Hylsysarjat

Aloittaja Camino79, 09 helmikuu, 2021, 14:54

« edellinen - seuraava »

LPR

Mulla on verstaalla isäukon vuonna -57 tai -58 Mikkelin Autoyhtymästä ostama Stahlvillen sarja. 13 ja 17 mm hylsyt on uusittu, koska kuluivat, samoin kuin 10 ja 13 mm kiintoavaimet, koska hävisivät. Joitain kokoja hylsyjä on myös ostettu 6-kulmaisia alkuperäisten 12-kulmaisten lisäksi. Yhtään hylsyä niistä en ole edes pulttikoneella saanut halki. Lienee silloin olleet vahvempaa materiaalia. Räikkä, jatkot, ym. on alkuperäisiä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 26 tammikuu, 2023, 13:42Mulla on verstaalla isäukon vuonna -57 tai -58 Mikkelin Autoyhtymästä ostama Stahlvillen sarja. 13 ja 17 mm hylsyt on uusittu, koska kuluivat, samoin kuin 10 ja 13 mm kiintoavaimet, koska hävisivät. Joitain kokoja hylsyjä on myös ostettu 6-kulmaisia alkuperäisten 12-kulmaisten lisäksi. Yhtään hylsyä niistä en ole edes pulttikoneella saanut halki. Lienee silloin olleet vahvempaa nateriaalia. Räikkä, jatkot, ym. on alkuperäisiä.
Mulla on -85 ostettu Stahwillen varttituuman sarja, kaikki vielä ehjänä ja on välillä käytetty voimaakin. Saman valmistajan kiintoavaimiin on tullu leukoihin jälkiä, ei niinkään kulumia, vaan minusta painumia. Olisko aavistuksen liian pehmeetä.
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 26 tammikuu, 2023, 15:51Mulla on -85 ostettu Stahwillen varttituuman sarja, kaikki vielä ehjänä ja on välillä käytetty voimaakin. Saman valmistajan kiintoavaimiin on tullu leukoihin jälkiä, ei niinkään kulumia, vaan minusta painumia. Olisko aavistuksen liian pehmeetä.

Stahlwillen varttituuman räikkä on vahva, mutta jotenkin vähän kökkö, kun on niin harvahampainen.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

sössö

siihen saa portaatonta tai tihuhampaisempaa muutossarjaakin, en tiedä miten toimii.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: sössö - 26 tammikuu, 2023, 18:10siihen saa portaatonta tai tihuhampaisempaa muutossarjaakin, en tiedä miten toimii.

Pystyisköhän sitä tiheempää hammastusta ite viilaamaan  :thinking:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 27 tammikuu, 2023, 01:24Pystyisköhän sitä tiheempää hammastusta ite viilaamaan  :thinking:
Huoh.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 27 tammikuu, 2023, 01:24Pystyisköhän sitä tiheempää hammastusta ite viilaamaan  :thinking:
Jokuhan sen ensimmäisen on viilannut?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 25 tammikuu, 2023, 21:54Hyvin on peuhannu biltsun 10v takuulla olevat kamppeet. Uskaltaisin ostaa ellei mulla olis jo se vanhempi malli  :D

Mulla on samanlainen,sitten on toinen yhtä iso ja uudempi biltsun,mutta se on kyllä huonompi,ja sitten on vielä tälläinen jonka sain vuoi sitten lahjaksi,mutten ole kertaakaan mitään siitä käyttänyt,se on Jeepissä mukana.   https://www.bauhaus.fi/hylsy-ja-raikkasarja-jbm-179-osainen.html?sku=61375051&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&gclid=Cj0KCQiAic6eBhCoARIsANlox87PCJApeKHxd9jY5TeDI9J8KGaOhzidzmQUCLq78EsVilPb6lXencwaAriJEALw_wcB
Eniten vituttaa kaikki.

Nikuzai

Mitä muuten ootte tehny 1/4 kokosille bitsihylsyille kun se bitsi nylkkääntyy siitä?

sössö

Heittäny roskii

Nikuzai


sössö

ei sillä sen jälkeen mitään tee.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 tammikuu, 2023, 17:35ei sillä sen jälkeen mitään tee.

Jos vaihtais sen bitsin siihen?

sössö

jos on määrättömästi vapaa-aikaa niin voi vaihtaa. Stahlwillen kuusiokolohylsy katkesi tässä kesällä niin hain vaan uuden vastaavan stahlwillen kaupasta.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 tammikuu, 2023, 19:03Jos vaihtais sen bitsin siihen?

Tai jos viilais pienempään kokoon.
Eniten vituttaa kaikki.