Gary Grand

Uutta naamaa ei saa tästä tekemälläkään, mutta ACS on alkanut kummitella ajatuksissa enenevässä määrin.. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Naamalle tulijoita miitissä?  :thinking:
Sinä vain

sössö

meetkö ihan naamat miittiin

Marklin

Ellei mitään ihmeellistä tapahdu, niin ollaan sinne suunnistamassa, mutta vielä avoimena minä päivänä.

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pande

ACS ja minä olemme kasvaneet erillemme, joten en ole aikeissa tälläkään kertaa näyttelyssä käydä.  :) Mutta mikäli joku näyttelyreissullaan aikoo käydä jossakin muualla oluella/kahvilla/syömässä mahdollisesti porukallakin niin mikäli aikatauluihin sopii niin hyvin voin seuraan liittyä.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pertti K

Ikinä en oo käyny enkä käy tänäkään vuonna.  >:(
Tiukasti aisalinjalla.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 maaliskuu, 2023, 13:12Ikinä en oo käyny enkä käy tänäkään vuonna.  >:(
ACS ei kiinnosta- postaus ;D

Toyopet

Eipä nyt tänä vuonna kerkiä ACS:n, on muita suunnitelmia.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

jariha

pääsiäisenä lähen morjesteleen palontietä... eikä oo tullu taas käytyä ainakaan viiteen vuoteen ku siellä on "aina" samat romut näytillä :))
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Stige

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 maaliskuu, 2023, 13:12Ikinä en oo käyny enkä käy tänäkään vuonna.  >:(

Parkkiksella käyny vissii kahesti ja sisäl en kertakaa, eikä kyl mikää muukaa näyttely kiinnosta ku ei niis mitää nähtävää oo. Joku capriceki millä ajetaa mielenkiintosempi ku joku museomopari  ;D

spike

Kyllä tänäkin vuonna pitää käydä. Varmaan lauantai olisi ihan hyvä päivä

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Stige - 12 maaliskuu, 2023, 13:17museomopari
:o Voishan tuolla tietysti käydäkin, ihan mielenkiinnosta. Olin ehkä turhan jyrkkä alkuun.
Tiukasti aisalinjalla.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2023, 09:39:o Voishan tuolla tietysti käydäkin, ihan mielenkiinnosta. Olin ehkä turhan jyrkkä alkuun.

Just ku olin kysymässä, et onko liian vähän museoautoja.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580