Hylsysarjat

Aloittaja Camino79, 09 helmikuu, 2021, 14:54

« edellinen - seuraava »

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 25 lokakuu, 2021, 07:39Sen takia tulikin yllätyksenä kun se ampro jatko katkesi. Tai no, se oli sellainen kiilamalli jota voi käyttää lievässä kulmassa, eli olihan siinä sellainen ohut kohta. Mutta silti, ei pitäisi saada poikki omalla vääntimellään. Oli vieläpä liki käyttämätön. Seuraavan ostan biltemasta.
itse vältän kyseistä merkkiä koska osia hajonnut liikaa
All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Mopo-Ukko - 25 lokakuu, 2021, 17:35En oo nyt Litukasta ostanut aikoihin mitään rojuja,mutta ne aikaisemmat oli kyllä hintaansa nähden ihan ok.Pikku hylsy sarja minkä ostin pari vuotta sitten on kyllä ollut helvetin hyvä,melkein minusta parempi kuin wyrttiläinen vastaava.
itsellä kans joku lillin satsi penkin alla,  ostin pitkien hylsyjen takia,  ja makso joku 15e? Hyvin kestänyt kaiken.
All lives matters.
Let's go Brandon

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 lokakuu, 2021, 21:07itse vältän kyseistä merkkiä koska osia hajonnut liikaa

Oliko noissa amproissa kesto ja takuu luokitus, tyyliin koti, harrastus, talli, ammattikäyttö


Itelle ostin mielestäni sopivalla hinnalla ampro hylsysarjan 12kantasena ku oli kammassa hylsyt
olikohan 28€ 18 hylsyä ja kammat, eli ei pyöri pakissa pohjalla kaiken muun seassa




Tietääkö kukaan mistä sais niitä hylsypitimiä normaali kokoiseen kampaan ja älyllisellä hinnalla?
Mulle google tarjoaa vaan sellaisia hylsy pitimiä joihin ei vääntämiseen tarkoitettua hylsyä saa laitettua ainakaan suunnitellusti  ???

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 26 lokakuu, 2021, 21:56Oliko noissa amproissa kesto ja takuu luokitus, tyyliin koti, harrastus, talli, ammattikäyttö


Itelle ostin mielestäni sopivalla hinnalla ampro hylsysarjan 12kantasena ku oli kammassa hylsyt
olikohan 28€ 18 hylsyä ja kammat, eli ei pyöri pakissa pohjalla kaiken muun seassa




Tietääkö kukaan mistä sais niitä hylsypitimiä normaali kokoiseen kampaan ja älyllisellä hinnalla?
Mulle google tarjoaa vaan sellaisia hylsy pitimiä joihin ei vääntämiseen tarkoitettua hylsyä saa laitettua ainakaan suunnitellusti  ???
nää oli hymat/specma kumpi se nyt silloin oli, hydrauliikkaliike ja ihan ammattikäyttöön. Räikkiä meni ja papukaija pihdit ym ym.  Jos on hyvää laatua niin yllättävän paljon osu maanantai kappaleita meidän halliin, siis töissä
All lives matters.
Let's go Brandon

sössö

am proota olen käyttäny jotain työkaluja, esimerkiks mulla on niitten vinku ollu. Aika ankeita on mun mielestäni verrattuna muihinkin halpiksiin...

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 lokakuu, 2021, 22:05nää oli hymat/specma kumpi se nyt silloin oli, hydrauliikkaliike ja ihan ammattikäyttöön. Räikkiä meni ja papukaija pihdit ym ym.  Jos on hyvää laatua niin yllättävän paljon osu maanantai kappaleita meidän halliin, siis töissä

Onne mun käytössä vielä kestäny, mut tosiaan enimmäkseen ostin ne sillä ajatuksella et kun hylsy halkeaa laitetaan tilalle oikeaa laatua, ei oo vielä tarvinnu

Tosin en oletakkaan et ohut seinänen 12 kanttinen kestää metrin varrella ja 129kg elopainolla käskeä 80 luvulta lähtien ryytynyttä pulttia

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 26 lokakuu, 2021, 22:15Onne mun käytössä vielä kestäny, mut tosiaan enimmäkseen ostin ne sillä ajatuksella et kun hylsy halkeaa laitetaan tilalle oikeaa laatua, ei oo vielä tarvinnu

Tosin en oletakkaan et ohut seinänen 12 kanttinen kestää metrin varrella ja 129kg elopainolla käskeä 80 luvulta lähtien ryytynyttä pulttia
en minäkään,  1/2 räikällä hylsyjä ja räikkiä, ja mun pikkukätösillä papukaijan kahva poikki.
All lives matters.
Let's go Brandon

signet

Mun mielestä Amprossa hinta-laatusuhde on kohdallaan,ollaan käytetty -08vuodesta, eli siitä saakka kun paikallinen osasetti otti ne myyntiin.Eniten on hajonnut voimahylsyadapteria 3/4-1/2,mutta ne ei tahdo kestää muillakaan merkeillä.Takuut on toiminut kyllä.Huoltoautossa on ollut 10vuotta Ampron vaunu,maksoi työkaluineen 990e sis.Alv.,ja ei ole vielä yhtään työkalua hajonnut,ei ne kyllä ole kovin jatkuvassa käytössäkään, kun meillä huoltohiase seisoo paljon tallissa,kun sillä käydään pelastamassa vaan omaa kalustoa.
Hinausautoihin olen ostanut kanssa Amproa,1/2"hylsytorxit,kuusiokolot ja voimahylsyt.Amprolla on erikseen myytävät kahvalliset kammat ihan pelaavia.Ne muoviset mitkä tulee em.hylsyissä mukana kestää aikansa.Hinaajissa on hävikki ja ruostuminen ongelmana,ei niihin mitään parasta korjaamolaatua tarvita,ampro on kelvannut hyvin.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

kuutio

Samoin mä oon tykänny ampron hinta - laatusuhteesta
All work and no play makes Jack a dull boy.

Joni.

https://www.biltema.fi/tyokalut/kasityokalut/hylsyavainsarjat/hylsyavainsarja-152-osaa--2000016668
mahtaisikohan jostain löytyä tälle suositteluja tai parempaa vaihtoehtoa jos tämä ihan susi

Camino79

Hyvin on peuhannu biltsun 10v takuulla olevat kamppeet. Uskaltaisin ostaa ellei mulla olis jo se vanhempi malli  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Joni.

toihan olisi suht kattava mutta noi ei ole aivan 6 kulmaisia niin onko se niin justiinsa hinta olisi huokea

tevo

Joo, 5 tahi 7 kulumaset on parempia..
Born for Winter

LPR

Ampron työkaluja on yllättäen mulla hajonnu ehkä eniten. T-kahva torxit ja kuusiokolot lohkes kaikki ihan peruskäytöllä, moottorisaha, ym. pienkonehommissa, jatkoja on katkennut, kärkipihtien kärkiä, ym. Oikeastaan kaikki on selkeitä karkaisuvirheitä. Huonoa laadunvalvontaa karkaisu/päästövaiheessa.

Työkaluista ehkä suurin yllätys on ollut monien Lidlin työkalujen laatu. Vasta ostin 8-32 mm kiintoavaimet, olikohan jotain 20-30 e sarja. Tutulla on testimielessä raskaan kaluston korjaamolla ammattikäytössä ollut sellaiset nyt vuoden eikä ole hajonnut.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Stige

Ampro on hyvä ku saa uuden tilalle aina kun kävelee kauppaan vaan, ihan yhtälailla poksunu noita ku muitakin hylsyjä.
Vääntövarsia menee tyyliin 1 vuoteen ja neki saanu uuen hakemalla vaan.