GM-tuotteen vanteet

Aloittaja Poju, 25 toukokuu, 2021, 09:42

« edellinen - seuraava »

Poju

Ostetaan käyttö-Chevyyn 15xjotain peltivanteet 5x4.75" pulttijaolla. Mielellään suht hyväkuntoiset.
Tarve Etelä-Suomessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 25 toukokuu, 2021, 09:42Ostetaan käyttö-Chevyyn 15xjotain peltivanteet 5x4.75" pulttijaolla. Mielellään suht hyväkuntoiset.
Tarve Etelä-Suomessa.
Ota samantien reilummat. ::)
Mulla olis 17" vanteet ajettavilla kumeilla Blätserin alta ylimääräisenä.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Ja mulla olis liki ajamattomat 17"kitkatkin heti myydä  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Poju

Liian isot. 17" menee ehkä johonkin uuteen Corvetteen.  ::)

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Niin, no..
Olis mulla Vetten vanteet kovettuneilla kitkoillakin.. :))  Ja löytyy niihin tarvittavat spaceritkin!
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 25 toukokuu, 2021, 09:58Eikä oo  8)

Opel vs Fiat onkin vaihtunut väittelyyn rengas- ja vannevalinnoista.  :))

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 toukokuu, 2021, 10:12Niin, no..
Olis mulla Vetten vanteet kovettuneilla kitkoillakin.. :))  Ja löytyy niihin tarvittavat spaceritkin!

Minkä sorttiset?

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju


Harri S

Osta nuo:


Niin tulee Caminosta tuollainen:


Huuli puuttuu vanteista ja tuumaa isommat kuin omassani. Mutta turbiinit sopii Caminoon.
Päätoiminen harrastaja

sössö

Mulla on mustat pelti gragarit tolla jaolla, 15 tuumaset. En muista leveyttä mutta 225/75/15 renkaat ollu päällä. Kromirinkilöistä on naarmut vanteissa. Olen ostanu uutena.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Poju - 25 toukokuu, 2021, 09:42Ostetaan käyttö-Chevyyn 15xjotain peltivanteet 5x4.75" pulttijaolla. Mielellään suht hyväkuntoiset.
Tarve Etelä-Suomessa.
mulla olis ne 3gen camaron vanteet vanhoilla nastoilla. On kyllä aluvanteet,  mutta saattas lähteä kahvipaketin hinnalla jahka haen ne....
All lives matters.
Let's go Brandon

Poju

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 toukokuu, 2021, 17:50mulla olis ne 3gen camaron vanteet vanhoilla nastoilla. On kyllä aluvanteet,  mutta saattas lähteä kahvipaketin hinnalla jahka haen ne....

Ovatko missä kunnossa?