Vanhojen Ajoneuvojen Ilta Mommilassa 27.6.2023

Aloittaja 1320, 09 heinäkuu, 2020, 23:33

« edellinen - seuraava »

1320

Kerran vuodessa Mommilan Kyläpuodilla (Riksun kupeessa) järjestettävä Vanhojen Autojen Ilta tarjosi taas kesäkuun loppupuolella paljon nähtävää. Kelit oli todellakin kohdallaan ja vanhan kyläkaupan pihapiiriin kerääntyi runsas määrä harrastelaitteita merkkiin tai valmistusmaahan katsomatta. Erittäin hieno tapahtuma, jossa näki taas paljon sellaista kalustoa mihin en muista aikaisemmin törmänneeni. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan!

Tuossa muutama kuva pelipaikoilta. Vanhojen Ajoneuvojen Ilta, Mommila 23.6.2020


Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Muokkasin otsikkoon tän vuoden päivämäärän, huomenna olisi siis jälleen runsaasti nähtävää Mommilan Kyläpuodin ympäristössä vanhojen kaksi ja nelipyöräisten muodossa. Itse oli ainakin tarkoitus kurvailla paikanpäälle.

Tapahtuma-aika oli ilmeisesti klo 17-21 ja osoitehan on vanha tuttu, eli Kordelinintie 64, 12170 Hietoinen.
Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Tänä vuonna keli ei ollut ihan yhtä suotuisa kuin parilla aikaisemmalla kerralla, mutta vaikka pieni tihkusadekin osui kohdalle, oli kyläpuodin ympäristössä silti runsaasti hienoa kalustoa ihmeteltävänä. Kannatti siis käydä, ja ensi vuonna uudestaan. ;)

Tuossa kuvia paikanpäältä: Vanhojen Ajoneuvojen Ilta Mommila 3.8.2021

Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Tämäkin tapahtuma olis huomenna Mommilan Kyläpuodilla klo 16-21. Eli duunista nokka kohti Mommilaa. ;)

Tradition Never Goes Out of Style!

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 27 kesäkuu, 2022, 21:56Tämäkin tapahtuma olis huomenna Mommilan Kyläpuodilla klo 16-21. Eli duunista nokka kohti Mommilaa. ;)



Tarkoitus olisi vivalla tulla käymään.

A.Naali

Olihan porukkaa ja autoja reippaasti. En olis uskonut että on noinkin iso tapahtuma... :+1:

1320

Oli tosiaan hyvin kalustoa paikalla kuten aikaisempinakin vuosina. Kelit sattui kyllä hienosti kohdalleen, tai periaatteessa pari astetta viileämpi ei olis haitannut, toki ei voi valittaa... ;)  Hienoja autoja ja paljon ainakin minulle ennennäkemätöntä kalustoa.  8)

Pari kuvaa: Vanhojen Ajoneuvojen Ilta Mommila 2022

Tradition Never Goes Out of Style!

Asmo

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 30 kesäkuu, 2022, 17:01...tai periaatteessa pari astetta viileämpi ei olis haitannut, toki ei voi valittaa... ;) 

Jaa miksei? Liikaa oli lämmintä ja myös porukkaa mun makuuni. En viihdy väkijoukoissa ja pitkät jonot kioskeille, joten poistuin kuivin suin aika aikaisessa vaiheessa tuulettumaan prätkän selässä.

1320

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 30 kesäkuu, 2022, 22:21Jaa miksei? Liikaa oli lämmintä ja myös porukkaa mun makuuni. En viihdy väkijoukoissa ja pitkät jonot kioskeille, joten poistuin kuivin suin aika aikaisessa vaiheessa tuulettumaan prätkän selässä.

No, mielummin vähän turhan kuuma kuin se että joutuis palelemaan jossain syksyn viimassa. ;)  Itsellä nyt sinänsä ei oo väliä miten paljon porukkaa on, mut toki jos ei ole ihmisiä niin ei oo kyllä autoja/prätkiäkään mitä katsella. Itse kun kävin limutölkin hakemassa pahimpaan janoon, niin sai suoraan kävellä tiskille. Kaikki katseli vissiin bändiä senverran keskittyneenä, toki en ihmettele koska hyvä bändi se olikin.
Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Tämäkin tapahtuma oli tämän vuoden osalta viime kuussa, paljon oli taas porukkaa paikalla ja hienoa kalustoa riitti ihmeteltäväksi. Nämä on kivoja tapahtumia, kun näkee sellaista kalustoa mihin ei muualla välttämättä juurikaan tule törmättyä. :)

Kuvia: Vanhojen Ajoneuvojen Ilta, Mommila 27.6.2023

Tradition Never Goes Out of Style!